לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

F R I E N D S


כמו כל בלוג פשוט ורגיל :)

Avatarכינוי: 

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

"אם לא היא אז אף אחת, יותר טוב כלום מכמעט"


אחרי די הרבה זמן שלא הייתי פה החלטתי לכתוב קצת. אני אומרת כבר מרשאל תנסו להבין את מה שכתוב כאן. אני פשוט כותבת לצורך הלהוציא החוצה. אפילו לא הייתי אומרת בשביל לפרוק, כי זאת לא פריקה.. סתם אני אוהבת לדבר, לכתוב ולשתף וזאת אחלה הזדמנות.

 

אז שבוע היה אחד השבועות היותר עמוסים וחסרי שינה שהיו לי בזמן האחרון. חייתי שהוא ייגמר, חיכיתי להגיע למיטה בבית ולישון מיליון שעות. אבל בתכלס, נהניתי, היה לי פרץ מטורף של אדרנלין ותחושה של שליחות שליוותה אותי כל השבוע הזה.

(וכן, ישנתי טוב טוב אז אני הרבה יותר ממבסוטה).

 

הכרתי בחור (או שיותר נכון הוא הכיר אותי), היה נחמד בהתחלה, ישר הבנתי שזה לא זה.. קצת סיימתי את זה בצורה מגעילה אבל לא נורא אני חושבת שהוא יבין. ואם הוא לא יבין אז הוא מצטרף לעם הבנים הטיפשים שלא מבינים כלום ולא מחוברים רגשית לבנות!

 

ידיד טוב ניסה להזמין אותי לדייט, היה מטריד, מזל שזה לא קרה. למרות שאני מאוד אוהבת אותו!!

 

וההוא, מזמן כהר אידיוט.. אין לי מילה נוספת להגיד על זה.

 

 

נרשמתי למכון כושר חדש מבלי להגיד לאף אחד, אין לי סיבה לדיסקרטיות שאני שומרת אבל אני דווקא שמחה. הייתי בשיעור אחד והמאמנת קרעה לי תתחת. תחושה טובה לחזור לכושר אחרי הרבה מאוד זמן.

 

 

נכתב על ידי , 14/6/2014 11:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



570
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgogirlz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gogirlz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)