לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

brand new day


מחשבה קטנה שעברה לי בראש ולא נותת לי לנוח. תנו לי דף תנו לי עט... צריך לרשום את זה !

Avatarכינוי:  liat_adler

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

12/2013

פול ווקר ז"ל


השחקן המדהים בעל הכשרון הגדול ששיחק בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני" הלך לעולמו בתאונת דרכים מצערת מאוד.
למרות שמעט זמן כבר עבר, אבל עדיין לא מאוחר לכתוב על האיש היקר הזה ולהזכיר אותו.
כשהוא שיחק, עורר רגשות חזקים. וכשחייך עוד יותר.
אני חושבת ששווה לחשוב ולזכור עוד הפעם ועוד הפעם את האדם המופלא הזה. עד כמה שדברים לא פיירים לפעמים, והחיים לוקחים את האנשים הטובים מביננו.
עד כמה אירוני הדבר שבאותו יום של התאונה חזר פול וווקר מערב התרמה והנה כך נגמר לו הערב.
כמובן שלא הכרתי אותו יותר משראיתי אותו בטלוויזיה או סתם באינטרנט. אבל החיוך והמבט המדהים שהוא משדר נותן לך תחושה שאתה יכול להאמין לו.
וכמובן את ההבנה שיש על מה להעריך ולהעריץ את האיש הזה.
כבר עבר זמן ועדיין כשאני נזכרת במצב המצער הזה, זה גורם להרגיש תחושה של עצב כי זה באמת לא פייר.
לפול ווקר יש ילדה בת 15 שנותרה ללא אב שכנראה הייתה מאוד גאה. גאה ביכולות, בהישגים, בקריירה ובכלל באופי (אני משערת לעצמי ואני בטוחה ממש שהאופי שלו היה מדהים). אלה מהמקרים שאתה לא מכיר בן אדם אבל אתה באמת עצוב בשבילו מכל הלב. 
 אני מאחלת לעולם הזה לראות, למצוא, ולשים לב בכלל לאנשים כאלה מיוחדים שיש באמת על מה להעריך אותם.
ולחשוב בכלל שאיך קורה דבר כזה, איך בשניה ואולי בטעות קטנה אנחנו מאבדים דבר שהוא מאוד יקר. זה באמת עצוב.
 לכבוד הנושא השבועי לבחור את איש/ת השנה החלטתי שאני מעלה על הנושא את פול ווקר. אני חושבת ואפילו בטוחה לגמרי שמגיע לו, באמת מגיע לו !
 הלוואי ולא נזכה לצער כזה :(
תודה ! 
 פול ווקר אתה איש מדהים !
נכתב על ידי liat_adler , 23/12/2013 16:08  
הקטע משוייך לנושא החם: איש/ת השנה שלך
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliat_adler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liat_adler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)