לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חושבת בשפה זרה


מכתבים לנטלי

Avatarכינוי: 

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

החיים קצרים והסינים מתקרבים


 

לבקשה מיוחדת, אני מעדכנת

   

  מסקנותיי מהימים האחרונים:

 

כאבי שרירים בגב <מהג'ים> זה דווקא נעים

ובכל זאת אני לא אתנגד לאיזה מסאג' טוב

מי בא??

<זה כולל עירום חלקי> <של הכתפיים כמובן>

 

 

דונאטס יותר טעים מסופגניה

בהרבה!

אפילו שיש בו חור. <בארצ לא הייתי מסוגלת להבין מה מטרת הסופגניה בעלת חור באמצע. המהות שלה היא הררריבה לא?>

מה עצובה היא העובדה שדווקא עם הסגולה שזכה לחג האורות המשמין אינו יודע להכין סופגניה כראוי.

 

 

כמה מצחיק לנסות ולהסביר להודי יליד קנדה מה זה חומוס

"how do u spell it??"

 

 

יש לי מחלת תיקים ותחתונים

אני מוכרחה למצוא עבודה כדי להתחיל ולספק את כל רצונותי

   

 

לדבר אנגלית מקולקלת עם סינית שמדברת אנגלית מקולקלת זה נורא

אני חיייבת ללמוד אנגלית

<גם לה לא יזיק><אחרת אני לא אקנה אצלה יותר. שיגעה אותי>

 

 

עיר גדולה זה הכי

דשא שלווה שקט פרחים ופרפרים?? לא, תודה

יחי דאוןטאון!

 

 

מתחשק לי שיער ארוך וורוד

זהו

 

 

הציעו לי עבודה. לטפל באיזה ילד טיפה בעייתי. כל יום במשך שעתיים

 

אני: בייביסיטר?

שימי: לא, פשוט להיות איתו, ההורים כמראה יהיו שם.

אני: לעשות איתו שיעורים? משהו?

שימי: לא, לשחק איתו.. וזהו

אני: הוא דיסלקט? אוטיסט?

שימי: לא שידוע לי על בעיות מיוחדות

אני: בן כמה הוא?

שימי: אני צריך לברר בקשר לגיל

אני : ולא מפריע להם העובדה שאני לא מדברת אנגלית?

שימי: לא, הם אמרו שזה בסדר, העיקר תשחקי איתו

הם ישלמו טוב!

    

  ועכשיו עולה השאלה: מדוע שהורים לילד שכנראה בגיל יסודי, ישלמו למישהי בגילי כדי לשחק עם הילד שלהם??

הם לא יכולים לשחק איתו בעצמם?

 או לשלוח אותו לאיזה קבוצת הוקי קרח לילדים? או לסבתא?

אם כבר, אז שישלמו לילדים בגילו, לפחות זה יראה כמו חברים נורמלים שלו..

  

משהו מסריח לי פה

   

 

אלא אם כן הבן שלהם הוא קטין כוסון בן 17 ואז אני לא אתנגד שהוא ישחק איתי קצת

 

 Sex 

 

נכתב על ידי , 25/1/2005 12:37  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,448
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPuCca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PuCca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)