לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014


 

 

אני בדיכאון המבחן שלמדתי אליו קיבלתי בו  60.מדכא. לפחות זה לא נכשל....

 

מהיום דיאטה:

קמתי ב12 וחצי אז ישר אכלתי צהריים:

סלט עם חסה צנון שום מלפפון עגבנייה לימון ומלח......ורצועות פרגית ובצל מטוגנים על הפלצ'ה.(נגיד 300)

ביניים: 3 קרמבו (300), ביסלי קטן(35 גרם- 175)

כוס מיץ חמוציות (200 מל , נגיד 200 קל.)

נס קפה בלי סוכר+ במבה קטנה (134)

 

סה"כ קלוריות עד עכשיו- 1071.

 

להוסיף - אפרסמון קטן ותפוח [להוסיף קלוריות בבוקר]

בא לי לעשות ספורט...אבל אני עייפה...פעם הייתי קופצת בחבל מלא,אבל עכשיו אין לי חבל,אני צריכה לקנות... חחח

נכתב על ידי מיכאלה (: , 27/1/2014 20:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הומור שחור שחשבתי עליו השבוע:

 

אם מישהו צעיר מת בפתאומיות, לא נורא, מתפנה עוד מקום עבודה במשק...

נכתב על ידי מיכאלה (: , 25/1/2014 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הגיגי סופש..........

 

 

הסופש הזה הייתי בבית... אין לי כוח לצאת חח...

בחמישי הכנתי ש"ב...

ואתמול סתם במחשב וגם היום במחשב...וכל היום לאכול ולישון.

סבבי כזה לנוח בכייף בלי לחץ  ובלי עייפות! :)

 

אני בזמן האחרון אוכלת מלאאאאאא..... זה מדכא...אכלתי מלא ערמונים...וקרמבו ובייגלה... ומלא שטויות ובמבה ועוגה .... וכל זה בנוסף לאוכל הרגיל כן?!

 


אתמול בלילה חלמתי על סבא שלי שנפטר.

והיום בבוקר אמא שלי קמה בבכי שהיא חלמה על סבא שלי שנפטר(אבא שלה).

 

החלום שלי: חלמתי שהוא מגיע כרגיל לארוחת שישי וכולם אצלנו ואז הוא אמר אניי רוצה להפתיע את אלי אני רוצה להציק לו ולהצחיק אותו.

אלי הוא דוד של אמא שלי והוא גם נפטר... ואז סבא שלי נכנס וגם אלי כאן אצלנו ובארוחה אנחנו ודוד שלי והילדים ואישתו...ואז ליד המקרר נמצאים 2 בני דודים שלי הקטנים שמוחאים כפיים לסבא שלי וצועקים לו סבא,סבא! בהתלהבות של ילדים....

 

 

החלום של אמא שלי : היא חלמה שהיא מסיעה אותו באוטו או משהו כזה...והוא אומר לה שהוא רוצה לחזור...אז היא אומרת לו אבל אי אפשר אתה מת,אז הוא אומר שוב אני רוצה לחזור... והיא אומרת לו טוב אני אנסה.... וגם הוא סיפר שעשו לו ממש חגיגה ביום שהוא נפטר ושהיה לו כייף וקבלת פנים גדולה ויפה והוא ממש שמח... אבל בכל זאת  רוצה לחזור...

אמא שלי קמה בבכי מהחלום... ואמרה מצד אחד טוב לו ומצד שני הוא רוצה לחזור...

 

 

 

איזה כייף לחלום עליו... מתגעגעת....

 

 

 

 

ערב  נעים לכולם

נכתב על ידי מיכאלה (: , 18/1/2014 17:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של החיים שלי. ב-25/1/2014 19:54
 




היווש... הרבה זמן לא עידכנתי...

 

דווקא בלילות יוצא לי לחשוב חחח ... אבל אין לי כוח לקום מהמיטה ולכתוב במחשב...

חחחח

 

 

הכל סבבה איתי... מרוב שמשעמם התחלתי לשחק ברמי בפייסבוק ובעוד כמה משחקים והתמכרתי... חחח באסה.

 

אתמול היה ט"ו בשבט, הלכנו לסבתא שלי וכל המשפחה הייתה, היה סבבה כזה נחמד. אבל מעט לא הרגשתי טוב אז היו לי אנרגיות לא טובות והתבאסתי משטויות... לא נורא:)

 

ישנתי ב10 וקמתי ב8.... ואני היום בבית קצת לנוח מהכל... :)

 

 

אהה ושבוע שעבר טיילתי עם אמא שלי וקניתי מלא דברים... קרם פנים, מייקאפ ומלא גרביים... חחח שיהיה לחורף :)

 

 

ביוששש

נכתב על ידי מיכאלה (: , 16/1/2014 17:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מוות זה הדבר הכי מפחיד בחיים.

מוות וכאב.

כאב אמיתי ששורף-זה מפחיד.

 

 

כל החיים שלי סביב המוות...

והינה עכשיו גם אריאל שרון נפטר, אני לא זוכרת אותו כ"כ, רק את החיקויים בארץ נהדרת וגם שהוא החליט על ההתנקות מגוש קטיף.

 

 

והינה לפני חודשיים, סבא שלי נפטר... ויום אחריו אריק איינשטיין, ושבוע אח"כ ספי ריבלין....

 

 

ולפני? סבתא שלי נפטרה שהייתי בת  12. והסבא השני שלי נפטר לפני 3 וחצי שנים...

קשה.... אני מחוברת למשפחה, לבית...  שמישהו נחנק זה מלחיץ... ששומעים שלמישהו כואב זה עצוב ושורף.

 

 

והינה רק היום אני נחנקתי מתוך שינה והתעוררתי מזה. זה מלחיץ וכואב....

 

 

 

נכתב על ידי מיכאלה (: , 11/1/2014 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)