לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dream~day


Japanese fashion༺


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

פוסט עמוס ביותר !!



הייהיי ~ איך היה פורים של כולם
שלי היה מושלםם
לא עדכנתי מלאמלא זמן אז אני אפרט בקצרה על התקופה~
בתור התחלה אני ואקס שלי נפרדנו וטוב שכך לאחר מכן הכרתי את החבר שכרגע יש לי שהוא מדהים ביותר
את יום האהבה העברנו ביחד לפני שהוא טס זה גם היה שבוע שלנו וקבלתי ממנו מתנה ענקיתת

הפלא שלי מת לפני בערך חודש ואיתו נמחקו כל התמונות, אין לתאר כמה התבאסתי מזה כי פוסט שלם הלך לי!! והקטע היותר נורא שהוא מת בידיוק כשחבר שלי טס לחול אז לא יכולנו לדבר לפני הטיסה

בזמן שהוא היה בחול הוא שלח לי מתנה הביתה לשלושה שבועות טבעת ועגילים ואי אפשר לתאר כמה התרגשתי
אחרכך עבר לו חודש שלא נפגשנו ובול ביום שהיינו אמורים להפגש שזה היה יום לפני פורים היה אזעקה בזמן בצפר, חייבת להגיד שזה היה אחד הדברים המלחיצים
באותו היום אחרי כמה שעות אמרו שזה נרגע ולא יהיה יותר, ישר הודעתי לו ונפגשנו יום אחרי זה ונהיה כבר ביחד בפורים
התחפושת המתוכננת לפורים הייתה סנדרלה אבל בגלל הגשם זה די התפקשש אז אלתרתי משו
 בערב בערך יום לפני פורים העדשות הגיעו והפתק לפאה, זאת הייתה ממש הקלה כי בלי זה לא היה לי מה לעשות בפורים
בבוקר של פורים לקח לי מיליון שנה לסדר תפאה והאיפור,
אבל אחרי הכל זה היה שווה את זה אפילו שאיחרתי במלאא והפאה נפלה אחרי כמה זמן

היה ממש כיף לראות אותו אחרי חודש שלם שלא נפגשנו למרות שהזמן בכלל לא הספיק
והאוטובוס האחרון שלו היה ב4 והוא היה צריך ללכת

אז טיפה תמונות אחרי החפירה הזאת

מה שלבשתי לפורים

 

האיפור~ עם העדשות 



אח שלי התחפש לסושי, היה חשק לאכול אותו



אחרי זה כשיצאתי והפאה שלי הייתה כבר בשלבי נפילה



 


 


אחרכך שכבר ראיתי את חבר שלי נפלה הפאה
רוב הזמן שהיינו ביחד בעיקר ישבנו גם ירד גשם אז לא היה ככ לאיפה ללכת

בזמן הקצר שהסתובבנו ראינו כמה חברים שלי, לבסוף בקשתי מחברה שלי שתצלם אותנו  ממש אהבתי את התמונה הזאת~







הוא הביא לי מתנה  טבעת שמחליפה צבעים "לפי הרגשות" מהולנד והיא ממש יפה

השלמנו טיפה פערים אחרי חודש שלא נפגשנו אבל זה בכלל לא הספיק
אחרי שהוא הלך כבר חזרתי הביתה ונחתי טיפה, הורדתי את העדשות כדי לא להעמיס על העיניים כי כבר הייתי איתם 8 שעות

בערב יצאתי עם 2 חברות והיה קפואא ועם כל הקור הזה אכלתי גלידה כי איך אפשר לוותר?!

בעקרון שמתי גינס שחור ארוך, סריג ומתחת חולצה מכופתרת





ביום שבת נסענו לסבתא שלי בתל אביב וקראנו אצלה את המגילה עם כל המשפחה נשארתי לישון שם וקבעתי עם אנני ומארי שנפגש ביום ראשון בסנטר ומשם נסתובב במקום ללכת לכנס אנימה...

מה שלבשתי


 

החלטתי ללכת על איפור ממש בסיסי וטבעי- רימל ואיילינר, לראות איך זה מסתדר עם העדשות 




בהתחלה שנפגשנו היינו בערך שעה+ בסנטר ורק אז יצאנו לאלנבי,בצהריים כבר מתנו מרעב וחפשנו מקום לאכול מצאנו איזה מסעדה עם אוכל אסייתי והכל שם היה נראה פשוט טעים ובסוף זה מה שהזמנו לכולנו

 

אנני עושה שטויות בברוריה

 

עם אנני~~

 

אחרכך נוצרה בעיה קטנה כי רצינו להצטלם שלושתינו אז עצרנו מישו ובקשנו שיצלם לול

מארי אני ואנני

לא הספקנו ככ הרבה אבל היה ממש ממש מצחיק וכיף מחכה כבר לפעם הבאה שנפגש!!

 

בשני בבוקר על הבוקר חזרתי הביתה, ואז קרה מקרה  אכלת גלידה וההשלמה שלי בשן נפלה וזה אחרי יותר מחמש שנים שאני איתה

זאת הייתה דרך נוראית לסיים את פורים

ביום רביעי נסענו לרופא לעשות השלמה חדשה אבל הוא עשה את ההשלמה קצרה מידי אז חזרנו אליו כמה ימים אחרי זה והוא תיקן ועכשיו זה נראה יפה בערך~

 

כל המתנות שקבלי מחבר שלי  אחרי כל זה חפרתי לו שיפסיק לקנות לי, מה שלא עבד

בכל מקרה, המתנה שקבלתי לשבוע שלנו וליום האהבה




 

הטבעת הכי מושלמת שיש, המתנה שהוא שלח מחול באו עם זה גם עגילים, אני שומרת אותם ליום שאני אעשה חורים


 

כשהוא חזר מהולנד ובא בפורים הוא הביא לי טבעת שמחליפה צבעים, לפני שהוא נתן לי אותה הוא סיפר מן אגדה מה שהפך את זה למיוחד יותר 

 

ביום חמישי הקרוב אנחנו נהיה חודש ושלושה שבועות, התקופה הזאת ככ מושלמת והיא תמשיך להיות!



אחד השירים שאני אוהבת, שנדבקו לי לראש לככ הרבה זמן

 

וזהו, עד לפעם הבאה
 

נכתב על ידי , 19/3/2014 07:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrincessJade אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PrincessJade ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)