לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013


תקופה רעה עוברת עליי...

אני על הפנים...

 

בקצרה כמה דברים:

סבא שלי בהוספיס... הוא גוסס... יש לו ימים אחרונים לחיות. כל הבית על הרגליים כל המשפחה, השבעה הולכת להיות כאן אצלנו...

וצריך גם לדאוג לכלבים,לשים אותם בפנסיון ועוד מלא דברים, כמו למשל איך אסתדר עם הלימודים ועם לדאוג לכלבים ועם הניקיון של הבית ועם כל האנשים שיבואו לבקר והניחומים...

 

בלימודים אני לא מבינה כלום מהשיעור האחרון.

 

יש לי דלקת בשתן אני עם אנטיביוטיקה... ואני מרגישה ממנה תופעות לוואי. מעצבן.

 

השלמתי עם חברה טובה שלי...

 

 

הידיד ההוא שאני שונאת,מאילת,שניסה לנשק אותי וגם שהיה לנו דייט בעזריאלי...  לפני שבועיים הוסיף אותי לפייס שוב, דיברנו כמה ימים וכו'... ושוב רבתי איתו. אני שונאת אותו אין לי כוח אליו. ושוב מחקתי אותו מהפייס :)

 

 

שבוע הבא יש לי פגישה עם הפסיכולוגית אחריי 3 חודשיים,כאילו לבדוק מה קורה ואיך עברו עליי ה3 חודשיים האלה אחרי שעזבתי.

וגם שבוע הבא שיננית,אני מקווה...

 

 

 

שיהיה שבוע טוב כמה שאפשר במצב הזה כמו שלי,כולי לחוצה ועצבנית ועצובה.

 

ביי ...

 

 

 

 

נכתב על ידי מיכאלה (: , 23/11/2013 19:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)