לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

הייתי בהופעה!


כן, בפעם הראשונה בחיי הייתי בהופעה... היה כל כך כיף!

חזרתי ממנה עכשיו, הופעה בקיסריה של לא אחר משלמה ארצי, והוא כזה מעולה! *מוסיפה לרשימת מוזיקה*

הוא חמוד מצחיק כזה, והיה בין המלווים שלו אחד ממוניקה סקס ^-^

אבל מה... לא יכולתי להפסיק לחשוב:

אם כל כך מגניב לי וכיף לי להיות בהופעה של שלמה ארצי,

איך אני ארגיש בהופעה של מישהו שאני אוהבת יותר...? אביב גפן (זה אפשרי!), מוניקה סקס (יס ווי כן!) או אפילו... גרין דיי! (איי וויש... נבר).

כי בתכלס, לשמוע אותם באייפד זה כיף ואפילו מרגיע, אבל בהופעה זה אחרת לגמרי.

בקיצור, מה אני חופרת, היה כיף היום בכללי, ציירתי, עשיתי קצת, ממש טיפה שיעורים, אתמול ציירתי אחד מתוך שני הציורים לבית ספר...

עוד שבוע וחצי אני נוסעת לרומניההה!!!

אבל אני חייבת לגמור שיעורים >~<

בקיצור, היה כיף... ואמא שלי נורא מסכנה כי זה היה חלום שלה ללכת להופעה של שלמה ארצי והיו לנו כרטיסים מהעבודה של ההורים שלי, אבל היא בשנת אבל... אני ממש עצובה בשבילה, היא הייתה נהנית...

אבל לא נורא. היה לי יום באנרגיות טובות, הספקתי די הרבה, ודרך אגב...

לאחותי יש חבר, וזה ממש הזוי. אבל הם כאלה חמודיייייםם!!!! ישבתי מול המחשב, ואז.. הסתכלתי אחורה וראיתי אותו מחבק אותה מאחורה... שיוו איזה חיוך מטומטם נמרח לי על הפנים בכל פעם שאני רואה אותם ביחד!

אה, ובזמן שהקהל התיישב במקומו, השמיעו קולדפליי XD חעערח כיפלי.

*לא בטוחה שהייתי הולכת להופעה של קולדפליי, אולי רק אם היה איזה מבצע...

 

בקיצור,

אני מיס סאנשיין היום.

נכתב על ידי , 31/7/2012 01:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)