לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מילים, זה כל מה שנשאר לי.

כינוי: 

בת: 24

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

זוכרים את הפוסט הקודם קודם שלי?


אני רואה כל יום איזה חמישה פרקים של איך פגשתי את אמא וזהו. אני משועממת ואין לי חיים בזמן האחרון. עם כמות העוגיות שאכלתי בזמן האחרון חיסלתי חבילה שלמה לבד בשבועיים... בסך הכל. היו ארבע חבילות ונשארו שתי אוראו אחרונות... שלי!!!!

והפוסט הקודם, טוב.. אני מרגישה ככה כל בוקר. כל יום ויום.. מנסה להפסיק אבל לא עובד לי... וזה מעצבן!

 

עריכה:

בסוף לא קנינו אוראו חדשות כי הם טענו שיש להן טעם שונה...

ובסוף הן לא היו שלי, העוגיות האחרונות.

אבל לפחות קנינו קינדר..!

נכתב על ידי , 30/8/2012 17:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-1/9/2012 12:19
 



בדרך לבית הספר


אני נכנסת למכונית בהבעת פנים אדישה, וזורקת את התיק לספסל האחורי. שמה חגורה, מדליקה רדיו ויוצאים לדרך.


כשאני נוסעת עם אבא זה ככה. כשזה עם אבא ואמא הם מדברים ואני יושבת ושותקת.


אבל כשמתקרבים לבית הספר, אני לא רוצה לעזוב את המכונית. אני חולמת על נסיעה אינסופית ברחבי העיר, נסיעה חלקה ומזג אויר נעים... הנה אנחנו כבר ברחוב הנכון. הלב מתחיל לפעום במהירות, צמרמורות תוקפות את גופי, והמחשבה על כל העיניים שיינעצו בגבי מעוררת בי חלחלה.


נושקת לאבא, לוקחת את הילקוט ויוצאת החוצה. הולכת במהירות על המדרכה בדרך לשער, מחכה כבר להיות בכיתה הרועשת, להתחפר בתוך עצמי על הכיסא... חבורת ילדים עוברת לידי, צוחקים ביניהם. לא עלי, אני יודעת, אבל תמיד יש שם את ההרגשה הזאת.


עוברת בשער, אומרת ״בוקר טוב״ לסגנית ומחלצת חצי חיוך מאולץ מבין שפתיי. החיוך נעלם כשפני מופנות אל בית הספר, הבניין הגדול אליו נבלעים ילדים רבים עם תיקים על הגב, את רובם איני מכירה כלל. שוב  תלמיד או שניים יושבים על הספסלים, מחכים לחבריהם שיופיעו. מסתכלת אחורה- מתחלחלת למראה ילדה שבוהה בגבי או מצטמררת כשהחצר ריקה לגמרי. מדוע מסתכלים עלי? איחרתי? הקדמתי?


בכניסה לבניין בדרך כלל ריק, מורה או תלמיד וזהו. רעש מהדהד במסדרונות, אני עולה במדרגות, צועדת לכיתה. כל תלמיד לא מוכר הוא אויב. רק עוד כמה צעדים, אני מאיצה בהליכתי, עוברת את הדלת ונכנסת לכיתה רועשת. כמה שניות עוברות ואז אני רואה היכן אני בעצם - בין אנשים טובים. החברות שלי מקיפות ומחבקות, ואני עוד בהלם הראשוני, איני מגיבה לכל הסביבה. ואז אני יושבת במקומי ופושטת את התיק מעל גבי,מביטה באלו שסביבי, אלו שאוהבים אותי, ורוצה לבכות מרוב אושר. לאחר מכן, אף תלמיד אינו מהווה איום. אף מורה לא יכולה לגבור עלי, אף אחד לא יוכל להכריח אותי לעשות משהו. אני מחייכת, הפעם באמת, חיוך מאושר וחושף שיניים. 


אני מרגישה טוב בשיעורים ובהפסקות, עד הרגע בו אני עומדת לבדי מחוץ לכיתה. לבד, מול כל האנשים האלה שמקיפים אותי, צריכה ללכת לכיתה או לשירותים או לשליחות מסויימת... אני לא מסוגלת לזוז. ואז באה ילדה מקסימה, שצה או פרותה או מיכלי או ארולי או שקדה או עדידוש או טלטול או סיאנה או... או כל ילדה שאני מחשיבה כחברה, לפחות בזמן הלימודים. הקלה מציפה אותי, הקלה גדולה. ואני דולקת בעקבות אותה ילדה אל תוך הכיתה, יושבת במקומי או מתהלכת בין התלמידים. אני מרגישה שוב שייכת, לא אאוטסיידרית חסרת אונים וחסרת חברים. ורק שם, בכיתה הזאת, בהפסקה הזאת, עם כל הדברים המפגרים והמצחיקים, רק אז אני מרגישה שאני עצמי ולא אף אחד אחר, שאני אדם בפני עצמו ולא גוף חסר תוכן.


רק בכיתה שלי אני מרגישה... שאפשר לנשום לרווחה.

נכתב על ידי , 29/8/2012 17:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרוּתה ב-1/9/2012 11:40
 



״כלום לא עצוב, הכל כרגיל...״


״כלום לא קורה פה, כלום לא קורה פה..״


אני מרגישה בדיוק ככה! הקשבתי למילים של השיר ״כלום לא עצוב״ של אביתר בנאי, ואני מרגישה ממש ככה.


מלא מלא דברים קורים, דברים נוראים וזוועתיים, שמחים ומפחידים, ״תחילת שנת הלימודים״ וכל הקקה הזה, ובכל זאת הכל מרגיש רגיל לגמרי.


