לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Perks Of Being a Wallflower


Maybe it's sad that these are now memories. And maybe it's not sad.

Avatarכינוי:  Not Alice

בת: 26

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

CANT BREATH


הכל נהיה מסורבל

הכל נהיה מבולגן

אני לא זוכרת כלום

שוכחת את הכל

לא יודעת להתבטא

לא יודעת להחליט החלטות

לא רוצה להתמודד

לא יכולה להתמודד

קשה לי לצחוק

קשה לי לאכול בלי רגשות אשמה

קשה לי ללמוד

קשה לי לצאת עם חברות

קשה לי לעשות כל דבר

אני רק רוצה לישון

וזה בערך כל מה שאני עושה

הוא פוגע בי ברמות שאני לא יכולה אפילו להתחיל לתאר

וככל שאנחנו נכנסים יותר לעומק הזה

לריבים ולכעסים ולאי הבנה

ככה אני מרגישה יותר שאני מאבדת אותו

הוא עומד להפרד ממני בחודש הקרוב

אני בטוחה בזה

ואם לא, אז הוא לא מראה לי שלא

הוא לא אמר לי בזמן האחרון *בכלל* שהוא אוהב אותי

רק היום, וגם כן זה הרגיש שהוא אומר את זה רק כי חתכתי אתמול

סיפרתי לו בסוף

הוא כעס

הגיב בצורה ככ אנוכית ודוחה

במקום להבין, לעזור, להיות נחמד

הוא פשוט אמר שהוא לא רוצה לדבר

שקשה לו לחשוב על זה

שזה דפוק

למה לו קשה?

אני זו שחתכה

אני זו שהרגישה רע מספיק כדי לקרוע לעצמי את העור

אז לך קשה?

טוב.

אין לי כוח לנשום

אני לא רוצה לנשום

מקרה הומופובי היום בבית ספר

גרם לי לבכות מול המנהל

ביקשתי ממנו שיביא את ארגון חוש"ן לבית ספר

הוא ביקש שאני אכתוב לו מייל מפורט עם הבקשה

ונראה כאילו הוא באמת רוצה לעזור

אני לא יכולה להתחיל לכתוב את המייל הזה

כתבתי לעצמי המון דברים לעשות היום

ובמקום לעשות את כולם

לא עשיתי כלום

מחר יש לי מבחן שלא התכוננתי אליו שנייה אחת

אני לא אגיע מחר לבית ספר ומקווה שלא יכעסו ההורים

נמאס לי מהכל

אני רק רוצה כבר להפסיק להיות בשליטה על עצמי

הלוואי שתעבור כבר חצי שנה מזדיינת

שתעבור מהר בלי יותר מדי ירידות

אני לא מסוגלת להתמודד נפשית עם עוד ירידות במצב רוח

הלוואי ונשרוד אני והוא את החצי שנה הזאת

כדי שאהיה חופשיה ונוכל לגור ביחד

כי אני עפה מפה ברגע שאוכל

גם הוא מחכה לעוף מהבית שלו

אבל הוא לא רוצה לגור לבד

אז כשאני אהיה בת 18 ואסיים את הלימודים אני הולכת לגור איתו

זהו החלטתי

ביום בהיר ויפה אני אנחית על ההורים שלי את העובדה שיש לי חבר

שהסתרתי אותו שנה וכמה חודשים

ושאני הולכת לגור איתו

סאלמת.

נכתב על ידי Not Alice , 21/10/2015 21:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניסוי


אני נסיינית.

המעבדה: הרגל שלי. רגל ימין ליתר דיוק.

כלי העבודה: סכין, מפתח, מספריים.

כל מה שאפשר למצוא.

מספר ניסויים: 97 לבינתיים.

הבדיקה למטרת מציאת ה: אושר.

התוצאה: הניסוי לא צלח.

מסקנות: להמשיך חזק יותר.

 

אני נהיית פסיכופטית בהתקפי חרדה.

מזוכיסטית משהו.

נכתב על ידי Not Alice , 19/10/2015 23:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמת שחתכתי


ואני לא הולכת לגלות לך בחיים.

 

זה אפילו לא כאב.

כבר לא כואב לי.

אולי הרגשתי מן צמרמורת כזאת.

