לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אבסטרקט

איכשהו תמיד שוחה נגד הזרם..

כינוי:  a.m.s

בן: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הדייט שקבר אותי


בעוד אני חוזר לימים של שגרה אחרי תקופת בחינות מתישה בה לא מצאתי רגע אחד

של נחת לחפוז קל, שלא נדבר על דייט. פונה אליי א' ומציע לשדך לי בחור ממש "איכותי" בליגה אחרת,
בשונה לחלוטין מהשידוך הקודם שלו שהסתיים בשברון הלב הנוראי ביותר שחוויתי עד כה בחיי.

שנתיים עברו מאז הפרידה מנ' יימח שמו, ורק לאחרונה אני מרגיש שוב 
כיצד נבנת בי היכולת להיפתח ולתת את הרגש שלי לאדם אחר מחדש.

תהליך שיקום נפשי ארוך שיכול להתפורר ברגע מול האדיוט הבא שיחליט לשחק בי.  


א' החל מגרה את קצוות חושי מחשבתי בנוגע לבחור ע"י שיווק מסיבי דו-כיווני,
באותה העת בה מנסה למכור לי את "האיכותיות" שבו, מנסה לעשות זאת גם עבור הבחור מהצד השני כלפיי.
החלטתי לנקוט בצעד מקדים, ובמקום טלפון שבור ביני לבין א' לבין הבחור, פניתי אליו ישירות.

מהתכתבות קצרה כבר עברנו לשיחות טלפון זורמות, עם כימיה מעניינת, ללא שתיקות מביכות ברקע.
קבענו להיפגש לדייט, והחלטתי שאין מצב שאני נותן לבחור המקסים הזה לחמוק לי מבין האצבעות,
הלכתי על הצד הבוגר וכמה שיותר גברי שהצלחתי לחלץ ממני,
ולא בשביל לזייף את האופי שלי- אלא כי רציתי שהוא יכיר את "האני" האמיתי והרגיש שבי,
לפני שהוא נחשף לכל הקאבר ההומואי-ציני-מחורפן שיש בי, שבד"כ נועד לשמח יותר את הסובבים אותי מאשר אותי.

זרמנו על דייט מקורי בבית קפה, האומנם שתינו בירה.
דיברנו המון, חפרנו אחד לשני במוח על דברים שאין לי מושג איך הגענו לדבר עליהם במשך 3 שעות.
החל מטיולים, עבודה, לימודים, משפחה, חברים ועוד...
הולך מצוין, אני חש שיש כימיה טובה, מביט בקמטוטי החיוך שעל פניו ומוקסם,
מרגיש שיושב מולי בחור כל כך יפה מבפנים ומבחוץ- שיש בי היכולת לפתח אליו רגשות.
מדיי פעם מחליפים מעט ליטופי ידיים, אני לגמרי מאושר שהצלחתי להביא את עצמי
לתחושת ההתרגשות הזאת שוב אחרי כל כך הרבה זמן שלא הצלחתי להתלהב מבחור.

בדרך הבייתה ממשיכים לדסקס (אוכלים אחד לשני את הראש) ושומרים על חיוך תמידי דבילי,

הגענו אליי הבייתה, הוא עוצר את הרכב, והנה מגיע רגע האמת,
אני נועץ בו מבט ישיר לעיניים, מחייך
ואומר לו שנהנתי ממש ושהיה לי כיף, מחזיק לו את היד.
הוא אומר לי חזרה שגם לו היה מדהים לבלות איתי, מחבק
ולא מפסיק להחמיא לי על כמה שאני בחור מקסים- פה חשדתי...
ואז הוא גם הוסיף "אבל אני לא בטוח שאתה מה שאני מחפש,
קיבלתי רושם שאתה צעיר מדיי בשבילי, וניסיתי לומר זאת כבר לא' מראש,
אבל הוא התעקש שאנחנו מתאימים, אז הסכמתי לתת לזה הזדמנות"

 

והנה זה שוב, האכזבה הזאת מבחור שלרגע כבר חשבתי שהוא מדהים וקצת שונה.
שנתן לי להיפתח אליו כמו ששנתיים לא הייתי מסוגל, וברגע אחד קטף לי את הכל.

