לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

brand new day


מחשבה קטנה שעברה לי בראש ולא נותת לי לנוח. תנו לי דף תנו לי עט... צריך לרשום את זה !

Avatarכינוי:  liat_adler

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

רצח בלב שלם


הנושא של השבוע גרם לי לרגע להיזכר באירוע טרור שקרה בבורגוס (אני חושבת), כשפוצץ אוטובוס מלא תיירים ישראלים.
כשאתה שומע את את זה אתה פתאום חושב לעצמך איך ולמה זה קרה? כאילו ישבה קבוצה של טרוריסטים שבטוחים שצריך לחסל אותנו מתוך שנאת חינם ותכננו איך לעשות את זה. "מה עשינו?" זו השאלה הראשונה שעולה לי בראש. אם אתם חושבים שאנחנו כאלה מרושעים ורוצחים, ואתם בטוחים שחייב לחסל אותנו על "מה שאנחנו עושים" לאנשים רגילים, אז תסתכלו על עצמכם. זה בדיוק מה שאתם עושים לנו כרגע. אתם מתככנים לחסל קבוצה של אנשים חפי פשע על כלום. רק על זה שיצאו לטיול בעולם, ובטוחים שכולם במדינה ההיא הם חברותיים ולא הולכים לפגוע בהם. איך אתם יכולים להאשים אותנו על מה שאתם עושים. תתסתכלו, תפתחו עיניים. אתם אומרים שצריך להרוג אנשים שרוצחים, אבל בעצם אתם עושים את זה. אולי מישהו היה צריך לקבץ אותכם באוטובוס ולפוצץ אותו, כי אתם החלטתם שזה העונש לרוצחים, אז זה העונש שלכם. העונש של כל מי שרצח. זו כנראה אחת הסיבות שאין עונש דין מוות במדינה. אנחנו לא רוצים להפוך למה שהאנשים הרוצחים האלה עושים. כי אז גם אנחנו נצטרך לשאת בעונש. זה לא יהפוך אותנו לטובים!!! 
מאיפה נביא את הבטחון להסתובב חופשי בעולם, או לשחרר את הקרובים שלנו, כשרוצחים בעולם בטוחים שהם עושים את הדבר הנכון, כי זה מה שלימדו אותם מאז שהם קטנים. אפילו בלי להכיר או לגלות אותנו, ולדעת שאנחנו אנשים רגילים לכל דבר בדיוק כמו במדינות שלהם.
זה פשוט לא פייר כלפי מי ששילם את המחיר והיה חף מפשע, כמו אלה שהיו באוטובוס!! לא הוגן !! 
נכתב על ידי liat_adler , 19/2/2014 15:30  
הקטע משוייך לנושא החם: חיסול או פיצוץ?
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliat_adler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liat_adler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)