אבל צמרמורת טובה.

צמרמורת מקבלת, שמברכת אותי על שחזרתי הבייתה.

הגעתי למקום הנכון.

כלומר חזרתי.

נכתב על ידי Not Alice , 19/10/2015 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למישהו יש סלוטייפ?


אתה גורם לי להרגיש רע.

אני מודה.

אתה, כן אתה.

אין לי מה לעשות עם זה.

גם לך אין מה לעשות עם זה.

אולי זה הרגש הזה,

התחושה בבטן,

שעושה לך את זה.

אולי זה בכלל הניצוץ בעיניים,

החרדה שנתקעת בגרון,

שאני אוהבת כל כך.

אנחנו זוג שבור

ובזה אנחנו הכי טובים.

 

אני הולכת למסיבה היום בערב.

ואני אשתה ואשתכר בתקווה לשכוח קצת.

נכתב על ידי Not Alice , 17/10/2015 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקבץ של חלומות


בזמן האחרון אני זוכרת את החלומות שלי לפרטי פרטים.

והם מרגישים כל כך אמיתיים שאני לא מצליחה להפסיק לחשוב עליהם.

ואני לא מבינה למה הם מגיעים בכלל.

טוב את החלום הראשון הגיוני שחלמתי. 

המצב בארץ עם כל הפיגועים והדקירות, זה הגיוני שאחלום על זה.

אבל החלום השני? מה הקטע?

 

חלום ראשון:

חלמתי שאני צריכה לנסוע לקנות משהו בעזריאלי, ושאני לוקחת איתי ביחד את אחותי הקטנה (בת 9).

אנחנו נוסעות באוטובוס, ולא מפסיקות להסתכל לצדדים, לבדוק שאנחנו בטוחות.

מגיעות לעזריאלי, אנחנו צריכות להגיע לקומה העליונה ובינתיים אנחנו בקומה הראשונה.

הקניון שומם ובקושי יש בו אנשים, מרוב פחד לצאת מהמחבלים.

אנחנו הולכות ביחד ומתות מפחד, פתאום אנחנו פוגשות את המדריך שלי מהמסע לפולין,

אנחנו מבקשות ממנו שילך איתנו לקומה העליונה כי אנחנו מפחדות.

בדרכנו לקומה העליונה, אנחנו רואים חנות של סטימצקי ואני רציתי להכנס ולהסתכל.

כשאנחנו בפנים, אני מסתכלת על מישהו עם חזות ערבית.

אני אומרת לעצמי ולאחותי שזה בסדר וזה לא אומר שום דבר.

בכל מקרה, פתאום מגיעים עוד שני אנשים מפחידים ואני אומרת למיקה שנלך וכשאנחנו מתקרבות לדלת אחד מהאנשים המפחידים נועלים אותה.

הם מכבים את האור.

פתאום גם אמא שלי שמה נעולה ביחד איתנו.

אני רצה לדלת ומצליחה איכשהו לפתוח אותה, אך נאבקת עם איש מפחיד אחד.

אני רצה החוצה, יוצאת מהקניון והוא רץ אחריי.

אני מתחבאת מאחוריי שיח אחד, הוא עובר לידי ואני בשקט והוא לא שומע אותי ועובר אותי.

אחר כך הוא חוזר חזרה כדי לחזור לקניון, לחנות, ואני משום מה לא מצליחה להפסיק להתנשם.

הוא שומע אותי, ותופס אותי.

סוף.

 

חלום שני:

אני לא בדיוק יודעת למה, אבל אני עוברת בית לתוך בית גדול כזה, אולי בית מלון.

לי יש חדר משלי, אבל החדר שליד החדר שלי, הוא החדר של האחת והיחידה - ג'ולין.

(הסבר קטן מי זו, היא החברה העכשווית של האקס שלי דיימון.)

בכל מקרה, היא מתנהגת אליי בצורה מגעילה ואני חושבת שהיא גם עושה לי דברים רעים.

ואז הוא מגיע לבקר אותה, ובשביל להגיע לחדר שלה, הוא צריך לעבור ליד הדלת של החדר שלי.

הוא עושה את זה מהר, אבל אני מספיקה לראות אותו.

הוא מגיע אליה ואז שניהם הולכים משם מהר.

