לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלברט קורץ לשירותכם.


לא עוד רוצחים בדם קר. לא עוד גנבי גופות עם ניצול מירבי של היכולות שהושרשו בנו. לא עוד טוסטרים. משטרת הרומנטיקה צופה בכם. אלברט קורץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אחרי(ת) הימים.


...העבר רץ מהר, אבל לצערו אני רץ מהר יותר, אם זו היתה האולימפיאדה אז אני חושב שהעתיד היה עושה שיא עולם.

מצחיק שדווקא העבר מנסה להשיג אותי ולא ההווה, אבל בסופו של דבר לעבר יש יותר דברים להזכיר לי.

אךך, עבר, אני אוהב אותך.

 

הרבה זמן עבר, והגיוני שהרבה זמן עוד יעבור.

תמצאו אותי במקום היחידי שאני יכול להימצא, בי.

נכתב על ידי , 6/12/2007 23:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 37

ICQ: 196366078 




9,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלברט קורץ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלברט קורץ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)