לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

אעאעאעאעא


הפיפטיז אניברסרי כבר פהההה עאעאעאעאעאע אני משתגעתתתת מתחרפננננתתתתת אני אצרחחחח על הטלויזיה של שצה אומייגאאאאאדדדדדדד פאאאאקקקקקקק מאאאטטטי ודיייוווויייידדדד וג׳נה ובילי ו... וו....

ג׳ון הארט -,-

מופאטטטט בבקשה אל תהרוג אתנו לא הפעם

ויש ל פזזזז

יש לופזזזזזזזשזשז

גדליהמדוםימהוידגמהמחןגמהןחדגןהחצשלגחמבה ןחגיההמןי.גכלי.גמלימ.ג ההיג החממ.גכהןוימן

נכתב על ידי , 22/11/2013 23:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרוּתה ב-23/11/2013 16:26
 



מה שמלמדים בבית ספר


מלמדים מתמטיקה. כי זה חשוב מאוד מתמטיקה, זה הנושא הכי חשוב בלימודים! אחרת איך תהיה מהנדס/פיזיקאי/כימאי/חוקר/דוקטור/עוד עובד אינטל שקורע את התחת עד שבע בערב בלי לראות את הילדים?


מי לא רצה להיות אחד כזה?!


צריך ללמוד טוב ולהשיג ציונים טובים בהכל. את לא יכולה לדעת מה תהיי כשתהיי גדולה! 


אנגלית זה חשוב, וביולוגיה ופיזיקה כמובן. השאר זה... חפיף. שיהיה ציון טוב, שיעשה יפה בתעודה.


 


אם הייתם שואלים אותי, הייתי אומרת שלדעתי עוד שעה לקרוא ספר זה חשוב יותר משעה העשרה במתמטיקה. כן כן, מה שקראתם, הספר יותר חשוב מהמתמטיקה.


למה?


זה לא ברור?


קודם כל, אני לא אוהבת מתמטיקה. אני כן אוהבת ספרים.


שנית, אני לא הולכת לעבוד במשהו שכולל בו מתמטיקה. פשוט לא.


דבר שלישי והכי חשוב - אני מרגישה שמספרים אני לומדת יותר. מהספר פנטזיה שאני קוראת אני מפיקה יותר ידע ומפתחת את המוח והחשיבה שלי מאשר בשיעור מתמטיקה שנכפה עליי בשביל ״להעשיר את הידע״, כי אם אני לא רוצה - לא נכנס כלום. וזהו.


 


אז למה לא מלמדים בבית הספר, למשל, שיעור של ידע כללי? שיעור של אקטואליה? ואל תגידו לי שבשביל זה יש שיעור מחנך. בשעת מחנך יש מורה מעצבנת שמדברת לפחות חצי שיעור על הטיול השנתי ועל הצבע לחולצה ועל הפרעות ועל ציונים ואז מראה מצגת מטומטמת על גיל ההתבגות.


זה לא מה שאני רוצה.


אני רצה שיעור שבו ילמדו אותנו את הדברים החשובים באמת: איך להתמודד עם בעיות. איך לעמוד על שלך. איך לבקש עזרה. איך לדעת שאתה צריך עזרה. איך לנהל את המערכות יחסים שלך בצורה תקנית ובלי להרוס אותן שוב ושוב.


ומה שבאמת רציתי לדבר עליו והכי חשוב לי, איך לדבר עם אנשים.


אני לא מסוגלת לדבר עם אנשים.


חברים שלי? סבבה לגמרי. משפחה שלי? מעולה. המחנכת שלי? אפילו שאני לא סובלת אותה אני מסוגלת. אבל למשל המחרה לאנגלית רצתה לדבר איתי. לא לנזוף בי, רק להגיד לי משהו בפרטיות, פנים מול פנים. וממש נבהלתי. לא ממה שהיא הולכת להגיד לי - מזה שהיא הולכת לדבר איתי, פנים אל פנים, להסתכל לי בעיניים, ואני גם אצטרך להגיב.


מול קבוצה אני עוד בסדר, בעיקר כשאני מוכנה מראש.


