לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


She had blue skin, And so did he. He kept it hid And so did she. They searched for blue Their whole life through,Then passed right by- And never knew.~ Shel Silverstein

Avatarכינוי:  Write me a Nickname

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

לא בא לי ללכת לישון רק בגלל המחשבה שמחר מתחיל יום חדש.


**יכול להיות שהפסקאות לא ממש קשורות אחת לשנייה כי אני מספר על כל מה שעבר עליי בערך.

בבקשה. שמישהו ישמיד אותנו. בבקשה...
למה אנחנו חיים? בשביל מה? למען מי? למען עצמנו?
אם למען עצמנו אז אנחנו אגואיסטים מטבענו.

כל פעם שאני עושה משהו כמו שצריך- הדרישות רק עולות ועולות.
כאילו אני לא פאקינג מבין מה הבעיה.
אני עושה כל מה שאבא שלי ביקש ממני אי פעם! ומה אבא שלי עושה במקום להיות מרוצה שמילאתי את דרישותיו?
הוא רק מעלה את הדרישות! מעלה אותם עד לרמה שאני בקושי מסוגל להתמודד איתם...
אחותי אמרה לי: "תמיד מעלים את הדרישות. כשלא מעלים לך את הדרישות, תדע שוויתרו עלייך".

נשמע לי אחלה!
אז בבקשה ממך אבא,
תוותר עלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי


אל תקנה לי פאקינג בגדים של זקנים בני 60, אני נער בן 15 שרוצה להתלבש כמו שנהוג וכמו שאני אוהב.
ולא כמו שאתה רוצה! לא בנעליים של פאקינג זקנים או לא יודע מה.
כל מה שאני אוהב- אבא שלי לא אוהב. נראה לי שזה כבר בכוונה.
פעם עשיתי ניסוי ועברנו ליד איזו חנות שהיו בה נעליים שאני ממש אוהב ואבא שלי הסתכל (בלי שאמרתי כלום) ואמר: תראה איזה נעליים יפות!
אחר-כך עניתי: כן אני ממש רוצה את הנעליים האלו, תמיד רציתי.
ומה אבא שלי אומר? מצד שני הבד נראה גרוע ועוד כל מיני קשקושים.
כנ"ל ככה על חולצות או על מכנסיים.
הגעתי למצב שאני אוהב שהוא טס לחו"ל ועוזב אותי. והוא טס לעתים קרובות מאוד (שבועיים בארץ, חודש בחו"ל וכד')

אין לי על מי לסמוך.
ביקשתי מאמא שלי לא לספר לאבא שלי משהו וממש עשיתי לה טקס השבעה לא לספר לאבא שלי. ונחשו מה היא עשתה? סיפרה לאבא שלי.

אין לי כוח לחיים האלה. אני לא רוצה להתאבד, אבל אני לא רוצה לחיות.

זהו בערך. אין לי כבר עוד מה להוסיף כי החיים שלי ריקים ומלאי דרישות ורוב הסיכויים שאחרי הפוסט הזה אני אלך לעשות עוד משהו שאבא שלי אמר לי לעשות או עבודות לפסח.
נכתב על ידי Write me a Nickname , 15/4/2014 20:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פשוט לא בסדר


....

אז מה התחדש אצלכם אחרי 4 חודשים שלא הייתי כאן?

אני אתפלא אם מישהו עוד נכנס לפה (לא שלפני זה נכנסו 'הרבה')

•___________•


נו? מישהו? (מעיף אבק וקורי עכביש מכל מיני פינות בבלוג)

מדהים איך חוסר בכתיבה משפיע על עצמך. בא לי לכתוב 149233895 דברים עכשיו.

נכתב על ידי Write me a Nickname , 15/4/2014 19:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWrite me a Nickname אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Write me a Nickname ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)