לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עד שהגברת השמנה תשיר

יומנה של פסיכוזה

Avatarכינוי:  נ''ב

בת: 10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2016


אח שלי ישן בסלון


הגפיים שלו מסתבכים כמו ענפים על ספה שפתאום נראת כמו בגד שקטן


לפנות בוקר הוא ממלמל ואני ניגשת ללטף לנער הזה את השיער ''מה אני עושה פה?"  אני עונה בקול רך שהוא אצלי והכל בסדר ובראש אני לא יודעת, מותק, סליחה.


הוא נרדם שוב ואני נזכרת איך ביקום אחר לפני מאה שנה הוא הגיע מתוך שינה למיטה שלי ונרדם כמו חתול מכורבל לרגלי והתעוררתי כמו עץ אשוח בבוקר השנה החדשה. אני ואח שלי נראים כאילו בחיים אחרים היה יכול להיות לנו טוב


לשנינו שיער בלונדיני ארוך ועיניים כחולות וסקס אפיל של חתולי רחוב לשנינו הליכה מתנדנדת ומחשבות פואטיות על אבדון. אני יושבת בחלון עם סיגריה ומספרת לו על הבחור הבא שישבור לי את הלב


הוא מהנהן ואז השיחה נהיית עצובה מדי כי אמרתי לו שאף פעם לא אסלח לאמא וכשהוא שאל למה אז לא נגמרו לי הסיבות.

נכתב על ידי נ''ב , 23/5/2016 05:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשחררי אותי מהכלוב אני ילד טיפש ועצוב


אני מאוד עצובה כבר שבועיים

וכשחושבים על זה אז כבר כמה שנים

אבל חלפתי כל כך מהר

שאני לא בטוחה למי אני אמורה להתקשר 

ומה אני עושה בכלל באוטובוס 

וקשה לי לנשום

ואני לא מצליחה לבכות

וגם לא לישון או לאכול

 

דרושים חברים אפלטונים 

לבירה ושתיקות לא מביכות

חשוב שתדעו:

אני שונאת את הקיום כל כך

שאני מכסה את זה בהומור בדרך כלל

 

 

נכתב על ידי נ''ב , 10/5/2016 01:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את לא תצטרכי להחזיר לי את כל אלף פעימות הלב שהחסרתי בגללך


אני לוקחת אתכם כמו כדורים

לשיכוח כאב

לתקופת זמן קצרה.

 

והאמת שגם כדורים לקחתי היום בניגוד להרגלי

הגוף שלי מתפרק מאז שעברתי לעיר הגדולה

ובכלל בשנה האחרונה חליתי איזה 20 פעם

"זה בטח כי חסר לך b12 יא טבעונית"

נראה לי שהגוף שלי פשוט מנסה להשמיד את עצמו

אני עייפה, אני עייפה הרבה יותר ממה שאני אמורה להיות

מאז השבוע שעבר יש לי הרבה מחשבות על לברוח

לצאת לשביל ישראל, להתאשפז, לטבוע בים.

מרגיש כאילו כל שעות השינה בעולם לא יספיקו לי.

אני צריכה חיבוק.

 

 

נכתב על ידי נ''ב , 3/5/2016 01:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,826
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ''ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ''ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)