לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זהו פחות או יותר בלוג רגיל, עם סיפורים, בכל הז'אנרים, אולי קצת פריקות, וטעם אישי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

אבודה בתוך עצמי?


אם אומר שאני לא מכירה את התחושה הזו, אשקר.
התחושה הזו שאתה לבד בעולם. 
התחושה הזו שיש אנשים שטוענים שטיפשית..
לא פעם יוצא לי לתהות פשר העניין..
פשר המצבים להם אני נכנסת, 
פשר העצבים שלי.
ושוב, בתוך כל הבלגן הזה של החיים, אני לא מוצאת את עצמי.
והשקט האהוב מתעלם ממני, כאילו מעולם לא היה.
הדממה ההיא, שכאשר היא אופפת, היא מדליקה אותי ברוגע והתרגשות פה אחד.
כשפתחתי את הבלוג, אם אומר את האמת, לא צפיתי את עצמי משתפת פה ושם מעבר לפריקות.
מעבר אליי, מעבר לבלגן.
לא פעם פתחתי בלוג.. וחששתי. מאני עצמי.. 
מהסיפורים הגאים, לאופי, ולסגנון מוזיקה.
וכשחושבים על זה לעומק, אני בספק שקל להיפתח כל כך מהר.
אז אני עוזבת עכשיו,
העייפות גוברת על האנרגיה שנותרה,
ונגמר לי הכוח.
לילה טוב
נכתב על ידי My Own Way , 6/11/2013 20:35   בקטגוריות סיפרותי, שחרור קיטור, פריקה, פילוסופיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  My Own Way

מין: נקבה

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Own Way אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Own Way ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)