לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

הממ.. הרהורים ומחשבות


הרגע הצגתי את בילי ג'ו ארמסטרונג כ"איזה זמר אחד". וואו, איזה דפקט. אני לא מתה שאמא שלי תדע מה אני שומעת... XP אבל "איזה זמר אחד?! האיש שהקדשתי לו פוסט שלם?! איזה דפקט..... אני פשוט מציירת אותו באומנות במחשב וחייבת לגמור בבית XF

 

בקיצור, אני אספר לכם סיפור:

היום הי לנו שיעור רישום. בגלל שהחדר רישום שלנו היה תפוס עם תלמידי מגמת ריקוד, אנחנו עשינו שיעור בחוץ! יצאנו לטיילת שליד הבית ספר, מקום פסטורלי עם דשא ירוק, עצים ואנשים. ישבנו על הדשא וציירנו בטושים דקים. היה כל כךךךךך כיייףףףף!!!!!!!! ידעתי שאני אעשה על זה פוסט ^@^

אוקיי, אז היינו צריכים לצייר שילוב של דברים עירוניים מעשה ידי אדם ודברים טבעיים. הטיילת היא ה-מקום בשביל זה, מלא עצים, שבילים, מכוניות, עמודי תאורה ובניינים. חוץ מזה שציירתי, היה נורא כיף לשבת ופשוט להנות מהרוח הקלה, השמש המלטפת, הציפורים המצייצות, מראה ילדי הכיתה שלי רגועים ושקטים, עושים מה שטוב להם... ולא רק זה! הנה הקשר גם למה שבראש הפוסט (^). בשיעור אומנות במחשב אני מציירת את בילי ג'ו ארמסטרונג (בתמונה חתיכית מגניבה עם עיניים מהממות) ויש ילדה אחת הכיתה שראתה שאני מציירת אותו, ואמרה "יואו זה הזמר הזה, של גרין דיי! יה את מזה לא נראית כמו ילדה ששומעת רוק..." או משהו בסגנון. התפלאתי שהיא מכירה אותו, כי היא נראית (וגם קצת באמת) מהפקאצות האלה ששומעות רק מוזיקה מזרח*ת ופופ של סלינה גומז ודמי לובאטו וכל אלה עם הקול המתוק מדי (בלעעע). היא גם מציירת את דמי לובאטו באומנות במחשב.

אוקיי, נחזור להיום - התיישבתי ליד הילדה הזו, כי היא ישבה בזוית שרציתי לצייר בה. שמעתי ששי לה מוזיקה, וזה היה לא אחר מבילי ג'ו ארמסטרונג שבקע מהפלאפון שלה! התפלאתי. היא גם שומעת קולדפליי. גם עוד כמה להקות רוק שאני צריכה לחפש ביוטיוב (אבל אני בטח לא אוהב אותן כמו את גרין דוש וקודלפלוש CX וה- וש זה בצחוק)... אוקיי, אז התקרבתי אליה ושמענו מוזיקה ביחד. במקום לשנות מקום בכל פעם שציירתי ציור חדש, הסתובבתי במקום, וגם היא. היה לנו כיף ביחד. היא היא אמרה שהיא לא היתה מאמינה אם מישהו היה אומר לה שאני שומעת רוק... גם היו לה שירים שהכרתי, ועוד שיר אחד שחשבתי שרק אני בעולם (או בכיתה) מכירה!

לא זזנו אחת מהשניה כל השיעור, רק טיפטיפה...

ואני פשוט עשיתי כל מה שאני אוהבת בבת אוחת! ישבתי בחוץ, במזג אויר נעים, עם ילדה נחמדה, שמעתי מוזיקה שאני אוהבת, וציירתי. הייתי... מאושרת.

מאושרת.

 

ולכבוד האושר הגדול הזה, אני אשים את השיר האחרון ששמענו, שהוא לא ממש רוק... אבל הוא אחלה שיר XP

 

 



נכתב על ידי , 24/5/2012 16:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/7/2012 00:58



7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)