לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

אני כועסת



אני לא חושבת שאי פעם בחיים כעסתי עליה, וגם אם כן זה לא כמו עכשיו.



בסוף היא תחזור בשנה הבאה.



עוד שבועיים וחצי לפחות, זה מה שהיא אמרה לאמא.



אבל אף אחד לא יודע מה הולך לי בפנים, אף אחד לא מבין למה אני באמת כועסת חוץ ממני.



עזבו את זה שאני מתגעגעת, ולא זוכרת אפילו את הריח שלה.



עזבו את זה.



אני כועסת בגלל שהיא לא יודעת כמה אני צריכה אותה עכשיו, דווקא כשהיא לא כאן.


 


עריכה:


כמובן.


לאף אחד לא אכפת.


הילדה הקטנה הזאת שיושבת לה בצד, למי אכפת ממנה בכלל? 


יש לה צרות של עשירים.


יש לה בעיות חסרות משמעות ותכלית.


היא לא שווה בכלל כלום.


את הרגשות שלה אפשר לרמוס.


זה רק עוד בלוג ורדרד של ילדה מתוסכלת, תינוקת מטופשת שלא מבינה מהחיים שלה.


זו רק עוד אחת שקשה לה והיא אפילו לא מבינה למה.


רק עוד אחת שמתחילה את גיל ההתבגרות הרצחני וחסר המעצורים.


למי אכפת ממנה בכלל? הרי היא לא קשורה לאף אחד מאיתנו. הילדה השקטה הזאת שמקבלת ציונים גבוהים תמיד, הילדה המופנמת ואטומה.


אבל אתם יודעים, כמו קופסא או דלת ברזל, רק צריך קליק קטן ועולם שלם נגלה לפניך.


הבעיה היא שבני האדם הם עצלנים, עצלנים מכדי לסובב את המפתח. במקום לבוא לקופסא שהיא מבחוץ חלקה ולא מושכת, ובתוכה אוצרות יפהפיים, מעדיפים לבוא לזו עם הורוד הצעקנים, היהלומים והפנינים, שמבפנים היא בכלל ריקה.


 


 


 


אני מתוסכלת.


מהכל.


בא לי לצרוח, אבל אחת עשרה ורבע בלילה אז אני לא אעשה את זה.

(כן, כאילו שבשעה אחרת הייתי).


איך אתם מסבירים את זה שעש לפני שבוע היה לי מצב רוח כל-כך טוב?

ףאתם יודעים שאני חולמת בלילות שהיא חוזרת? אתם יודעים שבחלום היא לא נותנת לי חיבוק? זה אומר משהו. אולי זה אומר שאני מרגישה יותר מדי מרוחקת ממנה, לא רק פיזית. אולי זה אומר שהגוש השחור והקטן אצלי בלב מתעורר בלילות, ולוחש לי שאולי היא השתנתה. שהיא בטוח השתנתה. שהיא לא תחזור. שאני אמשיך לסבול את תחושת הבחילה כשמדברים עליה, שהיא לא תהיה שם בשבילי גם בפעם הבאה שאני אצטרך אותה.

כמו עכשיו. אם היא היתה פה, הייתי מחבקת אותה חזק-חזק, ואולי אפילו בוכה קצת.

כמו עכשיו.

נכתב על ידי , 30/5/2012 23:08  
הקטע משוייך לנושא החם: מה הכי מכאיב ,מרגיז ,מכעיס
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-2/6/2012 13:46
 



אני כועסת


אני לא חושבת שאי פעם בחיים כעסתי עליה, וגם אם כן זה לא כמו עכשיו.


בסוף היא תחזור בשנה הבאה.


עוד שבועיים וחצי לפחות, זה מה שהיא אמרה לאמא.


אבל אף אחד לא יודע מה הולך לי בפנים, אף אחד לא מבין למה אני באמת כועסת חוץ ממני.


עזבו את זה שאני מתגעגעת, ולא זוכרת אפילו את הריח שלה.


עזבו את זה.


אני כועסת בגלל שהיא לא יודעת כמה אני צריכה אותה עכשיו, דווקא כשהיא לא כאן.


עריכה:

כמובן.

לאף אחד לא אכפת.

הילדה הקטנה הזאת שיושבת לה בצד, למי אכפת ממנה בכלל? 

יש לה צרות של עשירים.

יש לה בעיות חסרות משמעות ותכלית.

