לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

F R I E N D S


כמו כל בלוג פשוט ורגיל :)

Avatarכינוי: 

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

תשובות לשאלון השבועי


האם את כרגע במערכת יחסים? אם לא, מתי ועם מי היה הקשר הזוגי האחרון שלך?
לא,
אף פעם לא הייתי במערכת יחסים רשמית..
אבל אפשר להגיד שהקשר הזוגי האחרון היה לפני משהו כמו חמישה חודשים.

מה את מחפשת בקשר? ובבן הזוג?
אני מחפשת בבן הזוג שיהיה הבן אדם הזה שאתה רוצה ללכת לישון ולקום איתו בבוקר.. וכל היום לחכות לרגע הזה שתראה אותו.

את משתפת את בן זוגך בכ-ל דבר? אילו דברים את שומרת לעצמך?
יש דברים שצריך לשמור לעצמי, אבל אני מאמינה בפתיחות.. כמו שאני רוצה שהוא יגיד לי כל דבר אני רוצה שהוא ידע עליי הכל.

האם הייתה לך פעם מערכת יחסים מרחוק, או וירטואלית?
לא

האם חשבת פעם על בגידה? האם אי פעם בגדת בבן זוג?
בגידה זה אחד הדברים השפלים בעיניי, חוסר כבוד מוחלט.


איך את בוויכוחים זוגיים?
בויכוח עם בן זוג הכל הרבה יותר רגשי ואישי

איפה עובר הקו שבין פשרה (פעולה הדדית) לבין ויתור (שהוא חד צדדי)?
ברגע שרואים שאחד הצדדים מתבאס יותר מדי על ההחלטה ועושה את זה נטו למען השני.

אם בני הזוג לא אוהבים זה את זו במידה שווה, זה משנה? זה משפיע?
ברוב מערכות היחסים, לדעתי, צד אחד אוהב את הצד השני קצת יותר.. זה דבר טבעי ולגיטימיוזה מה שגורם למשיכה לדעתי.

האם יש אנשים שלעולם לא היית יוצאת איתם? מי למשל?
כן, אנשים שקרנים, מתנשאים ושגורים לי למבוכה

איך את יודעת שאת מוכנה לקחת צעד נוסף בזוגיות? (מבחינה מינית, רגשית או מעשית)?
כשבן הזוג תומך ונותן לי את הבטחון לזה.

נכתב על ידי , 11/8/2014 17:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



570
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgogirlz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gogirlz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)