לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

רק כמה מילים.


במסגרת הנושא החם...

הייתי רוצה להגיד כמה מילים לשני אנשים חשובים מאוד בחיי.

 

לאחותי לוטם,

אל תעזבי אותי. לעולם.

גם אם וכשתהיי אשה מבוגרת, אולי נשואה, אולי אפילו אמא, גם אז, אל תעזבי אותי.

גם אם אצעק ״תעזבי אותי כבר!״ אל תעזבי.

גם אם אגרש אותך מעל פני, אל תעזבי.

גם אם נגור במדינות שונות (בבקשה לא!) אל תעזבי.

גם אם נריב ונכעס ונשלים ושוב נריב.

אל תעזבי אותי.

אולי יש לי עוד אחים, ועוד משפחה, ואולי כשהייתי קטנה שאלתי את עצמי ״איזה מהאחים את הכי אוהבת?״ ולא ידעתי לענות, ואולי לא צריך להשוות, ואולי ואולי ואולי.

אבל בבקשה ממך, לעולם, לעולם אל תעזבי אותי. אם תעזבי אותי, אני אתפרק. אני אשבר לחתיבות קטנות, לרסיסים. 

אז בבקשה ממך, לעולם לעולם לעולם, לעום אל תעזבי אותי.

 

לסבתא,

אני אוהבת אותך.

כל כך כל כך אוהבת אותך.

תודה לך על השנים שליווית אותי, שעזרת, אהבת, טיפחת,

תודה שהיית שם בשבילי בכל ילדותי.

אני אוהבת אותך.

שלום לך, סבתא. אני אוהבת אותך.

שלום לך, אישה נפלאה שכמוך, אישה נהדרת ומקסימה, אוהבת ואהובה.

שלום.

נכתב על ידי , 30/6/2012 22:03  
הקטע משוייך לנושא החם: הזדמנות לומר את אשר על ליבכם
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)