לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אספקלריה


כדי שהחרב המושחזת המתנפנפת מול עיניי לא תעוור אותי לגמרי. כדי שהבבואה הערמומית המשקיפה אלי בזעם תחדל מלטלטל אותי אנה ואנה. בעיקר בשביל לצעוק עד שיתנפץ הראי לרסיסים שייערמו לעבר אחד גדול וזדוני שקומט והושלך לסל האשפה יחד עם הממחטה הספוגה האחרונה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

ככה זה צריך


אני רעבה
אני רעבה באמת
וזה אוכל אותי
עד שבא לי להקיא את המחשבה הזו

אני כל כך משתוקקת להזנה
לזונדת הרגשות של הילדות שלי

גבריאל בלחסן מלמל כאן את הסבל שלו
רבאק כמה בן אדם יכול להתלונן ולהתייפח

מראה שחורה
מרה שחורה

הנה אני מסתנוורת מהחושך הזה
והוא צורב לי בעור
והוא חורט בעורקים שלי

ובא לי להצליח להכיל את כל זה
בא לי להתחשמל מזה
אני רוצה להרגיש הכל
אני רוצה שיהלום אותי הפחד
איפה
איפה
האוכל שלי
זונדת רגשות מתוקה
אנשור או מועשרת 
מאושרת

חרא בפאקינג לבן

אני הולכת להזדיין 
נכתב על ידי מוריסון , 10/7/2015 18:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  מוריסון

בת: 10




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוריסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוריסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)