לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

השראה של מקלחתמ


י מכם מכיר את זה שבמקלחת מחילים לשיר שירים לא אמיתיים, שירים שממציאים על המקום?


אוקיי, לי זה קורה תמיד. אני הרגע יצאתי מהמקלחת, והנה לכם השראה או שתיים:


 משו בעולם הזה דפוק/ אלמוג שהרגע יצאה מהמקלחת ויש לה השראה רטובה (זה לא נשמע טוב נכון...?)


אם אני הולכת ברחוב ואנשים מסתכלים (טוטוטוטו)


כולם מזלזלים ולא מעריכים (טודודום)


אז אני יודעת


שמשהו בעולם הזה דפוק (טודום, טודום טודום)


אנשים חושבים עלי דברים קצת משונים (טודודו, דום)


אנשים כלל לא רואים מי אני בפנים (טודודודום)


ואני יודעת 


שמשהו בעולם הזה דפוק (טודום, טודום טודום פהפהפאווו)


 


אני לא מבינה


למה אי אפשר


לקבל את האחר כמו שהוא נמצא


אני לא יכולה


לסבול אנשים


שלא רואים 


מי אני


בפנים.. (לא רואים מי אני בפנים...)


 


כשהחיים ממשיכים אבל אצלי נעצרים (טוטוטוטו)


כשאני רואה ילדון עזוב 


נלחם על החיים (טודודודו)


אני יודעת


שמשהו בעולם הזה דפוק (צ׳ורום, פורום)

אם אני שומעת אנשים מתלחשים (טודודודום)

ואני רואה אותם מביטים וצוחקים (שורו-פום)

אני יודעת

שמשהו בעולם הזה דפוק (טורורורום)...

 

למה לאף אחד זה לא משנה?

למה כולם ממשיכים כרגיל?

ורק אני המוזרה יושבת בכיסא

וחולמת על חיים מאושרים..?

 

ולמה רק 

אני יודעת...

שמשהו בעולם הזה דפוק? (פורו, פופורווו..)

 

(מעבר סטגדישים ארוך)

 

אני לא מבינה

למה אי אפשר

לקבל את האחר כמו שהוא נמצא

אני לא יכולה

לסבול אנשים

שלא רואים 

מי אני

בפנים.. (לא רואים מי אני בפנים...)

 

אני לא מבינה

למה אי אפשר

לקבל את האחר כמו שהוא נמצא

אני לא יכולה

לסבול אנשים

שלא רואים 

מי אני

בפנים.. (לא רואים מי אני בפנים...)

 

 

למה לאף אחד זה לא משנה?

למה כולם ממשיכים כרגיל?

ורק אני המוזרה יושבת בכיסא

וחולמת על חיים מאושרים..?

 

(פוווווווווווםם פאווווו..... סיווווםםם ארווך של גיטרה חשמלית שנקטעת בצורה מתכתית ורובוטית).

 

 

מישהו קורא לי/ אלמוג הבעייתית שמנסה להמציא שיר בכח


מישהו קורא לי אי שם

הוא קורא לי, אי שם

הוא קורא לי אי שם

קורא לי אי שם

מישהו אוהב אי שם

הוא אוהב אותי, אי שם

הוא אוהב אותי אי שם

אוהב אותי אי שם


מישהו קורא לי בשמי,

הוא רוצה למצוא אותי

הוא מחפש לליבי

לא יודע מה איתי

הוא מבקש את ידי

הוא מבקש את גופי

לא יודע שאני

כבר של אחר 

לא אני

כבר של אחר

אני...


מישהו קורא לי אי שם

הוא קורא לי, אי שם

הוא קורא לי אי שם

קורא לי אי שם

מישהו אוהב אי שם

הוא אוהב אותי, אי שם

הוא אוהב אותי אי שם

אוהב אותי אי שם


הוא רוצה רק אותי

לא מוותר לאהובי

מקווה לקחת אותי

למקום אחר

מי הוא האחד בשבילי?

מי היחיד שטוב לי?

מי זה ישיג את רוחי

הבורחת?


מי זה מחפש אותי?

מי כבר רוצה בי?

רק ילדה תמימה

מאמינה 

לחלומיתיה

מי זה רוצה רק אותי?

מי יכול לטיפשותי?

ומי בליבי

חרבו תוקע?

 

 

זה היה כיףףףףף לא רוצה שיגמר!!! כמה שירים שלא אני כתבתי, אבל הם שמחים ונחמדים XD יש לי מצב רוח טוב בזמן האחרון, ובעיקר אחרי מקלחת עם שירים, אז.... שירים שעושים לי טוב:

 

אני מתהההההההההה מזה כל פעם מחדש. חברה שלי מספרת לי הכל, אז אני מבינה, אפילו שלא קראתי D:

 

 

אל תעצרו אותי עכשיו!

אני בשוונג!!!

כיפלי!!!!!

 

 

 

אני לא רוצה להפסיק לשיררררר!!!!!!!!!!!!! כי זה כיףףףףףףףףףףףףף לייייייייייי!!!!!!!!!!!

 (שמתי בגדול כדי שתראו - יהורם גאון היה דומה לשרקק!!! עדיין קצת  XD)

 

ולסיום הטוב והנהדר, איך אפשר בלי שיר נחמד חמוד וכיפי על חדי קרן מקפצים ורוקדים?!?!?!?!?!!?

 

 

 

אוההההההבבבבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

וחוזרת לשיר :)

 


(עכשיו אפשר להגיב XD)

 

נכתב על ידי , 21/5/2012 20:57  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-22/5/2012 19:07



7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)