לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Three Kinds of Yes


המקום שבו יכבו הניגודים הוא הנירוונה

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

״דירט, החיים פשוט כואבים״


 


אבל כרגע הם כואבים הרבה פחות כשיש אותו. בעוד כמה שעות האנדורפינים בגופי ידעכו ותשאר רק המסקנה המשמחת- אני באמת אוהבת אותו. 


התחברנו במקום הכי פחות צפוי בזמן הכי נחוץ שיש. לפני כמה ימים נקברתי בתוך הסדינים מתחושת הבדידות, גוש של רחמים עצמיים וצ׳אי מסאלה, והיום כבר יש לי אותו. אנחנו מתנשקים בחצר הבר ומנסים לקלוט ביחד כמה הסיטואציה הזאת מדהימה. מתכננים לנסוע לאמסטרדם, לסתם מלונות בארץ (כסף הוא לא בעיה כשכל אמצעי מלוכלך להשגתו מהנה בעיניי)  אני אומרת לו שאני מפחדת שבעוד כמה ימים אאכזב אותו והוא ינטוש, הרי התפקיד שלי בחיי אנשים הוא להגיע רק לפרק זמן קצר, להפיק עבורם כמה חוויות מוזרות ואחר כך להיזרק; איבדתי ספירה לפעמים בהן התרחיש הזה קרה. יש לנו סיכוי למשהו אמיתי, אני לעולם לא מוותרת, רק המילים שלי הן שגורמות לאנשים לוותר עלי. אני מכבה את הסיגריה לטובת נשיקה ואפילו מצליחה לחייך

נכתב על ידי , 23/11/2015 21:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סקס ויצרים , טיולים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDirt אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dirt ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)