לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג בו אני כותבת באמת מכל הלב.את האמת.


"כל אחד יכול הכל"

כינוי:  מיכאלה (:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016


עדכון חדש. כדי שלא יערבב עם הפוסט הקודם.

 

אז בימים האחרונים אני מסתובבת עם תחושה רעה וכבדה.

אני מרגישה חסרת תוכן ותכלית.

מרגישה טיפשה ומפגרת.

מרגישה מעופפת וחולמנית,כאילו אני לא פה בעולם הזה.

כולם כזה הביאו לי את הטעויות שלי מול הפרצוף וזה היה כבד.

אני מרגישה גם שמשהו רע עומד לקרות ביום שלישי. ב16.2 . רק מחכה שהתאריך הזה יעבור...

וגם אני השבוע הרגשתי נורא בודדה. כי הייתי לחוצה בעבודה.

וגם החברות שלי לא ראיתי אותן 3 שבועות והן היו חסרות לי ממש.

אז בסופש האחרון נפגשתי איתן, היה ממש כייף.

 

וגם בשבוע שעבר סיימתי לקרוא ספר מצויין בשם "בלי להשאיר עקבות" ספר מותח עד העמוד האחרון. סיימתי אותו תוך חודש ואני אחת שלא בדיוק קוראת ספרים...

 

 

זהו... ביי להתראות בנתיים (:

נכתב על ידי מיכאלה (: , 14/2/2016 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי ישראבלוג....

ואוו הרבה זמן לא כתבתי כאן, התגעגעתי.

המון חדש יש אצלי...

קודם כל...חבר ראשון...

הכרנו ב24.09.2015.

הכל התחיל בכך שלחברה הכי טובה שלי התחילה לצאת עם מישהו=חבר.

והם דיברו בניהם ... אני חברה טובה שלה...והוא דיבר על החבר הכי טוב שלו...

והם עשו בנינו שידוך...

התחלנו עוד באותו היום להתכתב בוואסאפ שעות...

ואז ב25.09.15 יצאנו ארבעתנו ביחד (כי שנינו ביישנים חסרי ביטחון)

ואז החברה+החבר התרחקו ואנחנו הכרנו ודיברנו... הדייט היה סיוט...

אבל היה גם מצחיק...

אז אמרתי לו בסוף שהיה לי מוזר וכייף. ואחרי מחשבות אמרתי שלא מתאים לי.

ואז התחרטתי... ודיברנו שוב...

ומאז עברו 4 וחצי חודשים, הרבה מים זרמו בנהר...

קודם כל, התנשקנו (נשיקה ראשונה שלי ) אחרי חודש וחצי בערך. סבבי

ובנתיים הכל סבבה.. אין לי כוח לפרט עוד.



ועוד משהו חדש, קנו לי סוף סוף חדר חדש-ריהוט חדש לחדר, חלום שלי מכיתה ט'!!!



יש לי עוד הרבה מה לעדכן. התגעגעתי. כבד לי גם קצת בלב. אני לא יודעת למה.

נחמד לחזור...

 

שיהיה ערב טוב ...מקווה לעדכן שוב בקרוב.

 

נכתב על ידי מיכאלה (: , 14/2/2016 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכאלה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכאלה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)