לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The weird world of Dez



כינוי:  Dezmond

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

יצאנו לסרט


מי שמכיר אותי קצת יודע שאני אוהבת את תל אביב, ומאוהבת בראשון. פשוט... זו עיר עם כל כך הרבה דברים לעשות, ופארקים וקניונים וקולנוע וים ו... הכול! פשוט יפה שם ויש שם הכול. אני כל כך אוהבת את ראשון, ואני ממש רוצה לגור שם. (הו, הנה גיליתם. אני לא גרה בראשוןמוציא לשון

 

אז יצאנו אני, ד' , ושתי חברות. אבא של אחת מהן הקפיץ אותנו לשם, הצטלמנו עם הדינוזאורים, ורצנו לקחת כרטיסים כי כבר נשארו לנו חמש דקות. הלכנו לסטפ אפ 5. לא ראיתי אף אחד מהסרטים הקודמים, למרות שהם נראו מעניינים. הקטע של הריקודים היה ממש מגניב. היינו 4 בסה"כ (חברה אחת מראשון לא הגיעה בסוף, היא לא ענתה לנו ונאלצנו לקנות את הכרטיסים כי לא היה זמן...) ואני ישבתי באמצע. מימיני חברה אחת, משמאלי ד' ומשמאלה החברה השנייה. כל הסרט אני והחברה ניחשנו מה הולך לקרות, וכבר בהתחלה ידענו מי יהיה עם מי וזה היה מצחיק.

 

באמצע הסרט דפקתי לחברה שלי נסטי בראש ופשוט התחלנו לצחוק בשקט בלי הפסקה איזה חמש דקות. השאר לא הבינו מה הולך איתנומוציא לשון 

שמענו ילדה בת 10 בשורה מאחורינו אומרת שהשחקן הראשי חתיך. .-.

 

אחרי הסרט (הארוך ממש, אגב) הסתובבנו עוד חצי שעה, קניתי יוגורט שהתברר כלא משהו והרס לי את החוויה של היוגורט. בפעם הקודמת הוא היה הרבה הרבה יותר טעים! בכל מקרה, לא קניתי כלום כי... לא היה לי כסף יותר שזה חבל, כי יש שם חנויות יפות והיה מבצע בקאסטרו של שני שורטים בשמונים! 

 

בדרך למדרגות לסינימה יש דוכן של ממתקים ויש שם מזרקת שוקולד. מזרקת פאקינג שוקולד. וגם לבן. אלוהים, כמעט נמסתי. קול (לא ממש מצאתי משהו עם עיניים זוהרות, שיהיה) 

 

הצטלמתי עם באטמן(!) וטוויטי ועם החיילים שיש בכניסה מהכיוון של הדינוזאורים, והמשכתי את הקטע של ההצדעה והיה מגניב. והבנות אמרו שהחולצה שלי ממש יפה, ואני ממש אוהבת אותה. 

 

דזמונד,

שממש נהנתה! (:

נכתב על ידי Dezmond , 29/8/2014 13:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,826

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDezmond אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dezmond ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)