לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלברט קורץ לשירותכם.


לא עוד רוצחים בדם קר. לא עוד גנבי גופות עם ניצול מירבי של היכולות שהושרשו בנו. לא עוד טוסטרים. משטרת הרומנטיקה צופה בכם. אלברט קורץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

בין אשליה לאשליה, המציאות.


...לעיתים אני חושב שהאשליה הכי טובה היא המציאות, מין קופסא גדולה מלאה ברסיסים של אנשים אחרים, כל אחד חופר ונובר ומחפש את עצמו, על אף שזה שווה ערך למחט בערימת שחת.

זה נהדר, לטבוע בתוך עצמך, הרי אתה לא בהכרח חייב לנשום, ואתה עשוי מגלים גלים, גלים גלים של עצמך ושל אחרים, ושוב, הם חופרים ונוברים בשביל למצוא את עצמם, בך?

"ללגום את קצוות נשימתך

לרעוד את קור גופך

לסעוד את מלוא תומך

ולמעוד על סף דלתך"

כך התחילה ידידות נפלאה, אבל אני לא בטוח של מי או של מה, אם ברשותכם התשובה (אם מישהו כאן בכלל =), אני אשמח.

(ו...אם מישהו ייתחכם ויירשום "42", אני אגחך ואעריך.)

 

אני אוהב אתכם, אני פשוט אוהב אתכם, לא משנה מי אתם ומה אתם, אני אוהב אתכם.

נכתב על ידי , 14/12/2007 13:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 37

ICQ: 196366078 




9,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלברט קורץ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלברט קורץ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)