לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלברט קורץ לשירותכם.


לא עוד רוצחים בדם קר. לא עוד גנבי גופות עם ניצול מירבי של היכולות שהושרשו בנו. לא עוד טוסטרים. משטרת הרומנטיקה צופה בכם. אלברט קורץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

...ישבתי וחשבתי "על מה אני יכול לחשוב עכשיו?".


כשאני יושב לחשוב, אני מחייב את עצמי באיזשהו אופן: לחשוב.

אם אני לא חושב כשאני יושב לחשוב, אז משהו לא בסדר, אני חושב.

אז לפני שאתם יושבים לחשוב, תחשבו פעמיים.

 

"אתה מכוון לאלוהים אקדח לראש, אני אפילו לא יכול לחשוב על מטאפורה יותר טובה מזו" - אלוהים.

מטאפורה או לא, לעזעזל, מי מכוון אקדח לראש של אלוהים...פיי.

"ישו? נגמרו השרימפסים...."...

"תסתכל שוב."

"תודה!"

"הממ."

ישו.

נכתב על ידי , 26/12/2007 16:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 37

ICQ: 196366078 




9,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלברט קורץ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלברט קורץ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)