לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014


 

דברים רעים עוברים עליי בחודש האחרון...

♦ כאבי שיניים...עבר לי מעט...

אבל, כאב גרון וכאב ראש....

הייתי אצל הרופאה הביאה לי כדורי ברזל[כי ביקשתי וכי הוא ירד] ,ואנטיביוטיקה לגרון[עשיתי משטח גרון-בנתיים אנטיביוטיקה]

וגם התפקודי כליות עלו, זה אומר החמרה, מבאס אש...לחוצה... מדכא,רועדת מפחד לחזור לתקופה הרעה...[אני מושתלת כליה ולפני כן עשיתי דיאליזה]

בגלל הכאבי שיניים אכלתי רק דברים רכים ומעדנים, עכשיו שזה עבר... התהפך לי התפריט ואני צריכה להקטין את צריכת המוצרי חלב ומוצרים עם קפאין-

בגלל הברזל, וגם בגלל ויטמין D.........

איך כל חודש דיאטה אחרת...

♦אני מרגישה שיש לי דלקת בשתן.

♦עוד חודש וחצי המבחן הגדול .... של לעבור את המקצוע שאני לומדת,לחוצה אש.

♦בקיצר אני לחוצה אש ורועדת מפחד ולא בפוקוס...

 

 

 

 

וקצת אור:

♣ הייתי בפורים בתל-אביב, היה ממש כייף ישנתי אצל דודים שלי. היינו בקרקס. ובערב גם יצאתי עם אשתו של דוד שלי למסעדה,היה מהנה וכייף. וישנתי שם.

♣היה כייף להתחפש.

♣ביום שישי הקרוב אני לא לומדת...

♣ירדתי במשקל 2 קילו בחודש.

 

 

 

תמיד יש יותר גרוע, צריכה קצת לחייך ויהיה הכל טוב...

 

 

נכתב על ידי מיכאלה (: , 19/3/2014 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)