לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חושבת בשפה זרה


מכתבים לנטלי

Avatarכינוי: 

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

תופעה


 

לעשות שינויים בחייי

 

זה לא קורה הרבה אבל אני כמו מכורה לזה

גם אם קטנים וחסרי משמעות, שפשוט שמספקים את הרגע. מרגיעים. עד שיבוא משהו חדש.

 

בעיקר מתוך

שימעום. משתעממת בקלות מכל דבר. נימאס לי.

התלבטות. אני הבנאדם הכי לא החלטי שאני מכירה. לא יכולה לבחור משהו ואז להסתכן בזה שהפסדתי משהו טוב יותר..  במקום לבחור, אני לעתים פשוט מתמרנת בין דברים.

 

זה מגיע לכך שגם שינוי לרעה הוא שינוי רצוי בשבילי.

כמו השינוי שרציתי כשעברתי לכאן.. אני לא בטוחה שבאמת הייתי צריכה את זה. וזה אחד השינויים הפחות נכונים שהחלטתי עליהם. אבל כלכך רציתי לצאת משם.. מהחברה הזאת. היה לי רע. ואני לא תמיד יכלתי להעיד למה בעצם. וגם כשיכולתי.. חשבתי שבמקום אחר אולי יהיה לי טוב יותר. להתחיל הכל מחדש. להשאיר את כל מה שלא הסתדר מאחור.

 

לפעמים אני משנה יותר מדיי ויוצא הכל רק הפוך

 

כשזה מגיע לבני זוג, זה בכלל נוראי. זה לא ניראה כך ממבט ראשון... אבל עם הזמן אני משתעממת ומחפשת ריגושים מבחוצ. גם אם אני אוהבת.

לפעמים מעדיפה להשאיר את הכל טיפה לפני שמתחייבים..

לפעמים מרגישה טוב כשיש לי מישהו בסטנד באיי. זתומרת, אני לא ככ מרגישה טוב עם זה...

 אבל זה כל האקשן.

 

השיער בצבע שונה. בהתחלה זה היה שינוי נחמד, אבל הצבע דהה, וגם זה ניראה נוראי עכשיו. אני מסתכלת במראה ולא מבינה מה הולך לי על הראש. בהתחלה לא ייחסתי לזה כל חשיבות. עכשיו אני חושבת... שככל שאני מזניחה את עצמי ככה אני מרגישה יותר מכוערת, וככל שאני מרגישה יותר מכוערת אני מרגישה עוד יותר חסרת ביטחון ואומללה, ואז אני מרגישה עוד יותר רע.

 

אני הולכת כל בוקר לאותו המקום עם תיק שונה.

בדרך שונה, אם מתאפשר לי.

אני גם אפפעם לא אעשה קעקוע. זו תהיה שטות ענקית בשבילי. אני אתחרט ביום שאחרי. בעצם, אני אתחרט בזמן עשייתו.

 

חוצ מכמה חברים טובים שהיו איתי, גם תמיד היו לי חברים זמניים. עמם ניפגשתי מתוך שיעמום. הולכת איתם למקום חדש, מתנסה בדברים חדשים. לא נקשרת יותר מדיי. יודעת שעוד מאט יופיעו ידידים חדשים יותר, וגם אם לא, תמיד אוכל לחזור לחברים הותיקים שלי.

לא מכוונה רעה חס וחלילה. לא בכוונה לפגוע. רק בעקבות הרצון לשינוי.

 

מתעניינת באנשים חדשים. לא הרבה בגלל אישיותם, אלא בעיקר כי הם שונים. תרבות שונה, והלך חיים אחר. סקרנית.

 

תמיד  רציתי לצבוע את הקיר בכתום בוהק כזה. רק אחד. עכשיו, בא לי בכלל כחול כהה. (הקיר שלי הוא סגול כרגע. לא בדיוק מבחירה, זה הצבע היחיד שהתאפשר לי, והכל עדיף מסתם המון לבן)

אולי זה הזמן

 

 

לפעמים אני מפחדת לעשות משהו דראסטי שאתחרט עליו.

 

אני חייבת להפתר מהתכונה הזו

 

נכתב על ידי , 2/4/2005 14:14  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,448
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPuCca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PuCca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)