
|
כינוי:
בת: 30
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
יולי 2014
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | |
| 7/2014
תשובות לשאלון השבועי האם הגילוי והידיעה על מותם של 3 הנערים נפתלי, גיל-עד ואייל הייתה קשה עבורך באופן אישי? באופן אישי - לא. אנשים לא מעטים כבר אמרו לי שאני "לא אנושית" בגלל זה, אבל אני יכולה להגיד בכנות שזה היה כמו כל רצח של אנשים שאני לא מכירה.
מה את חושבת על תגובתו של הצבא לרצח? אני חושבת שהמבצע היה גדול מדי. אני חושבת שאחרי החטיפה היה ניסיון יותר להעניש את העם הפלסטיני ופחות למצוא את החטופים. ואני חושבת שאחרי שהתגלו הגופות הצבא היה צריך באופן מיידי להפסיק את הפעולות ולהמשיך רק לחפש את החוטפים.
ומה את חושבת על תגובתה של התקשורת? אין ספק שהמדינה הפכה את זה לאסון שאי אפשר לשלוט בו. במקום לנסות לשמור על שקט, הגענו למצב שאנשים מפחדים לישון בלילה, שאנשים מפחדים ממלחמה. היה אפשר לעשות את זה בצורה הרבה יותר טובה, לדעתי.
צפית בלוויה? לא.
האירוע גרם לך לחוש משהו בנוגע לעם ישראל? או לציבור הדתי? זה גם לי לכעס. כעס שמכוון כלפי כל אזרחי ישראל וכל התושבים הפלסטינים - למען השם למה אי אפשר להסתדר ולחיות בשלום? למה?
מה הרגשת כששמעת על הרצח של הנער מוחמד? מה את חושבת? התפללתי שזה לא בוצע כנקמה על הרצח של שלושת הנערים. דם הוא דם הוא דם. רצח הוא רצח הוא רצח. לא משנה מי נרצח - זו פעולה אכזרית וחסרת אנושיות.
איך את מרגישה בין כל המהומות שפורצות כרגע? בתור חיילת שעוברת בין הרבה מאוד בסיסים במסגרת התפקיד, זה יוצר קצת לחץ. אני אף פעם לא יודעת אם הבסיס שאני אגיע אליו ייכנס פתאום לעוצר, אם אני אוכל לחזור הביתה בסוף היום. חוץ מזה, גם אחי חייל, ואני מפחדת שיקראו לו לחזית ושהוא ייפגע.
מה יקרה עכשיו? כמו שאני רואה את זה יש שתי אפשרויות - 1) הכעס והשנאה ימשיכו להתעצם עד שתפרוץ מלחמה נוספת וכולם יתחרטו על זה בסוף. 2) הכעס והשנאה ימשיכו להתעצם אבל האמריקאים יצליחו לגרום להפסקת אש בדרך לא דרך ונחזור למצב שהיה.
מה לדעתך אנחנו צריכים לעשות עכשיו? אנחנו צריכים לעשות כל דבר שיביא לסוף של ההתחממות הזאת כמה שיותר מהר. שום פעולה צבאית נרחבת, שום איומים בחדשות ובתקשורת העולמית. פשוט לנסות לחזור לרגיעה.
| |
|