היא לא שווה בכלל כלום.

את הרגשות שלה אפשר לרמוס.

זה רק עוד בלוג ורדרד של ילדה מתוסכלת, תינוקת מטופשת שלא מבינה מהחיים שלה.

זו רק עוד אחת שקשה לה והיא אפילו לא מבינה למה.

רק עוד אחת שמתחילה את גיל ההתבגרות הרצחני וחסר המעצורים.

למי אכפת ממנה בכלל? הרי היא לא קשורה לאף אחד מאיתנו. הילדה השקטה הזאת שמקבלת ציונים גבוהים תמיד, הילדה המופנמת ואטומה.

אבל אתם יודעים, כמו קופסא או דלת ברזל, רק צריך קליק קטן ועולם שלם נגלה לפניך.

הבעיה היא שבני האדם הם עצלנים, עצלנים מכדי לסובב את המפתח. במקום לבוא לקופסא שהיא מבחוץ חלקה ולא מושכת, ובתוכה אוצרות יפהפיים, מעדיפים לבוא לזו עם הורוד הצעקנים, היהלומים והפנינים, שמבפנים היא בכלל ריקה.




אני מתוסכלת.

מהכל.

נכתב על ידי , 29/5/2012 22:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאמבודי ב-1/6/2012 18:53
 



הממ.. הרהורים ומחשבות


הרגע הצגתי את בילי ג'ו ארמסטרונג כ"איזה זמר אחד". וואו, איזה דפקט. אני לא מתה שאמא שלי תדע מה אני שומעת... XP אבל "איזה זמר אחד?! האיש שהקדשתי לו פוסט שלם?! איזה דפקט..... אני פשוט מציירת אותו באומנות במחשב וחייבת לגמור בבית XF

 

בקיצור, אני אספר לכם סיפור:

היום הי לנו שיעור רישום. בגלל שהחדר רישום שלנו היה תפוס עם תלמידי מגמת ריקוד, אנחנו עשינו שיעור בחוץ! יצאנו לטיילת שליד הבית ספר, מקום פסטורלי עם דשא ירוק, עצים ואנשים. ישבנו על הדשא וציירנו בטושים דקים. היה כל כךךךךך כיייףףףף!!!!!!!! ידעתי שאני אעשה על זה פוסט ^@^

אוקיי, אז היינו צריכים לצייר שילוב של דברים עירוניים מעשה ידי אדם ודברים טבעיים. הטיילת היא ה-מקום בשביל זה, מלא עצים, שבילים, מכוניות, עמודי תאורה ובניינים. חוץ מזה שציירתי, היה נורא כיף לשבת ופשוט להנות מהרוח הקלה, השמש המלטפת, הציפורים המצייצות, מראה ילדי הכיתה שלי רגועים ושקטים, עושים מה שטוב להם... ולא רק זה! הנה הקשר גם למה שבראש הפוסט (^). בשיעור אומנות במחשב אני מציירת את בילי ג'ו ארמסטרונג (בתמונה חתיכית מגניבה עם עיניים מהממות) ויש ילדה אחת הכיתה שראתה שאני מציירת אותו, ואמרה "יואו זה הזמר הזה, של גרין דיי! יה את מזה לא נראית כמו ילדה ששומעת רוק..." או משהו בסגנון. התפלאתי שהיא מכירה אותו, כי היא נראית (וגם קצת באמת) מהפקאצות האלה ששומעות רק מוזיקה מזרח*ת ופופ של סלינה גומז ודמי לובאטו וכל אלה עם הקול המתוק מדי (בלעעע). היא גם מציירת את דמי לובאטו באומנות במחשב.

אוקיי, נחזור להיום - התיישבתי ליד הילדה הזו, כי היא ישבה בזוית שרציתי לצייר בה. שמעתי ששי לה מוזיקה, וזה היה לא אחר מבילי ג'ו ארמסטרונג שבקע מהפלאפון שלה! התפלאתי. היא גם שומעת קולדפליי. גם עוד כמה להקות רוק שאני צריכה לחפש ביוטיוב (אבל אני בטח לא אוהב אותן כמו את גרין דוש וקודלפלוש CX וה- וש זה בצחוק)... אוקיי, אז התקרבתי אליה ושמענו מוזיקה ביחד. במקום לשנות מקום בכל פעם שציירתי ציור חדש, הסתובבתי במקום, וגם היא. היה לנו כיף ביחד. היא היא אמרה שהיא לא היתה מאמינה אם מישהו היה אומר לה שאני שומעת רוק... גם היו לה שירים שהכרתי, ועוד שיר אחד שחשבתי שרק אני בעולם (או בכיתה) מכירה!

