לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

brand new day


מחשבה קטנה שעברה לי בראש ולא נותת לי לנוח. תנו לי דף תנו לי עט... צריך לרשום את זה !

Avatarכינוי:  liat_adler

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

2/2014

קרוב ליפול


אני קרובה ליפול. ליפול להרגשה הזאת של הדיכאון, זאת כשאתה אומר לעצמך שאין לאן להמשיך. ויש מחשבות כאלה, חסרות תקווה.
אני שומעת שיר, והמנגינה שלו עצובה. והיא גורמת לי להיזכר, שמתחת לחיוך שאני לובשת מסתתר הר של בעיות שעוצרות אותי מלזוז, להנות, ולהאמין.
אז מה אם נהניתי יום אחד, יום שבו הרגשתי שהעולם מדהים, והחיים יפים. היום נזכרתי שזה היה סתם רגע, ושעוד בשבוע שעבר היה לי הר בעיות שעוד לא הצלחתי להתמודד איתם. והיום נזכרתי שהם עוד קיימות. אז בשביל מה?
פעם חשבתי שהבעיות שלי, שיש לי בחיים אלה מכשולים ואתגרים, וכיף לפתור אותם. כי בלעדיהם היה לי משעמם והחיים היו רגילים. זה עזר לי להתמודד עם מצבים קשים. כנראה שהיה לי כל כך רע שהראש מצא משהו שיעסיק אותי, ויציל אותי לפחות לקצת זמן. ועכשיו אני מרגישה שהבעיות האלה, הם מכסה של לחץ שלוחצת, ולוחצת, ולוחצת.. ואני אתפותץ בסוף. כנראה שאני הייתי חזקה מספיק לשאת את זה בינתיים. אבל מה יקרה אם אני אתפוצץ. אני לא רוצה לחזור לגיהנום הזה של הדיכאון.. היה לי רע. כנראה שאני מהאנשים האלה שמראש קבעו שהם ירגישו רע ויעברו סבללל....  
אבבל הכל תלוי במחשבה. ואני לא הולכת לוותר לעצמי. לא מוכנה להרים ידיים. אני אלחם, ואהפוך את הבעיות לאתגרים. ואולי אשמע שיר עם מנגינה שמחה שיעזור לי להיזכר ברגעים הטובים שיש לי בחיים. :) 
נכתב על ידי liat_adler , 24/2/2014 17:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliat_adler אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liat_adler ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)