לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ריקנות

מין: נקבה

Skype:  reikanut 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2019

.


״אם לא הייתה לי חברה הייתי מתחיל איתך״


 


אתה כל הערב מחפש לדבר איתי, אומר לי שאני יפה, עושה ״רק איתי״ צ׳ייסרים,


בא איתי ללוות את חברה שלי לאוטו


ואז אנחנו יושבים שעה על אבן ומדברים על החיים ועל הסרטן.


זה לא נחשב להתחיל איתי?


לא הבנתי למה חשבת שאני אזרום איתך כשיש לך חברה


ומה זה אומר ״אני בוחן אנשים כדי לראות אם הם טובים״


אני יודעת שאני בן אדם טוב אני לא צריכה אותך שתגיד לי את זה


ואנע לא חושבת שזה מה שמעיד על בן אדם אם הוא טוב או לא.


מה זה השטויות האלה.


לדבר פתוח יעבוד לך יותר טוב


ומי לעזאזל לקח לי אתמול את הסוודר השחור האהוב עליי /:


 


 

נכתב על ידי ריקנות , 14/6/2019 14:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמחה וסמיכה


אמירה קטנה לפני הפוסט הקצת מלנכולי-
אני בן אדם מאוד שמח עם החברות ונחשבת אחת המצחיקות אם לא ה..
אבל לפעמים אני מסתגרת בעיקר עם אנשים חדשים ובעיקר כשכקשה לי להביע את מה שאני מרגישה.
אבל אני חושבת שזה כבר נושא לפוסט אחר.

למה קשה לי לסמוך על אנשים?

אבא תמיד אומר לי שאני עצבנית ושאני צריכה לקחת דברים יותר בקלות.
לחייך יותר, לשמוח יותר.
הייתי שמחה לקחת דברים יותר בקלות אבל איך זה אפשרי כשחונכתי על -
"אל תספרי לאנשים יותר מדי דברים עלייך"
"המשפחה היא האנשים היחידים שאת יכולה לסמוך עליהם"

איך זה אפשרי כשכל שיחה בבית הופכת לועדת חקירה,
כל סיפור שלי הופך לשאלון 
כל התנהגות גוררת ביקורת.

איך אתה רוצה שאהיה שמחה?
איך אוכל לסמוך על אנשים מבלי לחשוד בכל דבר קטן שהם עושים כשכל אמירה שלי צריכה להיאמת ולהתעמת.
איך אני יכולה לחזור להיות פתוחה ומשוחררת כשהבית מרגיש לי לפעמים כמו כלא?

עריכה:
הרגיש לי שהנושא שפתחתי בתחילת הפוסט דווקא כן מבחר לי לפה וחבל לבזבז אותו על עוד פוסט מלנכולי .


אז למה קשה לי להביע את מה שאני מרגישה?
זה גם מתקשר לכל אותן שיחות שדיברתי עליהן למעלה שתמיד נגמרות בריב או ביקורת או שאלות שלא מתקשרות לשיחה עצמה.
תמיד הולכים מסביב לסיפור ולא מתרכזים בעיקר.

קשה לי להביע את מה שאני מרגישה כי אף פעם לא הרגשתי שבאמת מקשיבים לי,
תמיד אני הקשבתי לאחרים, תמיד אני התפשרתי או לא הסכמתי או הבלגתי.
בעיקר בבית, בחוץ אני יכולה לעמוד על שלי אבל בבית אין דבר כזה לא להסכים עם ההורים.
ההורים תמיד צודקים.
ואולי זו הסיבה שלא אהיה לגמרי שמחה בבית?

הפוסט הזה מלא הסתייגויות כי כך גם הבית שלי.


נכתב על ידי ריקנות , 10/6/2019 16:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריקנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריקנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)