זה שונה מתחילת שנה שעברה בכל כך הרבה מובנים, אבל גם כל כך דומה לכל יום ויום שהיה... 


אני מתגעגעת לאי השגרה. אני מתגעגעת לזה שיש דברים מעניינים, מפתיעים, שיש לי רצונות וימים וזמנים שאני כבר מחכה להם.


אבל כלום לא עצוב. הכל כרגיל. הימים עוברים ביעף, בלי שאני בכלל שמה לב. אין לי כמעט למי להתגעגע... למרות שיש לי המון- דודה ובן דוד ואח וסבתא.. טוב סבתא זה אחרת. אבל בכל זאת. אני מתגעגעת קצת לאח שלי בזמנים מסויימים, או לדודה או לבן דוד או לסבתא, אבל אני מרגישה שכל יום דומה לקודמו, והשגרה שאמנם התחילה רק אתמול כבר נמאסה עלי.


שאת הסיבה הכי גדולה שאני לא אוהבת את בית הספר. אין לי בעיה ללמוד ולהפגש עם חברות, אבל כל יום נראה לי אותו הדבר וזה פשוט משעמם ומרגיש חסר טעם.


גם החופש היה ככה, בגלל זה חיכיתי ללימודים, חשבתי שיהיה שינוי, אבל אין.


אז כלום לא עצוב, הכל כרגיל...


אה, ונעמונת, זו את ברשימה שם למטה.


http://www.google.co.il/url?url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dyt5LV29Q_X4&rct=j&sa=U&ei=fx89UOahMYWA0AWM1oC4BA&ved=0CBsQtwIwAA&q=כלום+לא+עצוב&usg=AFQjCNEqm711n0Xlqffvu_Jskd5XQyqKOg
נכתב על ידי , 28/8/2012 22:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me, myself. ב-29/8/2012 16:37
 



תשובות לשאלון השבועי


זוכרת את היום הראשון שלך בכיתה א’? האם הוא היה משמח או טראומטי?
האמת שלא ממש.. אני זוכרת שלא באמת רציתי שאמא תבוא איתי עד הכיתה. לא יותר מזה.

האם היום הראשון היה דומה לאלו שבאו אחריו?
לא נראה לי. אני זוכרת שביום הראשון התרגשתי קצת אולי.. אבל הימים האחרים היום פשוט משעממים. כבר בשבוע הראשון כתבתי במין דף כזה שחילקו לנו שהיה משעמם...

האם הימים הראשונים ללימודים עכשיו דומים ליום הראשון ההוא?
לא.
שונה מקצה לקצה.. חוץ מהיום הראשון לכיתה ז׳, הוא היה מרגש אבל בצורה אחרת.

מה היית עושה אם החופש לא היה נגמר?
עכשיו? רואה איך פגשתי את אמא. אם לא היה נגמר לעולם..? אינלי מושג. הייתי משתגעת כנראה.

מה הדבר אליו את הכי מתגעגעת בבית הספר? מה הדבר שהכי לא?
הכי פחות, שיעור מתמטיקה.
הכי מתגעגעת.. להפסקות שמשחקים אמת או חובה (שמתחילות להיות חובות מצחיקות שילדים אשכרה עושים) או להפסקות שאני מסתובבת עם חברות או להפסקות ש״הולכים מכות״ עם אחד הבנים או אחת עם השניה...

תבחרי מישהו, לא משנה אם הוא בגיל המתאים או לא, שהיית רוצה שיהיה בכיתה שלך.
בת דודה שלי. הלוואי והיא לא היתה דתייה. פעם חלמנו שאנחנו באותה כיתה.. דמיינתי את זה חלומי. היא בת שתים עשרה.

איזה מורה היית רוצה לפגוש השנה?
המורה שהיתה לי למדעים שעזבה.. היא היתה כזאת מקסימה!

מה תבטיחי לעצמך עם פתיחת השנה?
שהפעם לא משנה כמה מיכלי ופרותה יציקו וינסו לקבל את תשומת ליבי, בשיעור מתמטיקה אני מתרכזה ויהי מה!

נכתב על ידי , 26/8/2012 23:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



who am i kidding?!


הדבר היחיד שיכול באמת להעיד על סוף החופש הוא לומר מה עשיתי בו:

סיימתי לראות אנימה עם לוטם והתחלתי חדשה עם לוטם ואלה

נסעתי לחו״ל יהה

היו לי ולפרותה תובנות משותפות XD

הלכתי לים איזה שלוש פעמים כי קרובי משפחה מאיטליה היו פה.. איזה חמודים!

גם טיילתי איתם בצפון והייתי בזאכי (זה נחל)

התחלתי לראות איך פגשתי את אמא

עשיתי כמעט את כל השיעורים!!! היו מלא או שזו רק אני..?

סיימתי את כשף של דיו ואני באמצע של מוות של דיו..

לימדתי את שצה טליסמן XD

נפגשתי עם חברות כמה פעמים... לא מספיק אם תשאלו אתי.

 

הייתי מאתמול עד היום אצל פרותה. נושנוש!

ההורים לקחו אותי את לוטם ואת אלה לסרט האביר האפל חוזר (סרט נחמד, לא ראיתי את הקודמים בכלל אבל אני מכירה את ברוס ווין די טוב) ואז אכלנו במסעדה. פאק, זה היה סרט ארוך ושעה וחצי התעפקתי לא להשתין וגם קפאתי מקור באולם...

 

בקיצור, היה אחלה חופש, יותר מדי שעות של ישיבה בבית עם האייפד...

נכתב על ידי , 26/8/2012 23:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMe, myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Me, myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)