לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

רק כמה מילים.


במסגרת הנושא החם...

הייתי רוצה להגיד כמה מילים לשני אנשים חשובים מאוד בחיי.

 

לאחותי לוטם,

אל תעזבי אותי. לעולם.

גם אם וכשתהיי אשה מבוגרת, אולי נשואה, אולי אפילו אמא, גם אז, אל תעזבי אותי.

גם אם אצעק ״תעזבי אותי כבר!״ אל תעזבי.

גם אם אגרש אותך מעל פני, אל תעזבי.

גם אם נגור במדינות שונות (בבקשה לא!) אל תעזבי.

גם אם נריב ונכעס ונשלים ושוב נריב.

אל תעזבי אותי.

אולי יש לי עוד אחים, ועוד משפחה, ואולי כשהייתי קטנה שאלתי את עצמי ״איזה מהאחים את הכי אוהבת?״ ולא ידעתי לענות, ואולי לא צריך להשוות, ואולי ואולי ואולי.

אבל בבקשה ממך, לעולם, לעולם אל תעזבי אותי. אם תעזבי אותי, אני אתפרק. אני אשבר לחתיבות קטנות, לרסיסים. 

אז בבקשה ממך, לעולם לעולם לעולם, לעום אל תעזבי אותי.

 

לסבתא,

אני אוהבת אותך.

כל כך כל כך אוהבת אותך.

תודה לך על השנים שליווית אותי, שעזרת, אהבת, טיפחת,

תודה שהיית שם בשבילי בכל ילדותי.

אני אוהבת אותך.

שלום לך, סבתא. אני אוהבת אותך.

שלום לך, אישה נפלאה שכמוך, אישה נהדרת ומקסימה, אוהבת ואהובה.

שלום.

נכתב על ידי , 30/6/2012 22:03  
הקטע משוייך לנושא החם: הזדמנות לומר את אשר על ליבכם
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט ה-14


כן, זהו הפוסט הארבע עשרה מאז הסיפור האחרון שלי.


וכן, זה שתים בלילה.


וכן, אני אקום מחר בצהרים.


וכן, זה יפריע לי.


ורן, אני רעבה.


ורן, אללי חזרה.


וכן, אני אוהבת לצייר בפוטושופ על בייסים, גם אם זה על חשבון תמונות וסיפורים מתאילנד.


וכן, אני עצלנית.


וכן, הייתי אמורה כבר לעשות את השיעורים, או לפחות חלק מהם, מזמן.


ולא, אני לא מתגעגעת לבית הספר, או לחברות. מגיע לי חופש. די ללמוד. אני רוצה לנוח. אני מרגישה שהחוףש חומק לי מבין האצבעות, אף על פי שהוא רק התחיל.


 


וכן, זה עוד פוסט חסר משמעות.


וכן, אני מרשה לכם לא להגיב גם עליו.


וכן, אני מאוהבת בכן נעמונת פייסן מננסון דנה לאמפי


ועוד כמה אנשים.

עריכה:

ירדנוש. אני מאוהבת גם בירדנוש. מותר לי להיות מאוהבת בארבע בנות, זה רבע לשלוש!

ליל״ט.


עריכה 2:

חמש בנות. שכחתי אחת.

אתן החמש של חיי, אני נשבעת! אתן, החמש, של חיי...

נכתב על ידי , 30/6/2012 02:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-30/6/2012 14:55
 



תשובות לשאלון השבועי


מה הים החביב עלייך? יש בארץ 3-4 ימים וימות ובעולם בטח עוד כמה מאות.
האמת, הייתי רק בים התיכון. אני צריכה יותר מזה? מה זה משנה בכלל איזה ים זה? אני לא מתה לבקר בים המלח, לא אטרקציה בשבילי, והכנרת סתם מעפנה...

האם את אדם של מים מלוחים או מים מתוקים?
אני אדם של אמבטיה.
בעצם, אני מעדיפה מים מתוקים, אבל שונאת בריכות ציבוריות וכלור, אז עדיף נחלים וכאלה...
האמת, זה לא הכי קריטי.

האם את נוהגת להשתין במים כשאף אחד לא רואה?
רק בים, ורק כשאני ממש צריכה XP

איך את מסתדרת עם מה שסובב את המים: חול, בוץ, אבנים, צדפים?
אני אוהבת חול, אבל לא אוהבת שהוא נכנס לי לתחתונים.
אני אוהבת צדפים, אבל לא כשהם שבורים והמון ופוצעים וכואבים.
אני ממש שונאת אבנים במקומות כאלה, תמיד הן מכאיבות לי באיזשהי דרך.

האם את אוהבת חיות ים? אם כן איזו חיית מים היא החביבה עלייך?
אמממ.... דולפינים.
כל השאר מגניבים, אבל רק בתמונות.
שונאת דגים...

ובצלחת? יוצא לך לנשנש איזו חיה או צומח ימי?
אני מתה על טונה, אבל שונאת כל דבר אחר שקשור באוכל ימי, כולל סושי!

בריכות - מה האסוציאציות שהן מעלות בך?

רעש.
פיפי.
ילדים.
צפיפות.
פשוט איכס.

יצא לך לבלות בכלי שייט כלשהו? חווית פעם "מחלת ים"?
הייתי בשיעורי ימאות בסירה שקוראים לה אופטימיסט וגם בסנונית...
אה וביאכטה באיזה בת מצווה... אז היתה לי קצת מחלת ים, אבל לא להרבה זמן.

מה הספורט הימי המועדף עלייך?
ספורט ימי?
ספורט?
לא יודעת... זה לא ממש מעניין אותי.

אם הייתה אפשרות שנחזור לשלב הזה באובולוציה - היית מוכנה לחיות במים?
אולי. אבל אז היתה לי מנת משכל כל כך קטנה שהיה לי קשה לחשוב על זה.

נכתב על ידי , 28/6/2012 23:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא כאן.


וזה כל כך נחמד...

אני מרגישה שלמה יותר.

נכתב על ידי , 28/6/2012 21:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-28/6/2012 23:37
 



גילוי חדש!


קראתי עכשיו את הכמה פוסטים הראשונים בבלוג (עכשיו אני יודעת שיש לו יום הולדת ב- 29.11) וגיליתי משהו...

גם לבלוג, כמו לאנשים שאני מכירה, נפתחתי לאט לאט.

בהתחלה כתבתי כמו ילדונת מטומטמת שלא מבינה מהחיים שלה, ״תינוקת״ בת שתים עשרה כמעט.

אחר כך כתבתי כמו מישהי שמנסה לכפר על התעויות מהפוסטים הדפוקים והקודמים,

ואז הפכתי לעצמי.

יום יבוא ואני אעבור על כל הפוסטים... ואולי על תגובות.

אולי ביום ההולדת של הבלוג.

הבלוג הזה שינה אותי לגמרי. פשוט שינה כל כך.

ואני חושבת שבעיקר לטובה.

נכתב על ידי , 28/6/2012 00:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-29/6/2012 12:46
 



לדף הבא
דפים:  

7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)