לא זזנו אחת מהשניה כל השיעור, רק טיפטיפה...

ואני פשוט עשיתי כל מה שאני אוהבת בבת אוחת! ישבתי בחוץ, במזג אויר נעים, עם ילדה נחמדה, שמעתי מוזיקה שאני אוהבת, וציירתי. הייתי... מאושרת.

מאושרת.

 

ולכבוד האושר הגדול הזה, אני אשים את השיר האחרון ששמענו, שהוא לא ממש רוק... אבל הוא אחלה שיר XP

 

 



נכתב על ידי , 24/5/2012 16:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/7/2012 00:58
 



ספר


(הערה: בהתחלה הסיפור היה אחר לגמרי. עכשיו אני זורמת עם רעיון ראשוני מאוד שהיה לי לפני שלוש שניות ולפני שנרשמתי לתחרות).

 

רק ספר

 

"זה רק ספר, איינקה, רק ספר!" צעקה הילדה הגבוה עם השיער הבלונדיני, המסודר והשמלה הנקיה.

איינקה אימצה את הספר הכבד בעל עטיפת העור החומה קרוב יותר לליבה, ושערה השחור והמתולתל כיסה אותו, כאילו כדי להגן עליו. רק רצועה שחוקה עם אבזם חלוד חסמה את כל היופי, האהבה, החמלה, השנאה, הרוע והמוות שהסתתרו בתוך הספר הזה.

"תעזבי אותה, בר, היא לא תתן לך את הספר לעולם!" צעקה טס מאחורי גבה של איינקה, שהפנתה את צידה לבר. בר היתה עם ילדה גדול ומפחידה, ועוד שתי ילדות חמודות שנראו בדיוק אותו הדבר.

בר החלה למשוך בספר ולנסות לקרוע אותו מידיה של איינקה. טס, הפחדנית הקטנה, לא העזה להתערב יותר. איינקה לא הרפתה מן הספר, ובר ויתרה בסופו של דבר.

"גלי, קחי את הספר הזה ממנה!" היא צעקה, והצביעה לכיוון איינקה. הילדה הגדולה והמפחידה התקרבה לאיינקה.

הילדה תפסה את הספר בשתי ידיים, ובנהמה חייתית שחררה אותו מאחיזתה העוטפת של איינקה. עיניה הכחולות, הגדולות של איינקה התמלאו בדמעות, אבל פניה נשארו חתומות. גלי הושיטה את הספר לבר, שחייכה חיוך מנצח. יבבה קטנה בקעה מפיה של טס, שערה הבהיר והקצר עוטף את פניה ועיניה עצומות, כדי שלא תוכל לראות מה יקרה כשהספר יפתח. גלי נעמדה מאחור שוב, והתאומות עם הקוקיות החומות הציצו מעבר לכתפיה של בר. בר פתחה את האבזם בזלזול מופגן, החיוך עדיין מתנוסס על פניה. איינקה הסתכלה על אצבעותיה הארוכות והדקות מלטפות את הכריכה, ובו בזמן חורצות בעור הישן חריצים עמוקים שרק מעלים שוב את הדמעות לעיניה אל איינקה.

היא קיבלה את הספר מסבתא שלה, ונשבעה לשמור עליו ועל תוכנו מכל אדם שינסה לקרוא בו. אם הספר יפתח, כך היא יודעת, כל מה שיש בו יחדור לעולם הזה, והגבול בין שני העולמות יקרע. ברגע שזה יקרה, לאף אחד כבר לא תשאר ברירה אלא להתפלל שהיצורים המזוויעים לא יראו אותו, יצורי החושך יפסחו עליו וגבירת המוות תחוס עליו.

בדיוק ברגע שבר הניחה את אצבעותיה על קצה הכריכה כדי לפתוח אותה ולשחרר לעולמם את הקסם, בדיוק אז הגיחה ילדה בעלת שיער אדום - חום, חלק להפליא, קצר כל כך עד שהגיע לתנוך אוזנה. לילדה היו עיניים בצבע הדבש, והן ננעצו בעיניה של בר. בתוך פחות משניה היא חטפה את הספר מידיה של בר ונתנה אותו לאיינקה. לפני שבר הבינה מה קורה בכלל, איינקה סגרה את אבזם הספר ואימצה אותו לליבה חזק ככל שיכלה.

