לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלברט קורץ לשירותכם.


לא עוד רוצחים בדם קר. לא עוד גנבי גופות עם ניצול מירבי של היכולות שהושרשו בנו. לא עוד טוסטרים. משטרת הרומנטיקה צופה בכם. אלברט קורץ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ספרים בריחות אחרים, לעזעזל איתו.


"...הוא כותב את הספר ומפליץ, זה מדהים, לקרוא נאדים" - על, פאולו קואלו. שרלטן מזויין.

 

עם לחם שום ביד הוא התחיל לקרוא את הסיפור, אולי הלחם שום גרם לו להבין כהנה וכהנה אבל לבטח לא גילה לו את התשובה, ובטח ובטח שלא את השאלה.

אז בעצם ממה הוא התחיל? אני לא בטוח, מה שאני כן בטוח לגביו הוא...שהוא התחיל.

עכשיו, אם בהתחלות עסקינן אזי נתחיל מההתחלה:

 

..."אבל את המשחק שאתם בחיים לא רוצים לשחק זה להיקבר בבטון, גם אם קוראים לכם לשחק."

אז הם נקברו בבטון, לחלוטין חופשיים בתוך הדבק החזק בעולם: אהבה.

הזדקנו אל תוך הרעב העצום שעפף אותם מהרגע הראשון ועד האחרון, והרעב? אכל ואכל ואכל, עד שלא נשאר מה לאכול.

למזלינו הרעב אינו בולמי, כך שאת אותם הקבורים הוא השאיר בקיבתו (הלא צנועה ב-כ-ל-ל!), מה עשה איתם אחר כך? רק אלוהים יודע, וכרגע הוא בחופשה השנתית.

היא קראה לו לשחק "נראה אותך אוהב אותי, משחקים?"      "משחקים" הוא קרא. לא הבין שכרגע נידון למוות ביד כל גורל שיירצה בו, למעט הגורל שלו, שכבר מת מזמן.

והוא אהב אותה, מאוד. אהבה כמעט אלמותית וחזקה יותר מכל יהלום ואמונה, יפה יותר מהשקיעה ב-44 הפעמים של הנסיך הקטן וטהורה יותר מהודו ביום הפרידה מבריטניה, אבל משהו קטנטן הפריע לו...

 

נראה אותך אוהב. (בצרפתית.)

נכתב על ידי , 18/12/2007 17:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בין אשליה לאשליה, המציאות.


...לעיתים אני חושב שהאשליה הכי טובה היא המציאות, מין קופסא גדולה מלאה ברסיסים של אנשים אחרים, כל אחד חופר ונובר ומחפש את עצמו, על אף שזה שווה ערך למחט בערימת שחת.

זה נהדר, לטבוע בתוך עצמך, הרי אתה לא בהכרח חייב לנשום, ואתה עשוי מגלים גלים, גלים גלים של עצמך ושל אחרים, ושוב, הם חופרים ונוברים בשביל למצוא את עצמם, בך?

"ללגום את קצוות נשימתך

לרעוד את קור גופך

לסעוד את מלוא תומך

ולמעוד על סף דלתך"

כך התחילה ידידות נפלאה, אבל אני לא בטוח של מי או של מה, אם ברשותכם התשובה (אם מישהו כאן בכלל =), אני אשמח.

(ו...אם מישהו ייתחכם ויירשום "42", אני אגחך ואעריך.)

 

אני אוהב אתכם, אני פשוט אוהב אתכם, לא משנה מי אתם ומה אתם, אני אוהב אתכם.

נכתב על ידי , 14/12/2007 13:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי(ת) הימים.


...העבר רץ מהר, אבל לצערו אני רץ מהר יותר, אם זו היתה האולימפיאדה אז אני חושב שהעתיד היה עושה שיא עולם.

מצחיק שדווקא העבר מנסה להשיג אותי ולא ההווה, אבל בסופו של דבר לעבר יש יותר דברים להזכיר לי.

אךך, עבר, אני אוהב אותך.

 

הרבה זמן עבר, והגיוני שהרבה זמן עוד יעבור.

תמצאו אותי במקום היחידי שאני יכול להימצא, בי.

נכתב על ידי , 6/12/2007 23:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 37

ICQ: 196366078 




9,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלברט קורץ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלברט קורץ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)