אבל היום דיברתי עם אמא שלי עם המנהלת. לא הייתי מוכנה שנלך עד שנדבר איתה, כי אני לא יכולה לגשת אליה לבד. פשוט לא.


יש לי מין חרדה כזאת, לא יודעת איך לקרוא לזה, לדבר עם אנשים בפנים. להגיד מה אני חושבת בפנים להקשיב למישהו אומר לי משהו שקשור אליי ולא לבכות. להסתכל למנהלת בעיניים במשך כמה דקות בלי להזיז את העיניים. היא לא נזפה בי, היא לא כעסה בכלל. לא עשיתי שום דבר, להיפך, היא סוג של בערך קינד אוף החמיאה לי, למרות שלא ממש. והעיניים שלי החלו לדמוע. חשבתי על מה שהיא אומרת עד שלב מסויים, ואז כבר התעסקתי בדמעות, שלא יברחו. למה זה קורה לי? למה אני לא יכולה לדבר עם מישהו שהוא טיפה עוין - או אפילו לא עוין, אבל לא בטוח שחיובי - בלי להתחיל לדמוע ולהרגיש רע לגבי זה?


כשהלכנו בכיתי עוד. לאו דווקא בגלל השיחה, אלה בגלל שהרגשתי מאוכזבת מעצמי. פשוט התחלתי לדמוע שם מולה, ללא שום סיבה גלויה לעין, לפחות מבחינתה - ואני ממש מפחדת. אני מפחדת לדבר עם אנדים. אני יכולה פתאום לפקוץ בבכי.


ושתבינו, אני לא בוכה כשאני עצובה מסדרת טלויזיה, ובקושי מספרים, אלא רק כשאני ממש פגועה. ממש פגועה. או כשאני חושבת על סבתא שלי שנפטרה, או כשאני נפגעת ממישהו ממש, או כשאני מאוכזבת מעצמי. או כשאני אובדת עצות. באות רגע מול המנהלת, הייתי ממש אובדת עצות, ממש חסרת כיוון, וחסרת מילים. לא יכולתי לעמוד בפני זה, לא משנה כמה פעמים עיקמתי את הפה ונשכתי את השפה ולא מצמצתי. המשכתי אחר כך כי אמרתי לאמא שלי שאני לא מסוגלת להתמודד עם זה, עם שיחת כאלה מול אנשים. שיחות עוינות, מול אדם אחר, פנים אל פנים, זו החולשה שלי. עם אנשים חדשים זה מילא, קשה אבל מסתדרים. עם אנשים מוסמכים ממני זה עוד בסדר.


אבל הכי נורא זה כשצועקים עליי. אז אני בטוח מתחילה לבכות, לא משנה מה קורה בכלל - אני מתחילה גם לרעוד לפעמים. ולכעוס על עצמי שאני כזאת.


 בכיתה ז׳ המורה למתמטיקה כעסה עליי בסוף השיעור. לא עשיתי כלום, אבל היא צעקה עליי, פעם ראשונה בחיי בערך. היה צלצול וכולם הלכו חוץ ממני והחברות שלי, והתחלתי לבכות כשארזתי את החפצים. תשאול אותי למה, אני לא יכולה לענות.

היתה גם פעם שאני וארולי הגענו באיחור לאיזה שיעור ולא באשמתנו, והמורה צרחה עלינו במלוא גרונה, וארולי אפילו כמעט בכתה ממנה - אבל אני בכיתי כל כך שלא יכולתי להסתכל על המורה כל השיעור. אפילו כשהיא הבינה את הטעות שלה והתנצלה, לא יכולתי להסתכל עליה, או על ארולי, או על אף אחד. הרגשתי רע עם עצמי שהיא צעקה עליי, ועוד יותר רע עם זה שבכיתי. למה בכיתי. למה זה ככה.



