לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

brand new day


מחשבה קטנה שעברה לי בראש ולא נותת לי לנוח. תנו לי דף תנו לי עט... צריך לרשום את זה !

Avatarכינוי:  liat_adler

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

אין גבולות לאונס


איך אפשר להסביר את העובדה שגברים בימינו, אפילו אם הם בגיל מבוגר מסתכלים על בנות קטינות ועוברים על החוק מידי פעם.
הדבר הראשון שעולה לי בראש הוא: מה אין נשים בגילכם שמוצאות חן בעינכם. ובכלל למה לעשות דברים נגד רצונם של בנות קטינות.
הרי בטוח תימצא האישה שתרצה להיות איתך והיא תהיה בגיל המתאים ואפילו לא תתנגד. השאלה היא האם זה גורם להם להנאה כלשהי להכריח בנות קטינות לעשות משהו נגד רצונם. צריך עוד לבדוק אם מדובר בבעיה נפשית או שכלית או סתם בסאדיזם. אולי מדובר בתחושה של הפחד שמסתתר מאחורי הדבר, הכוונה היא לזה שגברים שעושים מעשים דומים הרי יודעים שהסיכויים שיתפסו אותם גדולים ובכל זאת לא מפסיקים עם זה. אולי הם מקבלים הנאה מהחשש הזה ומהעובדה שהם עושים משהו רע. עם השנים מס' אחוז האונס והפדופילויות בעולם גדל.
המקרים שקורים פשוט משוגעים בצורה לא הגיונית. בין אם מדובר באונס קטינים הומוסקסואלים או אפילו מקרים של התעללות מינית בנשים וגברים.
זה לא מסתדר לי בשכל ! איך אפשר ?!
יום יום בתקשורת אנחנו שומעים ללא סוף על אונס רצח וכל השאר...
אנחנו ניזונים מהפחד ניזונים מהמקרים המטורפים האלה. ועם הזמן גם מתרגלים לזה. תארו לעצמכם ילד בן 8 שמקשיב כל יום לחדשות ומתרגל לזה. זה כבר לא מפחיד אותו ואפילו לא מטריד, אפילו לא קצת. וכשיקרו מקרים נוספים הוא כבר יגיד לעצמו: אפשר לחשוב מה קרה.
לא רק זה אלה גם שהתקשורת היות היא ללא גבולות, פעם היינו רואים בטלויזיה דברים לגמרי שונים, ועם הזמן הגבולות נעלמו התקשורת מדברת על הכל הומואים, לסביות, מיניות, רצח, אונס....
אני לא חושבת שזה ילך והשתפר.
ההפך ! צפו בהמשך. בטח זה לא מפתיע אף אחד הידיעה שבקרוב הגבולות שכבר נעלמו, בכלל נשכח שהם היו.  





נכתב על ידי liat_adler , 15/11/2013 19:12  
הקטע משוייך לנושא החם: פרשת המין שמסעירה את הרשת
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliat_adler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liat_adler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)