הותיר אותי המום ופגוע עם פלשבק כואב לנ'- שגרם לי להרגיש האדם האהוב בעולם ובבת אחת בלי שצפיתי שבר אותי לרסיסים. 

האומנם,

זה היה רק דייט ראשון, וכלום לא סופי, וכלום לא ידוע.

אבל החשש שלי מלהיפגע, רק הולך וחוסם אותי עם השנים וההקצאות שלי לחשיפת רגש, הולכות ואוזלות. 

נ.ב
סוריאליסטי למדיי לחשוב שבמהלך החפירה בבית הקפה דיברנו רבות על כתיבה.

אני אמרתי- שכתיבה באה אליי מתוך רגשות של כאב.

נכתב על ידי a.m.s , 6/3/2014 00:50   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלילה אני בטוח כבר לא אתחתן, אבל אולי אכיר מישהו


כבר השלמתי עם העובדה שהש-3 שנים הקרובות הולכות להיות

תקופת חיים של דגירה ממושכת בתוך קן של מחברות וספרים.

כמו תרנגולת פולנייה שאסור לה לקום מהביצה.

ושמישהו יקח את הביצה הזאת ממני

 

הלילה אני בטוח כבר לא אתחתן, אבל אולי אכיר מישהו

ערב שישי עם כל החבורה בקלאב

6 בבוקר, הרגליים כבר מותשות

הוא עשה לי קצת עיניים ואני קצת לו, וואף, הוא חתיך

בא לי עליו,

הוא ניגש בעוד אני נשען מרוח על המעקה,

עיניים כחולות וחיוך ילדותי שכזה,

ובין הבאסים של האומן17 הוא לוחש לי את המשפט פתיחה הגרוע ביותר ששמעתי בחיי,

מעין הצעה מגונה טיפוסית שכללה שהות בשירותים וערבוב של כימיקלים. 

כזו שהחזירה אותי בפלאשבק אחורה לאקס

והזכירה לי אותו בדיוק. 

סירבתי לו בנימוס.

 

ביום שאחרי,

בעוד אני בשלבי ההתאוששות. הוא כבר טרח לחקור מי אני ולמצוא אותי בפייסבוק

התנצל על משפט הפתיחה הנוראי, והמשיך ליומיים של התכתבויות חמודות שכאלה

שלכאורה תמיד גורמים לחוש הדמיון המפותח שלי כבר לבנות חופה.

הוא קלט בזמן לאן זה מתקדם והיה כנה:

"יש לי בן זוג ואנחנו במערכת יחסים פתוחה, ופשוט בא לי עלייך"

nooo shit...

אוחח, טוב נו, הלאה, ממך כבר לא יצא כלום

 

עבר שבוע, והוא לא הרפה בהתכתבויות,

אבל הפעם, בקטע ידידותי יותר.

ת"א, ערב שישי מעפאן,

אני- במסיבה גרועה חותך מוקדם,

מסמס לו- "איפה?..", הוא בקלאב אחר, וגם דיי מתבאס

"שאני אבוא לאסוף אותך?"- כן, בוא.

מגיעים אליו לערב רומנטי של סקס ועישונים.

עכשיו אני עוד יותר מבואס

הוא חתיך, חמוד ולא פוטנציאלי- הוא כבר תפוס.

 

אבל האמת שהתחברנו יפה, 

מקטע סטוצי שכזה התיידדנו, יותר נכון התייזזנו

ואומנם האקט לא חזר על עצמו מאז,

אבל השידור החוזר מרחף לו שם באטמוספירה.

 

בעוד הישבן שלי מתאושש בימים שאחרי

שוכב במיטה אחרי עוד דגירה על הביצה הסטטיסטית,

מדיי פעם השיעמום בערבים מביא אותי למשש את הסמארטפון בדיוק בנקודות הנכונות.

שם לפחות,

הוא מיידית זורק לי על המסך מבחר גברים אטרקטיביים,

או, קצת פחות אטרקטיביים.

כל שצריך לעשות זה רק לבחור ולהתחיל לצ'וטט.

המציאות העגומה מכה בי כרגיל.

