לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Awkward silence



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

שדה פרחים רייחני


נשכבנו במיטה, עייפים ותשושים. חשבנו על היום שהיה, על הטיול, על התמונות שצולמו, על החיים ועל מה שיבוא מחר.

הבטתי בחלון, חושך. כלב נובך מרחוק.

הוא נרדם בנשיקה, אני לא יכולתי. כל כך טוב לי בנקודת זמן הזאת שלא רציתי.

המשכתי לשכב שם עוד שעה ועוד שעתיים, מקשיבה לצלילי הלילה הנשמעים מבחוץ.

חשבתי על איך שהחיים ממשיכים. כל האנשים שמתו שהעולם המשיך בלעדיהם. כל האנשים שנתקעו שהעולם מתעלם מהם. כל האנשים שנמצאים בחופשה עכשיו, בדיוק כמוני, ורק לא רוצים לחזור למציאות שלהם, להורים, לילדים, לעבודה, לתשלומים.

 

עצמתי עיניים וראיתי שדה פרחים. ורדים אדומים, ורדים לבנים, רקפות וחמניות. כולם מסודרים בשורות. 

הרוח נשבה בעדינות, בקלות; כאילו מלטפת את הפנים שלי ומרגיעה אותי שהכל יהיה בסדר.

החלטתי לרוץ. לרוץ מעבר לפרחים, הכי מהר שיכולתי.

מעדתי.

נשכבתי על האדמה, לחה ורכה כמו מיטה. הרגשתי כאילו שהפרחים עוטפים אותי בחיבוק חזק ומתמשך ולא נותנים לי ללכת.

ראיתי אותו מולי, מחייך את החיוך החם והאוהב שלו, מחבק אותי בדיוק כמו שהפרחים מחבקים אותי עכשיו.

 

טוב לי, אני בבית.

 

 

נכתב על ידי , 1/11/2017 01:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNymphadora אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nymphadora ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)