השאלה שלי היא למה לא יכולים ללמד את זה בבית ספר. ללמד מגיל קטן לדבר עם אנשים. בבית הספר היסודי כמעט ולא דיברתי עם אף אחד. לא עם המורה ולא עם ילדים שלא הכרתי, וגם עם החברות שלי בקושי, ועם המשפחה... בחטיבה זה יותר בולט. זה יותר מפריע. אני שקטה מדי. אני לא אומרת כלום גם אם יש ל מה להגיד. אני פשוט לא אצביע בשיעור, ואם כן, אני מברכת את עצמי.


למה לא יכולים לעשות שיעורים שבהם מדברים לפעמים. למה אי אפשר לעשות שיחות אישיות מדי פעם.


אז נכון שהייתי שקטה ולא בעייתית. זה לא אומר שצריך להשאיר אותי לסוף הרשימה ולא לעשות איתי שום שיחה אישית ועם כל שאר הכיתה כן. אני שקטה, אבל אני גם קיימת. אני לא שקטה בגלל שאין לי מה להגיד. אני שקטה בגלל שאני לא יודעת איך.

נכתב על ידי , 12/11/2013 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלה על ספרים!


זה חשוב! כל מי ש.ורא ספרים נא להתפקד.

יופי.

עכשיו ספרו לי בהרחבה וללא תמצוט איזה דברים בספרים...

אתם אוהבים

נמאס לכם

קיטשיים

חמודים

מרתקים

חדשניים (זאת אומרת לא רעיונות אלא דברים שאין הרבה ואהבתם)

מעצבן אתכם

וכו׳.

זה ממש חשוב לי, כי אני כותבת ספר, ואני לא רוצה שיהיו בו דברים שאנשים לא אוהבים - קשה לי להיות אובייקטיבית לגביו כמובן, ואני מפחדת שזה מתדרדר לספר נוער טיפשי וחסר ייחודיות...

תודה ;)

נכתב על ידי , 10/11/2013 18:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלי ב-10/2/2014 16:55
 



שאלה שנראית לי לגיטימית


מה דעתכם על קשרים חבריים בין אנשים הומוסקסואליים לאנשים לא הומוסקסואליים? בלי קשר לדעות לגבי הומוסקסואליות של כל בנאדם בנפרד גם לי יש דעות על זה.


אבל בחור שהוא הומו למשל. למה זה נראה לאנשים מוזר אם יש לו חברים בנים? הוא לא בת. הוא בחור. זה שהוא מעדיף בנים מבחינה מינית על בנות לא אומר שהוא אישה, גם אם הוא כביכול יותר נשי מה שלא תמיד נכון בכלל. 


ונגיד בחורה שהיא לסבת? זה נראה יותר הגיוני שיהיו לה חברים בנים מאשר חברות בנות?


נכון שאולי מי שמחשיבה את עצמה לסבית גם יותר מסתדרת עם בנים מאשר בנות ולהיפך, אבל זה די מציק לי, כאילו בין בנים סטרייטים לבנות סטרייטיות יש קשרי חברות שהם לא מיניים, למה זה מוזר כשהם לא סטרייטים?



ועוד משהו לכל קוראי הספרים שכאן

תנו לי דוגמאות לדברים שמעצבנים אתכם בספרים, שיש ביותר מדי ספרים או משהו כזה זה ממש יעזור תודה ;)

נכתב על ידי , 9/11/2013 12:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של •Nuritosh'ka• ב-9/11/2013 21:14
 



כלבים וחתולים


קודם כל אני כל כך לא מבינה אנשים שלא אוהבים חיות. זה פשוט מטומטם.

 

אוקיי, אחרי שהבהרנו את הנקודה הזאת, הנה מה דעתי על הנושא הזה של מי יותר טוב כלבים או חתולים:

אף אחד. זה מתבטא בכמה נקודות:

1. לא כל הכלבים הם אותו הדבר, ולא כל החתולים הם אותו הדבר, כך שזו הכללה מטורפת מטומטמת וגזענית (כן גזענית) להגיד שכל הכלבים טפשים או שכל החתןלים אנוכיים. היה לי חתול במשך חצי שנה שלצערי נדרס והוא היה אהוב ליבי ואהבתי אותו כמעט כמו את הכלבה שיש לי שמונה שנים. הוא היה חתול מאוד ״כלבי״, אם ככה אתם רוצים לתייג את זה, כי הוא עשה מה שאומרים לו בדרך כלל והוא אהב אותנו בדיוק כמו שכלב יכול לאהוב. 

