לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

מיאו


אני עייפה. בעיקר עייפה.

אני מתעבת חורף, והחורף השנה קשה לי במיוחד, כי אני עמוסה בכל כך הרבה דברים שאני צריכה לעשות ולהספיק.

יתכן שבקרוב אני אקרוס מחוסר שעות שינה. מה שכן, יאמר לזכותן של השעות המעטות שאני ישנה- שהן מוצלחות במיוחד.

 

אני רוצה לכתוב ולספר ולשתף... אבל אני לא מצליחה. כשטוב לי, הכתיבה לא באה לי בקלות.

וטוב לי. כל כך טוב לי. כמו שבחיים לא היה לי.

 

ידעתי שלא יתכן שלא מגיע לי משהו טוב. ידעתי שלא יתכן שאני רק אתן מעצמי ולא אקבל דבר בתמורה.

הוא יודע לא להקשיב לי כשאני מתעקשת שאני יכולה הכל לבד, אני יכולה הכל, אבל כל כך כיף לי שמישהו עוזר לי.

הוא יודע לפנק אותי, וללטף אותי, ולחבק אותי... הוא פשוט עושה לי טוב.

 

האמת שהוא מלחיץ אותי, והוא מאיץ קשר בטרוף, הוא כבר דיבר איתי על לעבור לגור ביחד כשיגמר ל החוזה- עוד חודש וחצי.

הוא כבר הציג אותי להורים שלו, הוא כבר אמר לי באופן עקיף אבל חד משמעמי ויותר מפעם אחת שהוא אוהב אותי.

 

זה מוזר שמישהו אוהב אותי.

זה מוזר שלמישהו כל כך אכפת ממני.

זה מוזר שהוא מקבל אותי איך שאני, ושגם המגרעות שלי מגניבות בעיניו.

 

ואני כל כך אוהבת כשהוא קורא לי פסיכית. 
והנה הולכת ומתרחק ממני התוכנית שלי למות רווקה עם 72 חתולים...

נכתב על ידי , 24/12/2014 20:30  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-31/12/2014 15:24
 



דברים שמעצבנים אותי


הוא גם מקסים, גם מתוק, וגם כיף לי איתו במיטה.

 

למען הסר ספק, זה מאתמול בלילה:

 

 

יודעים מה ממש מעצבן אותי?

שיוצא מצב, שכל המערכות היחסים הרציניות שהיו לי בחיים, היו בדיוק עם אותו טיפוס!

איך קורה שאני תמיד יוצאת עם רוסים, גבוהים וחסונים, בלונדים עם עיניים בהירות?!

 

כשהכרתי את האקס, היו כמה חברים שזרקו לי בצחוק שמצאתי תחליף מדיוק לחבר שהיה לי בתקופת התיכון. לא רוצה ששוב יגידו לי שמצאתי תחליף לאקס.

 

יודעים מה עוד מעצבן?

"נכון שחבר שלך רוסי? אתן- הרוסיות הכוסיות, תמיד יוצאות עם רוסים!"

 

אההההה@#!@#@$עצבני זה פשוט לא נכון!!! זה כל כך מעצבן אותי!

 

אני לא הסכמתי לצאת איתו כי הוא רוסי, אני איתו כי הוא התעקש ולא ויתר.

כאילו הוא כן קיבל ים של נקודות בונוס כשמצאתי דיסק של Звери אצלו באוטו, ועכשיו תמיד כשאנחנו באוטו, אנחנו שומעים רק את הדיסק הזה!

אבל הוא גם קרא את כל הספרים שאני קראתי. והוא מחכה להוביט החדש אפילו יותר ממני!

זה מדהים שאנחנו חושבים על כך הרבה דברים אותו הדבר.

הוא קצת נופל בעניין משחקי הכס, אבל תנו לי קצת זמן, וגם הוא יהפוך מכור לעניין :)

 

כל כך הרבה זמן לא הייתי בזוגיות.

ביום שבת עשינו טיול עם חברים שלו, אכלנו בחוץ וכאלה... אתם לא מבינים כמה זמן לא הרגשתי ככה, וכמה זמן הייתי כמהה להרגשה הזו.

 

אגב, ביום שבת לבשתי את אלה. והרגשתי כמו סלב ליום אחד! אנשים צילמו אותי, עצרו אותי כדי לשאול איפה קניתי, ילדות קטנות הצביעו עלי בהתלהבות, זכיתי להמווווון מחמאות! בקיצור מומלץ בחום :)

נכתב על ידי , 17/12/2014 20:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-24/12/2014 22:10
 



שקרנית


זה מה שאני, שקרנית.

 

מה אמרתי שם?

בלי מטוגן, מלוח, שומני, אלכוהול וגברים? חה! זה מה שיש לי לומר!

אבל קלטו קטע- טוב לי, ואוטומטית אני מרגישה מעולה!

ולא אכפת לי שאני צריכה לקום עוד 6 שעות, וכנראה שזה יהיה מלווה בהנגאובר.

 

העיקר שהיום אני נרדמת עם חיוך :)))))

נכתב על ידי , 7/12/2014 23:48  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-9/12/2014 23:12
 



לדף הבא
דפים:  

21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)