אני באה אליהם ואומרת להם שראיתי אותם, שואלת את דיימון למה הוא לא בא לומר לי שלום.

והוא עצמו כל כך מגעיל.

ומתנהג בצורה שלא מתאימה לו, ולא איך שהכרתי אותו.

אחר כך מגיעה מסיבה, מסיבת בריכה אני חושבת אבל אף אחד לא נכנס לבריכה.

ואני נמצאת שם.

אני כל הזמן מנסה לדבר עם דיימון, וזה לא מצליח לי. אני רואה אותו מתחיל עם בנות אחרות.

ואני מנסה להזהיר את ג'ולין מפני זה, הוא יבגוד בך כמו שהוא בגד בי איתך.

והיא לא מאמינה לי, ואז הוא כועס עליי שאני אומרת לה את זה.

אבל זו האמת ואני באמת מנסה להיות נחמדה ולעזור להם.

שניהם פשוט הולכים ואני לא רואה אותם יותר.

סוף.

 

מעצבן אותי שאני ממשיכה לחלום עליהם. מעצבן אותי שאני חתיכת קנאית.

ואני אפילו לא יודעת במה אני מקנאת.

אני לא רוצה אותו בכלל, נגמר.

אבל העניין לא יהיה סגור מבחינתי עד שהם יפרדו.

אני לא אשיג את השלווה הנפשית ואת הסגירת מעגל של הסיפור הזה,

עד שהם לא יפרדו.

ועד אז, בכל הזמן הזה שהם ביחד, כבר בשנה האחרונה, אני אהיה מרותקת לסיפור הזה.

 

נכתב על ידי Not Alice , 17/10/2015 16:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פולין


חזרתי מהמסע לפולין.

אני יודעת שאני צריכה לכתוב קטע ארוך שמלא בתובנות ואור פנימי שגיליתי בתוכי מהמסע הזה,

או להפרד מאני הישן כי נהייתי מישהי חדשה פתאום.

אולי אפילו לכתוב כמה בכיתי וכמה היה קשה, ואיך שכל העולם מתמוטט עליי עכשיו ואני לא יודעת איך לעכל,

הלוואי ויכלתי לכתוב דברים כאלו. אבל אני מניחה שזה לא הגיע אליי עדיין.

לא בכיתי במסע, ולא הרגשתי שהיה לי קשה מדי.

ותובנות גדולות מדי לא הגיעו אליי.

אבל כן יצאתי למסע, וכן הרגשתי. ולמדתי המון, שאני חושבת שזה הכי חשוב.

וראיתי, ראיתי במו עיניי את מה שהתרחש, אמנם אחריי תקופה ארוכה, אבל יכלתי להרגיש מה שקרה שם.

הצלחתי והרגשתי.

המסע היה מרגש, הטקסים שעשינו היו מרגשים, תיעדתי את הכל במצלמה שלי, כי הייתי חייבת.

לא הצלחתי לכתוב ביומן מסע כלום, אבל אני מניחה שהתיעוד בוידאו מכפה על זה. 

התרומה שלי הייתה לעשות מזה סרט, על החוויה שלי ושל כריס שטסה איתי.

אני לא מתחרטת שטסתי, אני לא מתחרטת אפילו לשנייה.

אני חושבת שהמסע הזה חשוב, וחובה, אבל רק לאנשים שבאמת בראש לדבר הזה. 

כי יש אנשים שזה לא מתאים להם, וזה לגמרי בסדר.

מוזר לי לדעת שעבר שבוע, כי זה עבר מהר מדי.

אני רוצה לחזור לשם, כי אני לא מרגישה שהספקנו להיות בכל המקומות (מה שנכון).

והמציאות העגומה כאן בישראל בימים האחרונים, לא מזמינה להשאר.

בכל מקרה, הגעתי למסע הזה עם המון שאלות, ציפיתי למצוא תשובות, כאלו שידהימו אותי,

שיסדרו קצת את העניינים בראש. 

אבל יצאתי מהמסע הזה עם רק יותר שאלות. אפילו יותר קשות ומבלבלות מאלו שכבר היו לי.

ואני חושבת שזאת המטרה במסע הזה.

נכתב על ידי Not Alice , 9/10/2015 12:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNot Alice אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Not Alice ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)