לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

brand new day


מחשבה קטנה שעברה לי בראש ולא נותת לי לנוח. תנו לי דף תנו לי עט... צריך לרשום את זה !

Avatarכינוי:  liat_adler

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

כלבים וחתולים או פשוט חברים.


לא רק כלבים יכולים להיות החברים הכי טובים של האדם. שלא תבינו לא נכון אני בעד כלבים וחתולים כאחד.
חיות מחמד הם משהו שאי אפשר להחליף אותו. אי אפשר לומר מי מהם יותר טוב. לכל אחד והחבר המתאים לו. לא כך?
אני כבר שנה חולמת לאמץ כלב, אבל הבעיה שלי היא שיש לי כמה חתולים בבית. החתולה שלי יכולה להשתוות לכלב.
מצב מצחיק שקרה לנו כשהיא התנפלה על כלב וההוא החל לברוח, הייתי צריכה לצלם .. :\
היא ממש כמו כלבלב קטן. מחכה ושומרת וכשעצוב היא באה ומנחמת.
אבל לא על זה רציתי לדבר. אני חושבת שכלבים וחתולים לא בהכרח צריכים להיות אויבים. לפני שנתיים כשהיה לי כלב הייתה לי גם החתולה הזו שדיברתי עליה מקודם. הם ממש חיבבו אחד את השני. בלילות ישנו יחד, בימים שיחקו ממש כמו בסיפורים. עכשיו החתולה שלי בכלל לא מפחדת מכלבים, ההפך היא מתנפלת עליהם ללא סיבה. נראה לי כשכאנחנו בסביבה היא מנסה להגן עלינו (כל כך מתוק). אז כלב שלא מעוניין להתידד איתה שלא יתקרב לאזור.











תמונות שפשוט גורמות לך להעלות חיוך על הפנים. :)
נכתב על ידי liat_adler , 11/11/2013 19:23  
הקטע משוייך לנושא החם: כלבים וחתולים
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliat_adler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liat_adler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)