לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ser·en·dip·i·ty


על חיים ועל כתיבה... שזה בעצם אותו הדבר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013


חופש חנוכה הזה היה מצויין. 
הייתי בתל אביב, הכנתי את כל השיעורי בית שהייתי צריכה
(ממש כיף להיות 5 מתמטיקה 5 אנגלית 5 פיזיקה! חחח)
ואפילו רצתי 10 ק"מ שלוש פעמים השבוע בשש בבוקר מוציא לשון
לפעמים אתה מרגיש שאתה פשוט לוקח את עצמך בידיים. אני מתה על ההרגשה הזאת.
עשיתי גם שופינג, של בערך מלתחה שלמה כי הייתי צריכה בגדי חורף אבל החורף הזה עושה דווקא ולא מגיעאוף
נפגשתי עם חברים שלא ראיתי מלא מלא זמן שגרים בקצה השני של המדינה (נו טוב,ככה זה שאתה גר בחור..)
ונחתי הרבה, הייתי זקוקה לזה באמת. ולכן לא יצא לי לעדכן. 

דיברתי היום עם ההורים שלי על קעקועים. הם יודעים שאני מעוניינת כבר דיי הרבה זמן בלעשות קעקוע של ירח ואת האמת שהם ממש הורים פתוחים (בערך בהכל) ומצדם אנחנו יכולים לקבוע כבר השבוע תור (!) והם אפילו הציעו שנעשה שלושתינו ביחד את אותו הקעקוע שאני אבחר, ממש כמו משהו שיאחד את כולנו. את האמת? התלהבתי והגעתי למסקנה שאני בשלה סופית עם ההחלטה של הקעקוע, אחריי הכל אני לא חושבת שיש כאן משהו להתחרט עליו. מגיל 0 אני יושבת בחלון ובוהה בו, "ירח" זו המילה הראשונה שלי (הייתי קוראת לו יקה עד שהצלחתי לבטא נכוןמוציא לשון)  
 
מצרפת תמונה "אומנותית" מתל אביבקול






נכתב על ידי fehrn , 6/12/2013 19:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  fehrn

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfehrn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fehrn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)