לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013


2 פוסטים ביום.... יש סיבה?

משהו מעיק לי בלב לא מצליחה להוציא לכתב.

לא מצליחה להבין במילים

רואה תמונות וחושבת על זכרונות

מגיעה לתובנות אבל  לא יודעת לכתוב אותם.

 

אוף....

 

הגרון חנוק.....

 

 

בקיצור........

אפשר לעבור  הכל בחיים, אם רק רוצים.

את העבר להשאיר מאחור ולהמשיך הלאה.

הבנתי את זה.

זה הכי נכון בעולם.

להסתכל לאחור ולהגיד עשיתי את זה. עברתי את זה כבר.

זה כבר לא ביג דיל.

לא צריך לפרסם את העבר שלך בראש חוצות שוב ושוב מחדש.

 

כל פעם מחדש אני מציגה את עצמי בפני אנשים...בפגישה שנייה שלישית...וכו' עם חברות או בהמשך...

אני X ואני בת 22...ואני מושתלת כליה.

כן זה חלק ממני...אבל אני לא צריכה שזה יהיה תמיד מכשול להכל...

אוף,פתאום זה כ"כ נכון.......

 

 

 

עוד משהו...

עכשיו היה הפרק של המירוץ למיליון...היה פרק עם משימה של נחשים...

אנשים היו בהיסטריה וצחקתי...מה כולה נחש הוא לא ערסי לא כלום...

ואז דיימנתי שאני שם אבל עם הפחד הכי גדול שלי... ג'וקים...והתחלתי לדמוע...ולהפסיק לצחוק ולהזהות איתם...

אני מדמיינת את זה ומתחרפנת...

כן, מג'וקים אני מפחדת....בע...

 

 

 

ועוד משהו...

אני לא  מפסיקה לאכול בזמן האחרון..

לא יודעת מה יש לי

בקיצר עליתי במשקל דיי הרבה... מבאס רצח עם כל הבגדים היפים שיש לי.....

ושנהיו לי חדודים חחעחעחע ....

קיצר אני עכשיו שוקלת 45 קרוב ל46....... ולא מזמן שקלתי 44-43 .... 

בא לי לראות 43 על המשקל.......

אני עדיין לא שוכחת שלפני ההשתלה שקלתי 34....כן... והתחלתי לאכול ולהשמין ופתאום הגעתי ל40+...

והבטחתי שארד למשקל 37...הבטחתי בקול להורים שלי בתור צחוק...

כן זה סתם, אני לא הולכת לעשות את השטות הזו בכלל......

אבל כאילו.... סתם עולה לי לראש כלמיני פלאשבים ותסביכים ושיחות מכל מיני מצבים בחיי....

קיצר מסובך

 

לילה של מחשבות.

נכתב על ידי מיכאלה (: , 29/8/2013 23:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של joker28 ב-31/8/2013 20:08
 




כרגע לא קורה כלום בחיי...

ב4 הימים האחרונים הייתי כל היום בבית... 

 

מממ....

הכלב שלי עשה סירוס היום, חמוווווווד שלייי ..... כל היום ישן ומיילל משינה... [הוא בן שנתיים]...

וזהו שוב מחכה למלחמה...

ועוד מעט ראש השנה...

ועוד חודש מתחילה את הלימודיים...[הנהלת חשבונות..]

ושבוע הבא מרפאת שיניים...

וביקורת במרפאה החדשה...

 

 

בקיצר יצא אותו פוסט כמו הפוסט הקודם....חחחח ...

 

 

נכתב על ידי מיכאלה (: , 29/8/2013 18:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הרבה דברים בראשי...

 

אז קצת פריקה..........

 

ממממ ...... 

 

מחכה למלחמה שתהייה...... יהיה אש... חחחחח.... 

 

מחר מסרסים את הכלב שלי :( מסכן קטן ... בן שנתיים כבר... חחח

 

ועוד מעט ראש השנה.... מה יהיה ?:)

 

 

טוב קיצר משעמם לי סתם כותבת משפטים בלי קשר.... ממממממ ......

נכתב על ידי מיכאלה (: , 28/8/2013 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התוצאות הגיעו..


לפני חודש עשיתי ביופסיה...

הכל תקין...

אפשר לחזור לנשום... יש

:)

נכתב על ידי מיכאלה (: , 27/8/2013 16:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי מה נשמע כולם?

מה קורה בחיי? לא הרבה... :]

מממ.......

אני שולחת היום את המחשב שלי לתיקון, עכשיו אני עם המחשב הנייד הישן שלי.....

וסתם זהו... משעמם לי אז אני כותבת....

 

 

מממ עוד מחגיגות היומולדת- הייתי בבית קפה עם חברה...

וזהו סתם..... 

 

 

 

יהיה טוב מתישהו... כבר עכשיו טוב. 

רק המצב בסוריה קצת מדאיג... חחח ... מחכה למלחמה... 

נכתב על ידי מיכאלה (: , 27/8/2013 10:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)