לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Vanilla Snowflakes


♥

Avatarכינוי:  SparklySnowflakes.

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

קניות ~


image
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 
אז לא עבר הרבה זמן מהעדכון הקודם שלי, אבל כבר די הרבה זמן
רציתי להעלות את הפוסט הזה.. אז הנה לכם image

~

אספתי כמה דברים שקניתי בזמן האחרון (AKA כמה חודשים)
וממש סליחה על האיכות, המצלמה שלי די גרועה כשזה מגיע לאיכות .. -,-
אבל ניסיתי לערוך הכי טוב שלי עם תוכנה די גרועה - מקווה שיצא בסדר איכשהו image
  

- גלגלי קריסטלים  מזויפים לציפורניים, אבל אני קניתי את זה בשביל לקשט דברים
קניתי שני גלגלים (בכל אחד יש בערך 3600 לפי המוכר) וקיבלתי במתנה גם שקית קטנה עם אבנים בצורות image

-שני לקים מwow, אחד ורוד בהיר (שנראה די כהה וסגול במצלמה) ואחד ורוד מנצנץ שאהבתי מאודimage


Lip balm של הלו-קיטי מwow, האמת שחברה שלי קנתה אותו ואז אני קניתי אותו ממנה image
הוא בצבע ורוד אבל הוא לא נותן צבע לשפתיים, ועדיין לא עליתי על מה הריח שלו אמור להיות (תותים? עוגה?)



- 4 מוצרים של באת' אנד בודי וורקס, שהזמנתי דיי מזמן מהאתר באת' אנד ביוטי,
האמת שהקנייה הזו הייתה דיי סיכון בשבילי, כי אני לא ידעתי איך כל דבר מריח,
וזה היה גם דיי יקר, אבל בסופו של דבר דיי הצלחתי עם הריחות, האהוב עליי זה הקרם גוף בריח וניל,
הוא מריח כמו עוגת וניל עם קצפת image

~

זה היה עדכון ממש קצר אבל לפחות זה משהו image

בייי - ביייייייייייייייייייייייי image

image

נכתב על ידי SparklySnowflakes. , 18/4/2014 14:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , שטויות וכיף , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSparklySnowflakes. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SparklySnowflakes. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)