ומהודעה להודעה, רק מזכירה לי- שמה אין באמת זוגיות,

בטח לא כשאתה מצ'וטט עם 8 אנשים במקביל

ועונה לכולם את אותן התשובות לאותן השאלות המאוסות והחוזרות על עצמן. 

כנראה שהקלאב זו בעצם האופצייה האחרונה "הנורמלית",

שנותרה לנו בקהילה להכיר בחורים בצורה הכי אופטימלית: "פייס טו פייס".

 

גבר אטרקטיבי על המסך (טוב נו, מעט נשי)

התמונה שלו יפה,

הוא דווקא חמוד, טוב איתו אני אמשיך, זה מתקדם נחמד,

נראה לאן זה יוביל (אופטימי..)

קבענו לדייט שהלך מצויין

ובדייט השני כבר זרמנו אליו הבייתה,

תוך חצי שעה מרגע שחציתי את הדלת כבר מצאתי את עצמי זורק את המשפט:

"באמת חשבת שאני אצליח רק לישון לידך אחרי חודש בלי סקס".

ואז היא הגיע- תקופת מבחנים ארורה!

לדייט השלישי זה כבר לא המשיך, 

כנראה שהתנאים הסטודנטיאלים- לא כל כך התאימו לו.

נו טוב, אני כבר התרגלתי.

 

ואז הגיע טד (מהסדרה "הכי גאים שיש")

האמת שטד כבר היה שם גם קצת קודם,

טד הוא חבר טוב שפיתחנו קירבה מסויימת מהסוג המנחם-

שתי רווקות הומואיות שבלילות שישי בודדים מעדיפות לישון יחד.

ללא סקס או אקט פולשני כלשהו-

cause-all-we-need-is-love

 

ובין כל זאת, כנראה שלא הכל כל כך סופני..

אומנם אני מוצא שיתכן ואת התקופה הסטודנטיאלית שלי ככל הנראה,

אאלץ להעביר כרווק.

אבל זה לא בהכרח קובע כי האינטימיות היחידה שאספוג- תהייה בסטוצים חולפים.

אפשר גם למצוא את אותה הזוגיות האלטרנטיבית- ועם יותר מבחור אחד.

זאת שאני מגדיר אותה, 

זאת שהיא ללא התחייבות,

זאת שמאפשרת לי גם לעשות סקס עם אחרים,

זאת שכאשר קשה לי, יהיה שם גם מי שיתמוך בי.

זאת שכאשר אני רק זקוק לחיבוק בלילה כי בודד לי, גם היא תהייה שם. 

 



נכתב על ידי a.m.s , 19/10/2013 13:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תל אביב, יא חביבי, תל אביב


עם המעבר לעיר הגדולה

והציפייה לחיים סוערים של קלאבינג, סקס, ושאר ירקות.

אני נוכח לחוות אט אט את הדרך רצופת המכשולים הקיימת ביציאה מבית ההורים.  
אולי זאת רק תקופת המבחנים שגרמה לי לסלוד מכל המעבר,
ואולי זה בעצם הריסוק החברתי שעברתי בחודשיים האחרונים.

איכשהו, 
התקופה הזאת הניבה תופעת לוואי של סוציומטיות קיצונית,
כזאת שנאלצתי לאמץ על מנת לשקוע במבחנים ורק במבחנים.
ואף הותירה השלכות עוצמתיות שרק בדיעבד, 
ידעתי להבין עד כמה פגעו בי.

הכל נדחק החוצה, 
מעבר למערכות יחסים, היכרויות, סקס, בילויים, יומהולדת,
שכל אלו נזרקו לצד כחתול אשפתות.
בעצם היה פרט אינטגרלי בחיי שהשלכתי הצידה, ללא ברירה-
החברים שלי.

