לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

סרטים טובים


זו... רק אני, או שהסרטים הכי טובים שקיימים מבוססים על ספרים? חוץ מגיבורי על, אבל זה קומיקס שזה גם בכל זאת מבוסס על משהו כתוב.

אבל כל הסרטים שאני הכי אוהבת מבוססים על ספרים! (מצולמים אני מתכוונת)

שר הטבעות, בורות, צ׳ארלי בממלכת השוקולד, ממלכת טראבית׳יה, the grate gatsby וכו׳.

אפילו שודדי הקאריביים מבוסס במקור על ספר, מתברר!

כמובן שיש גם מלא סרטים שלא ראיתי שנחשבים ממש טובים שהם מבוססים על ספרים, ומלא סרטים שראיתי ולא הכי אהבתי שמבוססים על ספרים... 

נגיד הארי פוטר אלה סרטים טובים, כל עוד לא קראת את הספרים. כנ״ל נרניה וכל אלה...

בקיצור,

ספרים זה טוב.

תקראו לוקינג פור אלסקה זה ספר כל כך חזק. אני רוצה לקרוא אותו שוב. (אני אף פעם לא קוראת ספר שוב).

אשמת הכוכבים הסר הולך להיות אדיר ועם זאת קקי.

הספר בטוח יותר טוב.

ללוקינג פור אלסקה יכלו לעשת סרט טוב.

מישהו לרוץ אית זה ספר מדהים והסרט גם מדהים אבל אחר, וגם זה נורא מוסיף שאפשר.. כאילו... לשמוע. ויש עיבודים לשירים וזה נורא מגניב.

קרוב להפליא ורועש להחריד זה גם סרט מקסים ולא קראתי את הספר.

כנ״ל כל הסרטים שכתבתי בהתחלה.

יש ממש סרטים מעטים שאני אוהבת באמת (חוץ מגיבורי על) שלא מבוססים על ספרים... נגיד את אפקט הפרפר אהבתי (הראשון כמובן) והוא לא על ספר אבל זה בהחלט לא האהוב עליי.

למה כתבתי ת כל זה בכלל התכוונתי לכתוב משפט אחד.

נכתב על ידי , 29/1/2014 23:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס עם מתמטיקאי ב-30/1/2014 01:08



7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)