לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013


קשה לי. נמאס לי...

כואב לי...

אני עצבנית ועצובה.

וכואב לי כל הגוף.

שרירים , ראש , בטן....

 

 

נמאס כבר...........

 

אני מרגישה לבד.

 

 

אני עצובה כי....

המרפאת שיניים שאני מטופלת בה נסגרת...עכשיו אצטרך לנסוע רחוק יותר בשביל סתם סתימה בפה....

רבתי [ומחקתי מחיי] עם חברה שלי.

לא נפגשתי הרבה זמן עם החברה הכי טובה שלי....היא כל היום עובדת וגם שהיא לא עובדת אין לי כוח לצאת מהבית...

רבתי עם אמא שלי והיא מתגרה בי כל הזמן וככה גם אבא ואחי.

הבונת ציפורניים שאצלה בעסק עוזבת.

גם הספרית הקודמת עזבה ויש חדשה - שמעצבנת אותי נורא.

אני ישנה מאוחר וקמה מוקדם ואז מגיעה הביתה וישנה שוב שנ"צ ואז שוב לא נרדמת בלילה...

הלימודים קשים קצת ולפעמים דיי משעממים.

אני הייתי אצל הרופאת משפחה שלי ושכחתי להגיד לה כל מיני דברים אוף....

אה ועוד משהו דיי מוזר...מישהי פתחה מייל בג'מייל וכל המייל שלה מגיע אליי!!! מעצבןןןן

קיצרררר עצבים והרבה על הראש........

 

אוףףף מה יהיה כבר מה יהיה..........

אין לי עם מי לדבר.

נכתב על ידי מיכאלה (: , 1/11/2013 19:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)