דיט ואני לא מדברים כבר חודשיים,
הוא כעס עליי- כי חציתי קו שלא הייתי אמור לחצות,
ואני כעסתי עליו- כי הוא הגיב בצורה שהזכירה לי את נ' לאחר שנפרד ממני. 
הרגשתי שאותה הקרקע שעלייה בניתי יציבות בשנה האחרונה חומקת מרגליי,
ואין סיכוי שאני מתמודד עם זה רגשית כרגע.
האשמתי את עצמי,
ולא רק כי הסיבה לנתק היא עקב פשלה ושיקול דעת מוטעה שלי.
אלא כי כאשר רציתי לבוא ולתקן, נכנסה לה תקופת המבחנים,
והמשוואה של (אמוציות) + (ריכוז בלימודים ממבחן למבחן תחת לחץ-לו"ז-צפוף) = לא עובדים ביחד.
אז הדחקתי, או דחיתי, או באיזה שם שנמציא לזה..
הכותרת תישאר "תקופת מבחנים-לא פנוי לרגשות כרגע"

דיט כמובן לא היחיד, גם שותפתי לדירה לא נהנתה מן הספק.
הבאתי את רמת האנטיפטיות שלי לדרגות חדשות, שלא במכוון,
הלחץ והשימוש היומיומי בריטלין, הופך אותך לגוש אבן-זומבי.
לא קשוב, הזיכרון מתעמעם ומתמקד בדבר אחד בלבד-חומר בחינה.
אז הציקו לה דברים, ולי הציקו דברים. 
ואני הייתי כלבה מנותקת.
אז היא חיכתה וחיכתה-לא כל כך בשקט, אבל חיכתה. 
ומרגע שנגמרו להן הבחינות, היא הכתה, בכל הכוח
באובדן פרופורציות מוחלט,
בשעה וחצי של צרחות היסטריות- כמו לדמיין שאחותה גוססת בגללי.
וזאת, הביאה גם אותי לאובדן שקט נפשי,
הוציאה אותי מן האדישות התמידית שאופפת אותי, וגרמה לי להרים את הקול, 
כמו שלא קרה לי כבר המון שנים.
לבסוף, הצלחתי להרגיע אותה במעט החדרת רציונאליות- בין כל השאגות,
היא החלה להפנים,
הטונים ירדו- וזאת זרקה לי משפט (מבין רבים) שגרם לי לחשוב הרבה על התקופה הזאת:
"זה טוב שהכל יצא, וטוב שגם יצא ככה, מאשר ששנינו נטייל פה טעונים אחד על השני"
עזבו שכבר מבחינתי,
הקשר ביני-לבינה כבר מוגדר כאובדן-להלכה.
אבל משהו במשפט הזה,
בשילוב עם ניסיונות העבר שלי בסכסוכים חברתיים, וגעגועיי לחברות עם דיט,
גרם לי לתרגם אותו דווקא למשפט נכון אחר
כזה שכבר השתמשתי בו בעבר בתקופת ההתאוששות הארוכה שלי אחרי הפרידה.
"לעתים, מהמקום הנמוך ביותר, אפשר רק לצמוח".

יומהולדת 26 חלף כלא היה, ובעודני פותר תרגילים בחשבונאות במרץ,
שתי ברכות הגיעו, משמעותיות,
כאלו שהצליחו לגרד אפילו את מסך הריטלין והאפטיות בה הייתי שקוע. 
אחת מדיט, ואחת מג'.
ג' שהיה חבר קרוב, מן העבר, שהותרתי מאחור על מנת להתקדם הלאה בחיים.
ודיט, שכל כך רציתי לתקן, אבל לא ידעתי איך.

פתאום מצאתי את עצמי, מסתמס עם שניהם,
עם כל אחד הנתק הוא מסיבות שונות לחלוטין- לא יודע לאן זה יתקדם.
אבל אחרי שבוע של התכתבויות עם דיט וג', ובשילוב ליל-הבדולח עם השותפה,
התחילו ליפול לי כמה אסימונים עובדתיים
אני נוכח דווקא לגלות,
שאותם הפיצוצים הבין-חברתיים האלה,
שמצטיירים לנו כסופה של חברות או תקופה, 
מביאים אותנו לרגע של החלטה גורלית- בין בגרות לילדותיות.
ועם מוזגים טוויסט של מעט בגרות לתוך כל הדרמה הזאת, 
אותן סצנות- הן דווקא אלו שעשויות לבנות את החוזק שלאחר מכן
בין אותם אנשים, ולבנות חברות אפילו יותר יציבה ומשוחררת מבעבר.

מוקדש באהבה לדיט ודוט:)
 
נכתב על ידי a.m.s , 19/7/2013 01:03   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
16,117
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa.m.s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a.m.s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)