לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים אמיתיים על אנשים, יצרים, זוגיות, וכל מה שקשור לזה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014

חתונה מאוחרת


יחיאל ופנינה היו זוג משמיים. הם נישאו זה לזו בראשית שנות השישים ויחד הקימו חברה למוצרי בניין שהייתה אחת החברות הגדולות והמוכרות בישראל. בני הזוג צברו ממון רב והיו לאנשים אמידים. הם גידלו באהבה את שני בניהם ומהם לא החסירו דבר. לאחר שבגרו, השתלבו בחברה המשפחתית ומילאו תפקידים משמעותיים. בשנות התשעים חלתה פנינה במחלת הסרטן והיא נפטרה בשנת 1994. כחודשיים לאחר פטירתה, שב יחיאל לעבודתו בחברה המשפחתית. הוא חש בדידות עצומה וסירב להצעותיהם של מכרים להכיר נשים אחרות.


כשנתיים לאחר מות רעייתו, קיבל יחיאל החלטה לשוב לחיים. יחיאל החל להגיע בקביעות לריקודי עם שהתקיימו בעיר מגוריו. הוא הידק את קשריו עם החבר'ה שהכיר ובלט בזכות אופיו הטוב ובזכות כישורי הריקוד בהם ניחן.


בריקודי העם פגש יחיאל  ברות, גרושה+ 3 ילדים. בוקר אחד התקשרה רות ליחיאל וסיפרה לו על כך שהופיע בלילה בחלומה ולכן עליהם להיפגש. במהלך הפגישה, פירטה רות בפני יחיאל את כל קורות חייו- מבלי שהכירה אותו קודם לכן.  היא הסבירה שניחנה בכוחות על טבעיים וכי היא חוזה את עתידם-יחד. אט אט החל להירקם קשר רומנטי בין השניים.


מספר חודשים לאחר מכן עברה רות להתגורר יחד עם יחיאל, בביתו. רות הביעה בפני יחיאל את רצונה העז בנישואין, אך יחיאל סבר כי אין כל טעם בנישואין והציע כי ימשיכו לנהל מערכת יחסים מבלי להתחייב האחד לשנייה. רות לא ויתרה, ובעקשנותה, הכניעה את יחיאל, והשניים נישאו בשנת 1997. כחודשיים בטרם נישאו, נקראה רות לפגישה בנוכחות בניו של יחיאל ועו"ד. רות התבקשה לחתום על הסכם יחסי ממון הקובע כי עם נישואי השניים תישמר ביניהם הפרדה רכושית מוחלטת.


רות רתחה מזעם. מבחינתה, בניו של יחיאל טמנו לה פח, והחתמתה על הסכם ממון היוותה מבחינתה חציית כל הקווים. רות החלה לשנות את יחסה כלפי ילדיו של יחיאל ועשתה כל שלאל ידה על מנת ליצור נתק בין יחיאל לבניו. היא זרעה רוע ומריבות- עד אשר הצליחה במזימתה. יחיאל פיטר את בניו מהחברה והעסיק במקומם את שני בניה של רות.


אט אט, בסיועה של רות השתלטו בניה על החברה שבבעלותו של יחיאל, עד שכתוצאה מניהול כושל עמדה החברה בפני קריסה. רות דרשה מיחיאל למכור נכסים אחרים שבבעלותו לצורך כיסוי החובות הכבדים אך יחיאל סירב. המחלוקות בעניין החברה העכירו את היחסים בין השניים. רות החלה לשנות את יחסה כלפי יחיאל וגילתה חוסר סבלנות כלפיו. היא נהגה להשפיל אותו בפני מכריהם המשותפים וגרמה לו לחוש לא רצוי ולא שייך.

עברו חמש שנים מאז נותק הקשר בין יחיאל לילדיו. הוא התגעגע לימים שקדמו לנישואיו לרות והתמלא בצער על כך שזנח את משפחתו.

יחיאל היה נחוש לחדש את הקשר עם ילדיו, התקשר לבניו ונפגש עמם. לשמחתו, ילדיו קיבלוהו חזרה לחיק משפחתם ללא כל תנאי. במקביל, יחיאל פתח בהליכים משפטיים בבית הדין הרבני, הגיש תביעת גירושין לה כרך את ענייני הרכוש ומזונות האישה, ובכך "קנה" את סמכותו של בית הדין הרבני לדון בעניינם.


רות קיבלה את תביעת הגירושין לביתה ונדהמה לגלות שיחיאל מבקש להתגרש ממנה. היא פתחה בהליכים משפטיים בבית המשפט לענייני משפחה והגישה תביעה למזונות אישה. בתביעתה, דרשה רות מזונות אישה בגובה 12,000 ₪ לחודש.


יחיאל הגיש לבית המשפט בקשה למחיקת תביעת המזונות על הסף, מפאת חוסר סמכותו של בית המשפט לדון בתביעה. בקשתו של יחיאל התקבלה ובית המשפט הורה על מחיקת תביעת המזונות שהוגשה ע"י רות. ההליכים המשפטיים בעניין הצדדים התנהלו בפני בית הדין הרבני.

כלל ידוע, כאשר בני זוג עומדים בפני גירושין, ינסה כל אחד מהצדדים לפתוח בהליכים המשפטיים בערכאה שתהא נוחה עבורו בית המשפט לענייני משפחה או לחילופין, בית הדין הרבני.


במקרים רבים, פותחים בני הזוג בהליכים משפטיים בשתי הערכאות במקביל: צד אחד בבית המשפט והצד השני בבית הדין הרבני, וכך נוצרת כפילות סמכויות. לשם כך, נקבעו כללים מנחים הקובעים מי תהיה הערכאה שתדון בעניינם של הצדדים, כאשר קיימת חשיבות למועד בו נפתח ההליך הראשון.


הכותבות עו"ד קרן רז ועו"ד הדס ויינפלד רוסו, שותפות במשרד רז-רוסו משרד עורכי דין, הנן בעלות ניסיון רב בתחום דיני המשפחה, תחום רחב הטומן בחובו נושאים רבים כגון: גירושין, מזונות, משמורת ילדים והסדרי ראייה, אפוטרופסות, פירוק שיתוף, הסכמי ממון, ירושות וצוואות, הגירה/ חטיפת ילדים לחו"ל, ידועים בציבור, זוגות חד מיניים, ועוד נושאים רבים נוספים מתחום המעמד האישי.


הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי, אך השמות ופרטים מזהים אחרים שונו לחלוטין.


לתגובות כנסו לאתר האינטרנט שלנו בכתובת: WWW.RAZ-RUSSO.CO.IL     לקריאת כתבות ומאמרים נוספים ניתן להיכנס לדף הפייסבוק שלנו: רז-רוסו משרד עורכי דין.

נכתב על ידי , 3/4/2014 08:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 47



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKeren333 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Keren333 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)