לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מתגעגעת לאנשים, לתקופות, לרגשות...געגעגועים....

נכתב על ידי מיכאלה (: , 24/5/2014 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היה לי היום יום מושלםםםם...

 

הלימודים היום עברו מהר...

היה היום שיעור אחרון ועשינו "פריסה" ממתקים ושתייה...וקיבלנו תעודות על הקורס שלמדנו, מטעם המכללה.

אח"כ הייתי בבית, ואז אמא שלי שלחה לי בוואסאפ תמונה 4 לקים של essi מושלמים שקיבלה מתנה. (אני מכורה ללקים) קול

ואז הגיעה הביתה והביאה לי את הלקים

וגם דיסק און קיי מיוחד שבמקום כבל  usb הוא מתחבר מהפלאפון למחשב, או רק למחשב !😃

וגם עכשיו שמעתי שיר שאני אוהבת. (שלומי שבת ודוד דאור, הלב יודע)

וגם אני אוכלת ארוחת ערב מושלמת וטעימה (בבית, סנדוויץ עם חביתה,לאבנה,עגבניות, חריף ועם זיתים סורים ונס קפה)

בקיצור אני שמחה ומאושרת

קול

נכתב על ידי מיכאלה (: , 13/5/2014 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עולמות אחרים


יש לי משיכה למוות,עולמות אחרים,העולם הבא,מיסטיקה,חלומות...

אז  כשהייתי ילדה...וגם כיום לפעמים,

בזמנים שאני כן מאמינה שיש אלוהים, כי לפעמים אני לא מאמינה.

 

אני מדמיינת אותנו בתור זום אאוט... ושאנחנו נמלים ...או כמו חיילי LEGO,או כמו משחק מחשב.

כמו לדוגמא המושג 7 עולמות(7 רקיעים), אני מדמיינת את העולם ב7 שכבות של שליטה.

לדוגמא אנחנו משחקים במחשב ושולטים בדמויות,

ככה בערך גם אלוהים או מי ש"מעלינו" שולט בנו, כמו חיילי משחק.

או לפעמים אני מדמיינת שאלוהים הא הרוח הנושבת וזה העיניים שלו.

 

 

 

סתם כתבתי אתזה כדי שאזכור. למרות שאנני מדמיינת את זה ככה כבר המון שנים.

מקווה שהבנתם את דמוני ומחשבותיי להיום.

נכתב על ידי מיכאלה (: , 8/5/2014 17:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכאלה (: ב-13/5/2014 19:44
 




בשישי הייתי עם חברה שלי י'  בישיבה אצל ידיד שלה מהעבודה. היה כייף רצח.

בשבת הייתי עם חברה אחרת א' בים והשתזפנו נהנינו וצחקנו.

 

 

 

ובערב עצמאות 2014 היה כיייף...

הייתי עם חברה א' בעיר שלי התסובבנו נהנו , פגשנו אנשים ואחכ פגשנו את האקס שלה וישבנו ביחד איתו ועם אחותו ובעלה,אכלנו פיצה צחקנו ונהנינו...

 

והיום הייתי בקיסריה עם אמאבא ואכלנו וופל בלגי בגלידרייה שם. "La Vita Bella", היה מעולההה...

ואחכ נסענו לדודה שלי ועשינו על האש, היה נחמד.

 

זהו המצב רוח שלי מצויין מרגישה טוב ...

 

 

 

 

בדיאטה הולך לי סבבה...אני יורדת לאט במשקל באסה אבל אני עושה ספורט. אתמול נשקלתי, 46.3.

מחר אני יעשה הליכה... ואלמד קצת בבית.

 

 

המשך שבוע מקסים!

נכתב על ידי מיכאלה (: , 6/5/2014 19:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכאלה (: ב-8/5/2014 14:58
 




הגעתי למסקנה שלגברים יפה צבע תכלת בחולצות.השאלה...אם זה בגלל שאני אוהבת תכלת או שזה באמת יפה  להם.חחחח
נכתב על ידי מיכאלה (: , 4/5/2014 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)