"מי את?!" צעקה בר, הילדה הגבוהה, הבלונדינית, המסודרת עם השמלה והקשת בשיער.

"אני אריאל," השיבה הילדה בשקט.

"ולמה את מתערבת בעניינים שלא שלך?" אמרה בר בנימה עוקצנית.

עיניה של אריאל עדיין היו נעוצות בעיניה של בר, וכשהיא העיזה להביט בהן בחזרה הן צרבו אותה בכעס שלהן, והיא אפילו האמינה שהן שרפו את עיניה כל כך שהייתה חייבת להסיט את המבט.

"הו, זה קשור אליי, ועוד איך. את אפילו לא מבינה כמה."

בר באמת לא הבינה כמה. היא לא ידעה שהספר קסום. היא לא ידעה שאריאל היא השומרת של הספר, השומרת של איינקה.

בר סימנה לגלי לבוא קדימה, והיא עצמה הלכה אחורה. גלי קפצה שני אגרופים והתכוונה לשלוח אותם לעבר אריאל, אך זו תפסה את אגרופיה בחזקה, עיקמה את ידיה של גלי והותירה אותי עם ידיים משותקות כמעט לגמרי. גלי התכוונה לנגוח באריאל, והיא התחמקה ממנה ונתנה לה למעוד לכיוון טס, שברחה הצידה.

במהירות מדהימה ומיומנות של אימונים רבים, אריאל הניפה את רגלה ובעטה בראשה של גלי. גלי נפלה ארצה, ואריאל הסתובבה מהתנופה והביטה שוב בעיניה של בר. התאומות ברחו בצעקות, ובר עמדה שם, חסרת אונים, והסתכלה על אריאל, איינקה וטס בפחד.

"אני... אני... אני לא... לא מאמינה..." היא מלמלה.

"מזל שלא פתחת את הספר, אחרת בכלל לא היית מאמינה," אמרה איינקה בקול שקט ורגוע, כשלידה גלי ממששת את החבורה שבראשה. אריאל עדיין נעצה עיניה בבר.

בר ברחה משם, מבטה של אריאל נעוץ בה עד שכבר לא נראתה בהמשך הרחוב. החושך התחיל לרדת, וכשאריאל הביטה אחורה גם גלי כבר לא היתה שם. איינקה הודתה לאריאל על מסירותה, וטס חייכה חיוך קטן וילדותי.

בפעם הראשונה באותו הערב, פניה של אריאל התרככו, והיא חייכה חיוך נעים. הילדות הלכו הביתה, הספר עדיין בידיהם, מסתיר בתוכו את כל סודותיו, היפים והאפלים.

 

לתחרות כתיבה של המאתגרת!

 

(הערה: סתם כי היה לי בא, אריאל זו החברה שלי שחזרה היום מחו"ל... איינקה וטס הן החברות שלה לא מהבית ספר, ובר היא ילדה שהיא נורא שונאת. גלי זה סתם).

נכתב על ידי , 22/5/2012 19:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-22/5/2012 23:21
 



השראה של מקלחתמ


י מכם מכיר את זה שבמקלחת מחילים לשיר שירים לא אמיתיים, שירים שממציאים על המקום?


אוקיי, לי זה קורה תמיד. אני הרגע יצאתי מהמקלחת, והנה לכם השראה או שתיים:


 משו בעולם הזה דפוק/ אלמוג שהרגע יצאה מהמקלחת ויש לה השראה רטובה (זה לא נשמע טוב נכון...?)


אם אני הולכת ברחוב ואנשים מסתכלים (טוטוטוטו)


כולם מזלזלים ולא מעריכים (טודודום)


אז אני יודעת


שמשהו בעולם הזה דפוק (טודום, טודום טודום)


אנשים חושבים עלי דברים קצת משונים (טודודו, דום)


אנשים כלל לא רואים מי אני בפנים (טודודודום)


ואני יודעת 


שמשהו בעולם הזה דפוק (טודום, טודום טודום פהפהפאווו)


 


אני לא מבינה


למה אי אפשר


לקבל את האחר כמו שהוא נמצא


אני לא יכולה


לסבול אנשים


שלא רואים 


מי אני


בפנים.. (לא רואים מי אני בפנים...)