מצד שני, יש חתולים שכל מה שהם עושים זה לאכול לישון לשרוט את הכורסא וליילל באמצע הלילה. כמובן שאני לא מאשימה אותם בכלום, הם בעלי חיים ותכלס שיעשו מה שבא להם, אבל אם בגלל זה מישהו לא אוהב חתולים בכללי, אז פשוט לא. זה תלוי גם מאוד בחינוך שהם מקבלים ואיך שהם גודלים, כי אם תפנקו אותם בטירוף כשהם גורים הם יהפכו להיות שתלטניים, יהירים ואנוכיים כי ככה למדתם אותם - אותו הדבר לגבי כלבים! ואם כבר עוסקים בחינוך אז גם ילדים, אבל זה משהו קצת אחר ;) כלבים יכולים להיות תוקפניים אם ככה גידלת אותם, והם יכולים להיות היצורים הכי מקסימים בעולם. מה לעשות שזה הרבה בחינוך, וגם קצת באופי, כן, כלבים באו מזאבים שרגילים לחיות בלהקה, וחתולים באו מנמרים שחיים לבד בדרך כלל, אז ככה זה, השפעות מהטבע.

2. לכל אחד מתאים משהו אחר. חתולים דורשים פחות טיפול במידה ניכרת, מה לעשות, הם חיות נקיות ומתבודדות. לעומת זאת כלבים יצריכו אותך, לטוב ולרע שבזה, לצאת החוצה אל העולם פעם פעמיים ביום...

וכן, כלבים הם בדרך כלל הרבה יותר מלאי התלהבות ולחתולים יש יותר סיכוי לשרוט אותך, לאו דווקא בכוונה, פשוט להם יש צופורניים חדות...

3. חתולים וכלבים הם חיות שונות בדיוק כמו סוס ופרה. לכל אחד יש את הצדדים היותר טובים והפחות טובים אבל אין סיבה להשוות. אם אתה אוהב חתולים, שיערב לך, ואם אתה אוהב כלבים - אותו הדבר.

 

 

ולסטריאוטיפ הכלבים וחתולים לא מסתדרים: לא נכון. כן, כלבים רודפים אחרי חתולים, אבל זה כי הם אוהבים לרדוף אחרי דברים. אם הם יתפסו חתול (בהנחה שהוא לא ישרוט להם את הפרצוף החוצה) הם לא יהרגו אותו... וכל מה שחתולים רוצים זה שאף אחד לא יפריע את שלוותם.

היום לי שני חתולים ויש לי שתי כלבות, ואני חייבת להגיד שכשרק הבאתי את גור החתולים הכלבה שלי בהתה בו מעבר לרשת ורק רצתה לפגוש אותו. הם לא היו חברים הכי טובים אבל הם גם ממש לא שנאו זה את זה. היו לנו הרבה יותר בעיות כשרק הבאנו את הכלבה השניה מאשר כשהבאנו אותם - שתי כלבות בוגרות, שהחדשה פיצית ומפוחדת וחדשה, מה לעשות שחיות רגילות לטריטוריה אישית? 

 

 

וזהו. זה מה שאני חושבת על חתולים, כלבים ומה שביניהם. אני אישית מתחברת קצת יותר לכלבים, אבל אולי זה בגלל שיש לי כלבים מאז שאני זוכרת את עצמי וחתולים קצת פחות. אבל אני מתה על חתולים גם, וכל התעללות ביצוריך המסכנים האלה שהם חסרי ישע לעומתנו זה בריונות לשמה ורצון של האדם להיות עליון על משהו. 

נכתב על ידי , 7/11/2013 16:29  
הקטע משוייך לנושא החם: כלבים וחתולים
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרוּתה ב-8/11/2013 18:40
 



לדף הבא
דפים:  

7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)