לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Perks Of Being a Wallflower


Maybe it's sad that these are now memories. And maybe it's not sad.

Avatarכינוי:  Not Alice

בת: 26

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

חלום


האמת שחלמתי עלייך.

מהגעגועים.

חלמתי שאני בהתקף חרדה נוראי,

שכולם מגלים על הבלוג שלי, שאני מבינה שאם עכשיו כולם קראו,

וגילו הכל עליי, גילו מי אני,

אין לי באמת סיבה לחיות יותר חשופה.

אז את מגיעה אליי לבית ונועלת את שתינו בחדר,

לא נותנת לי מנוחה, לא נותנת לי אפשרות לברוח.

ואת שם, מחבקת ועוזרת ואוהבת.

ואז את מספרת לי שאת בקשר חדש,

ואני מקנאת כל כך...

 

וזה מציק לי כי שתינו נפרדנו.

ואת עכשיו איתו,

ואני עם אחד אחד בכלל.

אז למה אני חולמת עלייך?

להגנתי, הוא נעלם לי ליום שלם, ולא דיבר איתי.

כשהייתי צריכה אותו מאוד.

אז בחלום הנחתי שהוא לא שם וכנראה חזרתי אלייך...

 

אני יודעת שאני לא אוהבת אותה.

אבל כל העניין של הפרידה, היה עניין מהיר מדי ומוזר מדי.

לא יצא לי בכלל לעכל.

ואני מתגעגעת, בזה אני בטוחה.

 

נכתב על ידי Not Alice , 20/8/2015 13:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




21,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNot Alice אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Not Alice ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)