לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

ספרנית


אני חושבת שהמקצוע הכי כיפי בעולם, חוץ מלהיות סופרת, להיות אומנית (מצליחה!) ולטפל בחיות (עם שכר, כמובן!) הוא להיות ספרנית.


לקרוא הרבה, המון. לקבל על זה כסף, ולעזור לאנשים למצוא א  הספר שהם אוצים. אבל הכי חשוב - להיות מוקפת בכל רגע בעבודה בספרים. ספרים הם דבר קדוש. ולא, אני לא מדברת על ספרי תנ״ך ברית או קוראן, אלא על הספרים האלה שלוקחים אותך למקומות אחרים, שמשכיחים ממך את כל הבעיות, את כל הצער והכאב שיש בתוך כולנו.


אלה ש״לא אוהבם ספרים״, לא קראו ספרים כאלה. כי ספרים הם דבר קדוש. לא כולם חייבים לאהוב ספרים בטירוף (כמוני XP) אבל אין דבר כזה מישהו שקרא ספר אמיתי, נהדר, שהוא לא ״יומנו של חנון״, ולא נהנה אפילו קצת.


אז לכם, אנשים חובבי ספרים, אתן לכם כמה משפטים יפים על ספרים:



  • "ספרים מקסימים אותנו עד לשד עצמותינו, מדברים אלינו, מייעצים לנו ומתאחדים אִתנו בידידות ערנית וחכמה." ~ פלוטארכוס
  • "לכתוב ספרים זו אומנות כמו ליצור אורלוגין." ~ ז'אן דה לה ברייר

"האם אתה אוהב ספרים? מאושר תהיה כל החיים." ~ ז'יל קלארטי


לקוח מhttp://he.wikiquote.org/wiki/ספרות

עריכה:
לכל ההאנגרים למיניהם, פיטה טים ןגייל טים, וגם לכל אלה שלא קראו את הספר (״משחקי הרעב״, אנשים) אבל מכירים את כל העלילה כמוני... או סתם לאלה שבא להם לצחוק.
אני צחקתי מהשיר הזה בקול רם, וזה עוד היה לפני שידעתי שפיטה הוא בן של אופה...
(חהחהחה פיטה... בן של אופה! מזל שלא תירגמו את זה פיתה... XP)

http://m.youtube.com/watch?v=fO2G0VdL65g

קורעעע!!!! אתם נופלים מהכיסא ;)
אגב, אני כמעט בטוחה שזה יצא פני הסרט...
נכתב על ידי , 29/4/2012 17:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-2/5/2012 20:29
 



לרגע חופשיה


לרקוע ברגליים


למחוא כפיים


לקפוץ, לשיר 


ולצעוק אל האויר.


אני רק רוצה רגע,


לעוף אל השמיים


לפרוש כנפיים


להיות לרגע חופשיה


 


כבולה באזיקים


שרשראות ברזל


מרגישה אותם נחלשים...


אך הנה זה חוזר


מהודק עוד יותר


רק רוצה להשתחרר


את האיברים למתוח


ולהיות רק לרגע חופשיה


 


 להרגיש מלאה

ולא להתרוקן שוב

להרגיש קיימת

ולא כרוח לנשב

להנות עם אלו

שאוהבים באמת

לא לפחד לומר

מה שבליבך

ואז תהיי לרגע חופשיה


אם משהו מתחיל 

ולעולם לא נגמר

אם החיים לפתע 

נראים לך יפים

אם העולם מחייך

אליך קורן,

דעי שאת יכולה להרגע

ולהיות לרגע חופשיה.

נכתב על ידי , 28/4/2012 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירח וכוכב


כדי להדחיק את העצב


את הדמעות להחניק


היא מביטה מעלה-מעלה


אל השמיים הכהים.


והנה הוא שם,


זוהר ואיתן,


הירח שאת ליבה שוב ממלא.


 


ודיבורי סרק לא יועילו


וכעס מצטבר בתוך תוכה


החברה לא מתאימה לה


והיא רק עם עצמה


לעולם אינה פתוחה


יושבת לבדה


מביטה אל הירח, 


הילתו מסנוורת ומושכת אותה.


 


כדי להדחיק את האובדן,


את הקושי והחמלה


על נפשה שהתרסקה


היא מביטה אל-על


אל שמי הקודש הברוכים


ושם זוהר לו 


ביופיו האגדי


כוכב אחד זעיר ומלא אהבה.


 


והכעס מתפוגג,


והשנאה איננה,


ושפתיים שמתעקלות להן בחיוך.


עוד יש תקווה, היא יודעת,


תקווה לזיכרון,


כואב אך נרפא.


והיא מסתכלת, 


הדמעות זולגות מאליהן,


והיא מחייכת, מביטה לשם,


מעבר לעננים היא רואה אותם  - 


ירח וכוכב.

נכתב על ידי , 28/4/2012 00:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-28/4/2012 17:03
 



טוב אז..


החלפתי תמונת פרופיל בפייסבוק. אני פשוט אוהבת אותה יותר... אפילו שהיא ברזולוציה נמוכה!!

והחלטתי..

לשתף אתכם..

למרות שאסור לי, כי זה אינטרנט, וזה מטופש, אני יודעת... אבל נורא בא לי שתדעו איך אני נראית... לא נראה לי שהדמיון שלכם כזה מפותח.. XP סתם...

נכתב על ידי , 27/4/2012 18:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-27/4/2012 19:28
 



עצלנות


אני רוצה לכתוב

אני רוצה באמת

אין לי השראה

אני צריכה עזרה!

 

אני עצלנית

אני לא עושה שיעורים בציור

ציור, דאמ איט!

אני לא עושה מה שאני צריכה בתחרות שלי

תחרות סיפורים

אני רוצה לעדכן כאן, לעדכן שם,

אני עצלנית.

נכתב על ידי , 26/4/2012 11:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-27/4/2012 13:21
 



לדף הבא
דפים:  

7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)