לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

F R I E N D S


כמו כל בלוג פשוט ורגיל :)

Avatarכינוי: 

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014


חודש מטורף, בלי בית, בלי הרבה שינה, בלי קליטה בטלפון, עם הרבה מאוד לחץ.. אבל הכל מתגמד ופתאום

הרגע הזה שאני יוצאת מהבסיס, מדליקה את הרדיו, רואה אנשים הולכים ברחוב כאילו הכל כרגיל ויודעת שזה בזכותי.

 

אז אני מבינה שזאת גאווה לשרת את המדינה שלי ולהיות חיילת בצבא ההגנה לישראל.

מהימים האלה שאני יותר מגאה להסתובב עם המדים ולהיות עם הראש מורם.

 

 

נכתב על ידי , 11/8/2014 17:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



570
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgogirlz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gogirlz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)