 


כשהחיים ממשיכים אבל אצלי נעצרים (טוטוטוטו)


כשאני רואה ילדון עזוב 


נלחם על החיים (טודודודו)


אני יודעת


שמשהו בעולם הזה דפוק (צ׳ורום, פורום)

אם אני שומעת אנשים מתלחשים (טודודודום)

ואני רואה אותם מביטים וצוחקים (שורו-פום)

אני יודעת

שמשהו בעולם הזה דפוק (טורורורום)...

 

למה לאף אחד זה לא משנה?

למה כולם ממשיכים כרגיל?

ורק אני המוזרה יושבת בכיסא

וחולמת על חיים מאושרים..?

 

ולמה רק 

אני יודעת...

שמשהו בעולם הזה דפוק? (פורו, פופורווו..)

 

(מעבר סטגדישים ארוך)

 

אני לא מבינה

למה אי אפשר

לקבל את האחר כמו שהוא נמצא

אני לא יכולה

לסבול אנשים

שלא רואים 

מי אני

בפנים.. (לא רואים מי אני בפנים...)

 

אני לא מבינה

למה אי אפשר

לקבל את האחר כמו שהוא נמצא

אני לא יכולה

לסבול אנשים

שלא רואים 

מי אני

בפנים.. (לא רואים מי אני בפנים...)

 

 

למה לאף אחד זה לא משנה?

למה כולם ממשיכים כרגיל?

ורק אני המוזרה יושבת בכיסא

וחולמת על חיים מאושרים..?

 

(פוווווווווווםם פאווווו..... סיווווםםם ארווך של גיטרה חשמלית שנקטעת בצורה מתכתית ורובוטית).

 

 

מישהו קורא לי/ אלמוג הבעייתית שמנסה להמציא שיר בכח


מישהו קורא לי אי שם

הוא קורא לי, אי שם

הוא קורא לי אי שם

קורא לי אי שם

מישהו אוהב אי שם

הוא אוהב אותי, אי שם

הוא אוהב אותי אי שם

אוהב אותי אי שם


מישהו קורא לי בשמי,

הוא רוצה למצוא אותי

הוא מחפש לליבי

לא יודע מה איתי

הוא מבקש את ידי

הוא מבקש את גופי

לא יודע שאני

כבר של אחר 

לא אני

כבר של אחר

אני...


מישהו קורא לי אי שם

הוא קורא לי, אי שם

הוא קורא לי אי שם

קורא לי אי שם

מישהו אוהב אי שם

הוא אוהב אותי, אי שם

הוא אוהב אותי אי שם

אוהב אותי אי שם


הוא רוצה רק אותי

לא מוותר לאהובי

מקווה לקחת אותי

למקום אחר

מי הוא האחד בשבילי?

מי היחיד שטוב לי?

מי זה ישיג את רוחי

הבורחת?


מי זה מחפש אותי?

מי כבר רוצה בי?

רק ילדה תמימה

מאמינה 

לחלומיתיה

מי זה רוצה רק אותי?

מי יכול לטיפשותי?

ומי בליבי

חרבו תוקע?

 

 

זה היה כיףףףףף לא רוצה שיגמר!!! כמה שירים שלא אני כתבתי, אבל הם שמחים ונחמדים XD יש לי מצב רוח טוב בזמן האחרון, ובעיקר אחרי מקלחת עם שירים, אז.... שירים שעושים לי טוב:

 

אני מתהההההההההה מזה כל פעם מחדש. חברה שלי מספרת לי הכל, אז אני מבינה, אפילו שלא קראתי D:

 

 

אל תעצרו אותי עכשיו!

אני בשוונג!!!

כיפלי!!!!!

 

 

 

אני לא רוצה להפסיק לשיררררר!!!!!!!!!!!!! כי זה כיףףףףףףףףףףףףף לייייייייייי!!!!!!!!!!!

 (שמתי בגדול כדי שתראו - יהורם גאון היה דומה לשרקק!!! עדיין קצת  XD)

 

ולסיום הטוב והנהדר, איך אפשר בלי שיר נחמד חמוד וכיפי על חדי קרן מקפצים ורוקדים?!?!?!?!?!!?

 

 

 

אוההההההבבבבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

וחוזרת לשיר :)

 


(עכשיו אפשר להגיב XD)

 

נכתב על ידי , 21/5/2012 20:57  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-22/5/2012 19:07
 



לדף הבא
דפים:  

7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)