לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The weird world of Dez



כינוי:  Dezmond

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

אוף


הכול היה טוב. התחלתי ליהנות וממש שמחתי אתמול והייתי מאושרת. עד שגיליתי שכמה חברות יצאו לבד ואפילו לא אמרו לי. ולמה? בגלל שמי שארגנה את זה אמרה שהיא לא רוצה שאני אצטרף, בגלל שבפעם הקודמת אני לא רציתי אותה. אבל היא לא הבינה נכון, בפעם הקודמת נסענו לפגוש את האקס שלי, שהיא בכלל לא הכירה אותו אז מה הקטע. זה פוגע. אני מרגישה דחויה ולא רצויה. למרות שמחר קבעתי עם שתי חברות, זה מרגיש לי קצת כאילו החברות שלי לא ניסו להסביר לה אפילו. זה פשוט לא נעים, ומעצבן. ועוד היא דיברה איתי אתמול כאילו כלום. לפחות אל תהיי כל כך צבועה. 

 

חוץ מזה, אני נזכרת בו. נורא קשה לי. אני רוצה לומר שהתגברתי ולחייך ולצחוק ו... לא יודעת מה. טוב, אני צוחקת ומחייכת. אבל כרגע אני לבד (פיזית, לבד.) ואני רוצה לבכות. אני יודעת שהבעיות שלי כל כך קטנות ומטומטמות אבל זה מרגיש לי רע וזה עושה לי הרגשה עכורה שכזו. :(

 

לא מספיק, אני גם מרגישה לא טוב וזה כבר היום השלישי. אוח.

 

שינה היא הפיתרון הכי טוב, באמת. 

 

דזמונד,

ממש באלי לעשות וידאו בלוג><

נכתב על ידי Dezmond , 24/6/2014 20:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,826

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDezmond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dezmond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)