לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The weird world of Dez



כינוי:  Dezmond

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

"אפשר ללמד אותך לשחות?"


אני ואבא שלי החלטנו ללכת לבריכה. רציתי שגם כמה חברות יצטרפו כדי שלא יהיה לי משעמם אבל אף אחת לא יכלה. 

כשהגענו לבריכה התמקמנו על שני כיסאות נוח. מרחתי קרם הגנה והלכתי להשתזף. בדרך הייתי צריכה להקיף את כל הבריכה של העמוקים. כשהגעתי לפנייה אחד משני ערסים שישבו כמה מטרים ממני שרק לי >< לא התייחסתי והמשכתי ללכת וכשעברתי לידם אחד מהם אמר לי ברוסית (אני לא הולכת לכתוב ברוסית כי אני צולעת) משהו בסגנון של מה קורה. נו, ערס טיפוסי

 

אחר כך נכנסתי קצת לבריכה ואבא שלי (שוב) ניסה ללמד אותי לשחות. היה מישהו ששמתי לב שעשה בריכות כל הזמן והיה לבד. כשנכנסנו הוא הסתכל עליי ומאז הוא בערך... לא הפסיק. זה היה קצת לא נעים ומביך והוא סוף סוף העז לדבר כשאבא שלי השפריץ על כמות עצומה של מים והוא צחק מהצד. הסתובבתי אליו, חצי צוחקת וחצי עצבנית ואמרתי לו שלא צוחקים על דברים כאלה, אז הוא אמר שזה היה מצחיק אז הוא צחק. אחרי כמה דקות הוא התקרב אלינו ואמר:"אני יכול רק לשאול שאלה?" הסתכלתי עליו וניחשתי שהוא ישאל אותי מה השם שלי או משהו. "אני יכול לנסות ללמד אותך לשחות?" הייתי די בהלם כי זה לא היה צפוי, אבל חייכתי ואמרתי לא. הבנתי שזה נשמע קצת יותר מדי תקיף ומיהרתי להסביר את עצמי. זה היה מן גמגום מהיר:"לא. כאילו... חבל עלייך, לא עליי. אי אפשר ללמד אותי לשחות, זה פשוט לא הולך." ועכשיו אני קולטת שאפילו לא הודיתי לו. אבא שלי צחק ואמר שכמות הפחדים שלי יותר גדולה מכמות (נפח, אגב><) המיםסטנדרטי

 

עוד משהו - אני מנסה להתערב עם אבא שלי ולסחוט ממנו עשרים שקלים (כי אני פשוט לא אוהבת לבקש מההורים) , אז הוא התחיל לצחוק עליי ואמר שאם אני אשחה לבד כמה מטרים הוא יתן לי מאה. אותו הבחור צחק (שוב) ואבא שלי אמר לו:"מה אתה צוחק? תעזור לה תקבל חמישים." מוציא לשון זה היה די מביך, כי הוא רצה לנסות לשדך בינינו ואמר שהוא כל הזמן מסתכל עליי. אני לא מדברת עם אבא שלי על בנים.

 

דזמונד,

שישנה חצי שעה בצהריים והאמת? זה הספיק ליסבבי

נכתב על ידי Dezmond , 24/6/2014 16:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,826

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDezmond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dezmond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)